Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Ik kan me niet voorstellen dat iemand een hele wedstrijd ga zitten bekijken op zijn of haar mobieltje, ik geloof dus echt niet in die toepassing.

 

V.w.b. digitenne is 10 euro vergeleken met UPC en Ziggo relatief duur, laatstgenoemde vragen ook 10 euro maar dan heb je wel alle (waarschijnlijk vier) benodigde kanalen.

 

Aangezien ik wellicht ben aangewezen op digitenne als er inderdaad geen akkoord komt voor de sat baal ik hier stevig van.

Ik baal er vooral van dat iemand in Hilversum dan voor mij de wedstrijden gaat kiezen, met andere woorden: eerst wordt Ajax geprogrammeerd en dan komt er een hele tijd niets en dan mogen de andere clubs op het kanaal.

 

Bovendien moet ik nog zien of er voldoende kanalen vrij komen als er wel overeenstemming wordt bereikt met CDS, ik vrees dat ook de sat dan gaat worden beperkt tot twee kanalen. Blijven over IPTV en Digitale kabel. Beide zijn in mijn dorpje niet of onvoldoende beschikbaar.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat denk je wat we hier op de camping doen,juist.

Vorige jaren had iedereen hier een schotel,als ik langs de oud ijzer bak loop ligt er zowat elke dag 1 in.

 

Nee de sat heeft hier op de camping in ieder geval compleet afgedaan,een enkeling daargelaten.

 

 

Ik heb zelf overigens nog wel 2 schotels hangen maar geen abo meer bij cds.

 

Ik kijk al weer uit naar het nieuwe voetbalseizoen voor 3,5 euro.

 

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ervaar ik het ook.

Als je rond kijkt bij Nederlandse campings, tuinen en recreatie huizen dan zie je de schotel als sneeuw voor de zon verdwijnen.

 

En inderdaad, € 3,33 voor Eredivisie Live TV daar kan momenteel niemand tegen op.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Vraagje: Iemand al iets gehoord, gezien hoe het verder gaat met TELE2 via de Satelliet ?.Ik betaal nu al weer een tijdje voor wat geneuzel op die 2 kanalen ( oke, is maar 9,95 euro ) Iemand weet iets meer ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Bij de kabel begint het minimum tarief al op zo'n bijna 16 euro voor een (analoog) basisabonnement... En met 90% dekking is daar moet tegen op te boxen. Alleen iedereen pikt verhogingen bij de kabel, al in de tijd dat hun kwaliteit slechter was dan de satelliet. ..


tja... de kabel. Ik heb hem ook naast de satelliet. Waarom?? Als je internet hebt via de kabel, althans bij Delta, ben je VERPLICHT om ook het volledige kabeltvpakket af te nemen. Tja... dan kan je niet anders he... Kijken doe ik overigens bijna nooit naar de kabel, want naast ARD en ZDF (en BBC 1 t/m 4)zit er niets van mijn gading op...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is bij alle kabelboeren je moet een tv pakket hebben voordat je internet kan laten aansluiten. Het is gewoon een koppelverkoop en of ze het nou minder zouden doen als ze die eis niet zouden hebben geen idee.

 

Ik heb nu niks van UPC en alleen een internet abbo kunnen afnemen zou het overwegen waard (kunnen) zijn. Zo kunnen ze aan de Digitenne/schotel/? bezitter teminste nog iets verkopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: JumperFree
Vraagje: Iemand al iets gehoord, gezien hoe het verder gaat met TELE2 via de Satelliet ?.Ik betaal nu al weer een tijdje voor wat geneuzel op die 2 kanalen ( oke, is maar 9,95 euro ) Iemand weet iets meer ?.

Het contract van CDS met "TELE 2 Voetbal" (want dat was het via de satelliet) is inmiddels al sinds het einde van het laatste voetbalseizoen afgelopen. De driejarige rechten van de eredivisie zijn bij Tele 2 immers ook afgelopen.
Ik vemoed dat CDS deze kanalen in stand heeft gehouden in afwachting of er in de onderhandelingen met de ECV (Eredivisie) een invulling gegeven kan gaan worden. Tot op heden is het bij CDS oorverdovend stil...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het triest. Ik woon zelf in zuid-limburg, buiten het digitenne gebied. Het enige wat ik zou kunnen doen is terug op de kabel gaan, en dat wil ik pertinent niet. Ik ben juist blij dat ik van de kabel af ben. Nu moet ik de zaak toch weer gaan heroverwegen en komen er dan ook weer de aansluitkosten voor de kabel bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...