Neptunus Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Origineel bericht van: W3ird_N3rd Origineel bericht van: Neptunus Ik heb net even bij digitenne gekeken, tot 1 oktober betaal je het huidige tarief 6,95 Euro, vanaf 1 oktober wordt dat 10 Euro. Bron? Het is nu €6,- volgens mij. Ik haal het abo voor de overige zenders met die van eredivisie live door elkaar, digitenne zonder voetbal is 6,95, vandaar. Sorry. maar ja, 0.95 euro is twee slokken bier in de rookvrije kroeg! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Johan45 Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Je 'vergeet' dat Tele2 al een overeenkomst heeft met ECV. CanalDigitaal daarentegen nog niet. Van gezamelijk optrekken om de prijs te drukken kan dan ook geen sprake zijn. Bovendien, zouden de kabel boeren dit dan ook niet doen.? Vult u rustig aan !!!
Murdock Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Waarom zou dit niet kunnen? Tele 2 heeft al een overeenkomst. Hoe ze het gaan distribueren zal de Eredivisie een zorg zijn. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Neptunus Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Lijkt mij inderdaad een oplosbaar probleem, ik kan me niet voorstellen dat ze groep van circa 700.000 potentiële klanten laten lopen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Johan45 Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Als je het zo bekijkt dan is een overeenkomst met één provider al genoeg om de andere providers een (sub) licentie te geven. Ik denk zomaar dat de ECV daar geen genoegen mee neemt. Vult u rustig aan !!!
NINjak Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Citaat: Ik denk niet dat dit mogelijk is . Versatel/Tele2 was vorige keer zelf eigenaar van de rechten. Nu is dat de ECV. Ik denk niet dat die het zullen toestaan dat Tele2 de rechten doorverkoopt aan CDS in een soort sublicentie o.i.d. Ben met je eens dat het een vreemd verhaal is dat "Tele2 onderhandeld heeft voor CDS", tenzij ze gezamenlijk hebben geboden, maar het lijkt er dan veel op dat CDS is afgehaakt.. Tele2 mag toch best op een ander medium ook de licentie/uitzending gaan verzorgen? Ik zie dus geen reden waarom het niet zou kunnen dat Tele2 naast hun afspraken voor hun IPTV ook voor op de sat afspraken maken en leverancier worden/blijven en dat CDS het "netwerk blijft leveren".
Johan45 Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Hallo, dat heb ik niet geschreven alhoewel ik het er wel mee eens ben. Van mij 'mag' het overigens wel hoor, ik ben geen tegenstander van zo een constructie. Ik denk alleen dat de ECV geen gekke gerritje is en hier geen toestemming voor geeft. Andere providers staan dan immers ook te trappelen om zo een overeenkomst met elkaar aan te gaan. Vult u rustig aan !!!
dukdalf46 Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Dat zal de ECV toch een zorg zijn, ze willen een vast bedrag per abonnee. Distributie zal ze een zorg zijn.
W3ird_N3rd Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Origineel bericht van: Neptunus Ik haal het abo voor de overige zenders met die van eredivisie live door elkaar, digitenne zonder voetbal is 6,95, vandaar. Sorry. maar ja, 0.95 euro is twee slokken bier in de rookvrije kroeg! Ja maar als dat getal al niet klopt ga ik aan het hele bericht twijfelen. Ik vroeg me zelfs even af of de normale zenders duurder zouden worden. (dat zal ooit vast wel gebeuren maar nu nog niet) Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Littlesat Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 En als Tele2 meer abonnees heeft krijgen ze vast kwantumkorting ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Origineel bericht van: dukdalf46 Dat zal de ECV toch een zorg zijn, ze willen een vast bedrag per abonnee. Distributie zal ze een zorg zijn. Waarom dan nog onderhandelen als het zo eenvoudig is. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Ik heb net even geprobeerd om CanalDigitaal te bellen.!!! Dit kreeg ik te horen. Citaat: Er zijn meer dan 10 wachtenden voor u. Wij adviseren u om op een later tijdstip terug te bellen. . . . . . . Nog even wachten dus ........ Vult u rustig aan !!!
Gast E Pouls Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Origineel bericht van: Johan45 Ik heb net even geprobeerd om CanalDigitaal te bellen.!!! Dit kreeg ik te horen. Citaat: Er zijn meer dan 10 wachtenden voor u. Wij adviseren u om op een later tijdstip terug te bellen. . . . . . . Nog even wachten dus ........ En via de mail krijg ik ook geen antwoord tot nu toe.
Neptunus Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Origineel bericht van: W3ird_N3rd Origineel bericht van: Neptunus Ik haal het abo voor de overige zenders met die van eredivisie live door elkaar, digitenne zonder voetbal is 6,95, vandaar. Sorry. maar ja, 0.95 euro is twee slokken bier in de rookvrije kroeg! Ja maar als dat getal al niet klopt ga ik aan het hele bericht twijfelen. Ik vroeg me zelfs even af of de normale zenders duurder zouden worden. (dat zal ooit vast wel gebeuren maar nu nog niet) Dat zal inderdaad vrij snel gaan gebeuren, ze hebben met die lage prijs inmiddels een flinke klantenkring binnengehaald met weinig marge, tijd om te gaan cashen dus, en de klanten zullen niet zo snel weglopen, ze hebben immers een kastje (meestal) en kaartje gekocht. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
peter-nmgn Geplaatst: 17 juli 2008 Geplaatst: 17 juli 2008 Origineel bericht van: Johan45 Ik heb net even geprobeerd om CanalDigitaal te bellen.!!! Dit kreeg ik te horen. Citaat: Er zijn meer dan 10 wachtenden voor u. Wij adviseren u om op een later tijdstip terug te bellen. . . . . . . Nog even wachten dus ........ heb gebeld...nog niet bekend! Maar de medewerker gaf aan dat we ons niet druk hoeven te maken. Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen