Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Gast JumperFree

Trouwens, bij de meeste kabel boeren, zoals ik het begrepen heb, kun je per kastje maar 1 TV aansluiten.Nu gaat er van mijn Satontvanger een kabeltjes naar boven zodat ik, indien gewenst, op een 2e TV op mijn gemak naar b.v. Live Eredivisie kan kijken.

 

Volgens mij wordt dan dan zodadelijk in ieder geval bij Ziggo weer 2 kastjes die je moet aanschaffen, en ik ben bang ook 2 abo's, als ik me niet vergis.

 

Ik heb Sat aangeschaft voor het voetbal, al moet ik eerlijk zeggen dat ik van die aanschaf geen minuut spijt heb gehad daar er een TV-zender-wereld voor me open ging.Maar ook ik kan mijn euro maar een keer uitgeven.CDS abo hier, weer aanschaf van de Ziggo kastjes enz.Het telt toch elke keer weer op.

 

Afijn, CDS/Tele2 zijn volgens de media-berichtjes hier ( waarvoor dank ) nog in gesprek.Er zijn zo 2 vrije kanalen ( Tele 1/2 ) doe daar Sport1 bij en je bent al een heel eind op de goede weg wat CDS betreft, lijkt me ...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Canaal Digitaal wil natuurlijk niet voor de 2-de keer te kijk gezet worden.

 

Ik meen dar er de vorige periode aanvankelijk na onderhandelingen een tarief uitrolde van bijna 20 Euro.

Wat later kwam Digitenne toen ineens met 6 Euro per maand op de proppen.

 

De tarieven zouden op elk platform ongeveer gelijk moeten kunnen worden.

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

De tarieven zouden op elk platform ongeveer gelijk moeten kunnen worden.


Het woord 'zouden' waag ik ten zeerste te betwijfelen.
Als cds al een accoord bereikt zullen de prijzen in mijn ogen minimaal 50% hoger zijn als alle andere aanbieders.
Maar we zullen het wel horen.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: JumperFree
Trouwens, bij de meeste kabel boeren, zoals ik het begrepen heb, kun je per kastje maar 1 TV aansluiten.Nu gaat er van mijn Satontvanger een kabeltjes naar boven zodat ik, indien gewenst, op een 2e TV op mijn gemak naar b.v. Live Eredivisie kan kijken.

Dat kan je met zo'n kabeldoos, met een beetje hobbyen, ook wel voor elkaar krijgen hoor.
Met een satontvanger kan je het het hele huis ook maar 1 kanaal tegelijk bekijken. Tenzij je een speciale ontvanger hebt met 2 tuners en 2 aparte uitgangen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree
Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: JumperFree
Trouwens, bij de meeste kabel boeren, zoals ik het begrepen heb, kun je per kastje maar 1 TV aansluiten.Nu gaat er van mijn Satontvanger een kabeltjes naar boven zodat ik, indien gewenst, op een 2e TV op mijn gemak naar b.v. Live Eredivisie kan kijken.

Dat kan je met zo'n kabeldoos, met een beetje hobbyen, ook wel voor elkaar krijgen hoor.
Met een satontvanger kan je het het hele huis ook maar 1 kanaal tegelijk bekijken. Tenzij je een speciale ontvanger hebt met 2 tuners en 2 aparte uitgangen.


Daar gaat het niet om, ik wil niet hobbyen.En zeker niet intern.Verder weet ik ook dat je maar 1 kanaal kan kijken, maar in mijn geval was het ideaal dat ik kon kiezen uit 2 kamers ..

Maar goed, mocht CDS het niet voor elkaar krijgen, dan lijkt me dat er toch mensen zijn die verstoken gaan raken van Live-eredivisie voetbal.En daar waar de partijen de eerste keer stonden te roepen dat IEDEREEN die wedstrijden moest kunnen zien, hoor je daar nu niemand over, tenminste ik heb de NV Eredivisie daarover nog niks horen zeggen.Blijkbaar is nu de dekking via andere providers meer dan genoeg voor de heren.

Trouwens je wordt er ook een beetje moe van, dat steeds weer iets nieuws om de zoveel jaar, en dat alleen om een paar " knaken " extra, die dan weer opgemaakt worden aan de hele risk aan tv-presentatoren, die komen ook niet gratis.Vraag me ook hardop af of het contract aan de tv-providers voor meerdere jaren is, of dat we volgend jaar alleen nog maar pay-tv over hebben ..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat het eredivisie live kanaal betreft verwacht ik dat het voor de derde keer gaat floppen. Eerst Sport-7 zo'n 12 jaar geleden, toen versatel, overgenomen door Tele-2 en vervolgens na 1 1/2 jaar en 2 jaar via de Kabel en Digitenne en na veel gepraat op Satelliet vaak (praktisch/bijna )gratis weggegeven, en nu deze methode....

 

De eerste flop zal zijn als het inderdaad het geval is dat het niet op 29 Augustus op de satelliet komt.

 

Overstappen naar een andere "provider" host weer altijd buiten het uitzetten van een contract en het eredisie live pakket altijd weer een "nieuw" (analoog) basispakket (Digitenne 7 Euro, Kabel 15 Euro(!). Zowel ECV en de CDS laten SAMEN de satelliet kijker dus in de steek...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je op de site van Eredivisie kijkt

 

Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

sluiten

Je kunt je abonnement op Eredivisie Live gemakkelijk beëindigen via je kabel- of satellietaanbieder. Neem contact op of kijk op de website van jouw kabel- of satellietaanbieder.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Dutchboy_538

Het Gesprek waarschijnlijk per 1 augustus van satelliet

Categorie: Overige — David de Jong - 13:46 uur, 19 July 2008

Het Gesprek verdwijnt per 1 augustus aankomende zeer waarschijnlijk van satelliet. Dit een gevolg van het einde van een doorverkoopovereenkomst van satellietcapaciteit waar Het Gesprek op uitzendt. Het Gesprek is thans nog 24 uur per dag te zien voor alle satelliethuishoudens die een zogheten ’settopboxpakket’ afnemen bij Canal Digitaal Satelliet (dit is het pakket waar de reguliere commerciële zendes in uitzenden).

 

Het Gesprek zendt uit via capaciteit van Tele2. Tele2 had bij Canal Digitaal Satelliet sinds 2005 satellietcapaciteit ingekocht omdat het - naast haar eigen netwerk initieel alleen landelijk via satelliet de live uitzendingen van het eredivisievoetbal beschikbaar stelde. Die capaciteit is ingekocht tot 1 augustus aankomende. Aangezien Tele2 niet altijd uitzond, heeft Het Gesprek met Tele2 een overeenkomst gesloten opdat het tijdens de voetballoze uren, kan uitzenden. De afgelopen periode is dat 24 uur per dag, aangezien het Eredivisievoetbalseizoen in mei ten einde liep.

 

Het Gesprek zei tegenover DutchMedia desgevraagd bij monde van woordvoerder Frits Haecker “we zijn er mee bezig. We zijn op de hoogte van de situatie en er wordt hard gewerkt om de satellietuitzendingen te kunnen continueren. Op het moment dat er nieuws is te melden, zullen we dat melden.” Er is geen overeenkomst tussen Canal Digitaal Satelliet en Het Gesprek. Woordvoerder Martijn van Hout van Canal Digitaal Satelliet zegt desgevraagd dat ‘er op dit moment niets te melden is over de doorgifte van het Gesprek na 1 augustus. Zoals de zaken er nu voor staan verdwijnen ze van de satelliet per 1 augustus.’

Het satellietbedrijf is wel in gesprek met Eredivisie Live omtrent een mogelijkheid om het kanaal van de voetbalclubs te kunnen aanbieden. Aangezien Eredivisie Live in tegenstelling tot het niet meer bestaande Tele2 Voetbal 24 uur per dag uitzendingen heeft, is het voor Het Gesprek geen optie om met Eredivisie Live in kanaaldeling te gaan. Eredivisie Live start op 29 augustus.

 

Met het terugtrekken van Tele2 op satelliet, staken de uitzendingen van Het Gesprek op satelliet over twee weken, tenzij er een nieuwe overeenkomst wordt gesloten tussen Het Gesprek en Canal Digitaal Satelliet. De satellietoperator telt circa 750.000 satelliethuishoudens. Bron dutchmedia weblog

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Dit zou Ziggo gaan aanbieden ..

 

Het gaat 9.95 kosten per maand, voor 4 kanalen en is de 1e 2 maanden gratis. Vanaf de 3e week van augustus is het te bestellen.

 

Onder voorbehoud .. Tis Ziggo hé

 

Dat is de laatste TELE2-Sat prijs ( was eerst 19,95 )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: JumperFree
Dit zou Ziggo gaan aanbieden ..

Het gaat 9.95 kosten per maand, voor 4 kanalen en is de 1e 2 maanden gratis. Vanaf de 3e week van augustus is het te bestellen.

Onder voorbehoud .. Tis Ziggo hé

Waar staat dat het onder voorbehoud is?
En vanaf 22 juli kan je het gewoon bestellen, niet pas in de 3e week van augustus.
Link naar reactie
Delen op andere sites

he he

Er begint langzaam een beetje tekening in de zaak te komen.

Nog een beetje geduld en we kunnen een beetje fatsoenlijk vergelijken.

Nou nog die kunstenaars van Canaal en nog wat(hoe zeiden we dat vroeger ook al weer?).

Dan is het cirkeltje rond.

Ik heb nog een oeroude irdeto kaart van ze maar dan moeten ze wel opschieten anders gaat een andere aanbieder met de bloemen lopen.

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...