Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Littlesat
Wat het eredivisie live kanaal betreft verwacht ik dat het voor de derde keer gaat floppen. Eerst Sport-7 zo'n 12 jaar geleden, toen versatel, overgenomen door Tele-2 en vervolgens na 1 1/2 jaar en 2 jaar via de Kabel en Digitenne en na veel gepraat op Satelliet vaak (praktisch/bijna )gratis weggegeven, en nu deze methode....

De eerste flop zal zijn als het inderdaad het geval is dat het niet op 29 Augustus op de satelliet komt.

Overstappen naar een andere "provider" host weer altijd buiten het uitzetten van een contract en het eredisie live pakket altijd weer een "nieuw" (analoog) basispakket (Digitenne 7 Euro, Kabel 15 Euro(!). Zowel ECV en de CDS laten SAMEN de satelliet kijker dus in de steek...


Ik denk dat ze nu wel gaan redden, ervan uitgaande dat de sat mee gaat doen, er wordt een behoorlijke programmering aangehangen met dagelijkse programma´s en de prijs is niet echt duur vergeleken met de 20 euro die er werd gevraagd voor één kanaal. Bovendien is de tijd er meer rijp voor en ik ken veel mensen die nu wel instappen of die tijdens de digitenne promotie zijn ingestapt.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

En weer eens een update.Bij Ziggo kost het eredivisie voetbal

na december maar liefst 14,95 i.p.v. 9,95.Dit is alleen bij Ziggo

mad.Wat een ongelofelijke domme actie is dit!!!! eek

 

Bron mediamagazine:

 

** Ziggo, de grootste kabelaar van Nederland, brengt het nieuwe voetbalkanaal Eredivisie Live duurder op de markt dan eerder aangekondigd. In eerdere aankondigingen op de website van Ziggo werd gesproken over een maandbedrag van 9,95 euro per maand waarbij de eerste twee maanden geen abonnementskosten in rekening worden gebracht. Sinds maandagavond is de tekst op de website aangepast en blijkt dat het tarief van 9,95 euro geldt tot en met december 2008. Daarna dient de abonnee 14,95 euro per maand te betalen. Ook geldt er geen actieperiode waarin twee maanden gratis gekeken kan worden naar de nieuwet voetbalzender. De nieuwe bestelvoorwaarden vind je hier.

 

heeeeeeee......biertje!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

we gaan vele malen meer betalen voor het voetbal

 

het word echt niet goedkoper om klant te blijven

 

om klant te worden zal het wel meevallen (€ 10,00 p/m vinden we acceptabel) dus ze werven eerst veel klanten met een laag maandbedrag

vervolgens het maandbedrag omhoog , en dan nog extra gaan betalen voor diverse (top) wedstrijden.

 

toekomstmuziek voor de clubs , maar waar houd het op?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marco24
we gaan vele malen meer betalen voor het voetbal

toekomstmuziek voor de clubs , maar waar houd het op?


Het houdt op waar de portemonnee van de voetbalfan ophoudt.

Het gemiddelde jaarsalaris van een voetbalprof in de Nederlandse Eredivisie is 270.000 Euro.
Dat geld moet uiteindelijk (voor het grootste gedeelte) door de voetbalfan worden opgebracht.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree
Origineel bericht van: sattaz
Origineel bericht van: marco24
we gaan vele malen meer betalen voor het voetbal

toekomstmuziek voor de clubs , maar waar houd het op?


Het houdt op waar de portemonnee van de voetbalfan ophoudt.

Het gemiddelde jaarsalaris van een voetbalprof in de Nederlandse Eredivisie is 270.000 Euro.
Dat geld moet uiteindelijk (voor het grootste gedeelte) door de voetbalfan worden opgebracht.


Met vriendelijke groeten wink

sattaz


Een waarheid als een koe ... en toch komt er een moment dat het zooitje finaal in elkaar gaat donderen denk ik ... het houdt natuurlijk een keertje op, en daar waar ik veel positive reacties had gehoord bij dat het 9.95 ging kosten denk ik dat er nu toch mensen gaan passen voor zo'n Ere-divisie live abo ..

Zelfs in het voetbalmaffe Engeland was vorige seizoenen al een kentering te zien na de zoveelste prijsverhoging, volgens een docu op TV over wat het in Engeland kost.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken de prijzen van Engeland niet maar die zal echt veel hoger liggen dan de kleine 15 euro in Nederland. 15 Euro is echt niet duur maar dan moet wel:

 

alle wedstrijden live gevolgd moeten worden en daarvoor heb je 4 kanalen nodig (eigenlijk 9 want in de laatste 2 speelronden speelt iedereen tegelijk) overigens red je het met die 4 ook niet, als de tweede helft aanvangt van de vroege zaterdagavondwedstrijd beginnen de tweede wedstrijden al dus het gaat al niet op. Digitenne kan daarom nooit de volle mep berekenen met de 2 beschikbare kanalen.

 

En een goede kwaliteit dagelijks achtergrond programma wat beloofd is kan ook waarde toevoegen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt helemaal geen 4 kanalen nodig... Je hebt deze 4 kanalen maar ff nodig en je zou een ander (herhaalzender) kanaal ff tijdelijk uit kunnen zetten tijdens het voetbal...

 

Dit kost geen cent extra bandbreedte. Het heeft uiteraard wel een nadeeltje dat je ff als je geen zin in voetbal hebt niet naar dat uitgeschakelde kanaal kunt kijken.

 

Op de kabel gaat dat makkelijk. Die hebben al veel vaak niets uitzendende Sport1.x kanalen. Zelfs Digitenne zou zo alle 4 de kanalen kunnen leveren (op de laatste twee ronden na als negen kanalen nodig zijn).... FF Spice eruit of de "Vlaming" of zo...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: dommelsch_fan
En weer eens een update.Bij Ziggo kost het eredivisie voetbal
na december maar liefst 14,95 i.p.v. 9,95.Dit is alleen bij Ziggo

De andere providers hebben NOG niets over een verhoging gemeld...;-)
Maar wat niet is, kan komen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of ik een denkfout maak maar wat betreft ziggo maak ik de volgende rekensom:

 

4x 9,95 + 5x 14,95 = 114,55 met opzeggen in mei(maandelijks opzeggen bij ziggo).

 

Dat is minder dan 12 x 10,- = 120,-

 

Ik ga er dan wel vanuit dat je het losse pakket maandelijks kunt opzeggen.Zover als ik heb gelezen kan dat.

 

Mvrgr

Flodder11

 

 

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Het is nog goedkoper, want de eerste 2 maanden kijk je gratis.


Dat zie ik nergens staan.

Ziggo tekst:Je kunt al voetbal kijken vanaf 29 augustus, maar het abonnement op Eredivisie Live bij Ziggo gaat pas op 1 september in.

Volgens mij betaal je dan vanaf 1 september t/m december 9,95.

Mvrgr
Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: flodder11
Ik weet niet of ik een denkfout maak maar wat betreft ziggo maak ik de volgende rekensom:

4x 9,95 + 5x 14,95 = 114,55 met opzeggen in mei(maandelijks opzeggen bij ziggo).

Dat is minder dan 12 x 10,- = 120,-

Ik ga er dan wel vanuit dat je het losse pakket maandelijks kunt opzeggen.Zover als ik heb gelezen kan dat.

Ja, zo kan je jezelf natuurlijk ook wel rijk willen rekenen.

9x 9,95 = 89,55 met opzeggen in mei, dat is minder dan 114,55

of zoals het oorspronkelijk was:
7x 9,95 = 69,65 met opzeggen in mei, dat is nog minder dan 114,55
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...