Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

 

heb gebeld...nog niet bekend!

Maar de medewerker gaf aan dat we ons niet druk hoeven te maken.

 

Als je je daaraan vast moet houden..........

Ik blijf het triest vinden dat een partij met 700.000 of meer leden zo vlak voor de competitie al deze mensen maar laat wachten en wachten.

Ik ben blij dat ik er niet meer afhankelijk van ben.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: peter-nmgn
Origineel bericht van: Johan45
Ik heb net even geprobeerd om CanalDigitaal te bellen.!!!
Dit kreeg ik te horen.

Citaat:
Er zijn meer dan 10 wachtenden voor u.
Wij adviseren u om op een later tijdstip terug te bellen.

.

.

.

.

.

.


Nog even wachten dus ........ crazy


heb gebeld...nog niet bekend!
Maar de medewerker gaf aan dat we ons niet druk hoeven te maken.


Ja, hé hé, wat dacht jij dan dat hij zou zeggen? smile

Maar ik verwacht uiteindelijk ook wel een akkoord, de klantengroep is te groot om te negeren. Bovendien denk ik dat er ook veel oud klanten onder de 700.000 sat kijkers vallen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Neptunus

heb gebeld...nog niet bekend!
Maar de medewerker gaf aan dat we ons niet druk hoeven te maken.


Ja, hé hé, wat dacht jij dan dat hij zou zeggen? smile

Dat we het hoofd koel moeten houden...;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Leontien

Heb net gebeld met eredivisie live (0909-0101); komt zeker niet via canaldigitaal satelliet. Er mogen door de huidige aanbieders zoals tele2 ook géén sublicenties verleend worden. Jammer..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
komt zeker niet

Zeker net zo'n helpdeskmedewerker als degene van CDS die zei dat Tele2 wat voor CDS geregeld had.

Als dit zo is dan laten de ECV en CDS samen een aantal Voetbalkijkers in de kou staan of noodgedwongen over te laten stappen.

Ook CDS heeft een probleem. Het niet aanbieden van het voetbal kan wel eens Entertainment en SetTop pakketjes of Tele2Voetbal abonnees de contracten openbreken, zodat ze direct kunnen overstappen naar Digitenne, IPTV of kabel.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren iemand van Canaldigitaal gesproken en die dacht dat het wel rond zou komen maar ze wisten nog niet exact wat de prijzen moeten gaan worden.... En waarom zie je dan bij vragen en antwoorden bij eredivisie live steeds staan bestellen bij je huidige TV-aanbieder en is op de camping te ontvagen via de ether (ik denk dat dat het meeste via de schotel plaatsvindt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees hier allemaal toch zeer vreemde verhalen.

 

De een zegt dat de eredivisie zegt dat het niet op satelliet komt, de ander zegt weer dat CDS zegt dat het er wel op gaat komen.

 

Al bij al kan ik er nu geen touw meer aan vast knopen en wacht ik gewoon nog 2 weken af. Als ik na 2 weken niets vernomen heb, verwacht ik er niet veel meer van.

 

Al bij al blijft het een vreemde zaak dat CDS niet al lang een overeenkomst heeft ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** auteursrechtelijk beschermd bericht op dringend schriftelijk verzoek van de auteur verwijderd en dit lid een ban van 2 maanden gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net nog even Eredivisie Live gesproken en het is NU nog niet mogelijk via de satelliet maar wel misschien in de toekomst...((moet dus nog uitonderhandeld worden, ze zijn ons gewoon vergeten) ondergeschoven kindje dus))

 

 

Sluit mij volkomen aan bij deze woorden wil er nog wel wat aan toevoegen voor iedereen beschikbaar (provider) toch eredivisie cv!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat is niet waar maar die belofte is wel gedaan door de heer van Praag in een voetbal programma vorig seizoen. Ik citeer het zijn uitspraak was toen zo: "We stellen het signaal voor iedereen beschikbaar zodat iedere voetballiefhebber kan kijken via welke digitale provider dan ook"

 

Dat heet toch belofte maakt schuld of zien jullie hier dat anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Vindog
Zie ook dit bericht: [upd.1]CanalDigitaal wil Eredivisiekanaal gaan uitzenden




Je refereert naar een bericht van 30-6 inmiddels zijn we een paar weken verder en er is nog geen enkele duidelijkheid. frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Rog
Ik heb net nog even Eredivisie Live gesproken en het is NU nog niet mogelijk via de satelliet maar wel misschien in de toekomst...((moet dus nog uitonderhandeld worden, ze zijn ons gewoon vergeten) ondergeschoven kindje dus))


Sluit mij volkomen aan bij deze woorden wil er nog wel wat aan toevoegen voor iedereen beschikbaar (provider) toch eredivisie cv!

Maar mensen, het ligt toch niet aan ECV (Eredivisie)? Elke provider mocht een bod doen, ook CanalDigitaal, die nadat ze Tele2 voor hen hadden laten onderhandelen, blijkbaar is afgehaakt.
Intussen is het bekend dat het doorgegeven wordt bij Ziggo, UPC (en misschien nog wat kabelaars), KPN Digitenne en Tele2 (via ADSL uiteraard).
Je kan ECV niet de schuld geven dat het niet via de satelliet wordt uitgezonden. CDS is de enige Nederlandse satellietprovider, die had de mogelijkheid het door te geven. Maar misschien blijkt het gewoon te te duur voor CanalDigitaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet waar jij dit allemaal op basseerd maar dat is nergens te lezen dat er onderhandeld is anders had dat al lang na buiten moeten komen men wil gewoon niet tot een akkoord komen de eredivisie dat blijkt uit alle stukken die we er over lezen.

 

mensen worden gewoon in de maling genomen door de eredivisie cv niks aangboden signaal iedereen zou er beschikking over krijgen zo moeilijk moet dat toch niet zijn nee de satelliet is gewoon ondergeschoven kindje.

 

Dit is geen persoonlijke aanval op u maar we worden gewoon echt in de maling genomen. die prijzen moeten gewoon voor iedereen zogoed als ongeveer hetzelfde zijn dus ga ons niet wijsmaken dat het zo moeilijk is voor de eredivisie cv om tot een akkoord te komen anders zou hier van een ander woord sprake zijn wat ik hier maar niet gaat zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...