Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb even met ze gebeld.

Je kunt je nog niet aanmelden want ze hebben het systeem nog niet op orde. :D:D :Dduurt nog 2 dagen.

Voor de rest klopt mijn verhaal.

Je betaald met ingang van 1 september en je kunt het losse pakket op 31 mei laten stoppen en het dan eventueel 1 september,als het je de neusgaten nog niet uitkomt,weer laten ingaan.

kosten 114,55.

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Tja, het zal allemaal best die prijzen, en natuurlijk de een vind het duur, de ander ( nog steeds ) goedkoop.Punt is natuurlijk wel dat je 90 % van de wedstrijden alleen je eigen cluppie volgt, met zo af en toe eentje van de concurrent.

 

En dat het eerst 9,95 was en nu ineens 14,95, op z'n minst is dat natuurlijk heel raar.Je adverteert een tijdje met 9.95 en juist op het moment dat je je kan inschrijven kost het 14,95.Zonder 2 maanden vrij kijken.

 

En daar gaat het niet bij blijven denk ik.

 

Wat Engeland betreft, de prijzen zijn daar hoger, maar daar heb je ook niet maar 6 topwedstrijden in het jaar zoals bij ons.En daar ging het me eigenlijk niet om.Wat ik bedoelde te zeggen is dat met deze 14,95 er toch een heleboel gaan afvallen.De " extra " kijkers bij 9,95, daar zaten er, zoals ik in mijn kenniskring hoorde, al een hele hoop bij die liever hadden dat ze per wedstrijd konden betalen ( de topwedstrijden, voor de andere wedstrijden hoefde het niet zo ).Die zullen geen abo nemen.

 

Afijn, we zullen zien, ben benieuwd wat de andere aanbieders nu gaan doen.

 

Trouwens, wat Ziggo betreft is het natuurlijk amateurs ten top.Een vanaf 22 juli bestellen campagne, en nu krijg je ( inplaats van een invulformulier ) " vul u postcode nummer in voor bestelling wij bellen u terug website ", en de voorwaarden ZIGGO ?.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was het verhaal EUR9,95 per maand niet bedoeld voor hen die reeds een abonnement op sport1 (+film1) hebben? Indien LOS eredividieabonnement EUR14,95 per maand (na 2 maanden abonnement). Enfin ik check in augustus nog wel eens wat er nou allemaal aan de hand is...

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch nog even inhaken op mijn eigen antwoord ... Wat ik begrijp van ZiGGo is dat de mensen die reeds een sport1 abonnement (icm film1) hebben die zien gewoon de eredivisie wedstrijden; het is dus feitelijk precies zoals het vorig jaar was met tele2 .. Ik hoop dat maar dat er geen Engelse wedstrijden zijn als er eredivisie voetbal is ... ... ...

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: flodder11
Origineel bericht van: thomas999
Het is nog goedkoper, want de eerste 2 maanden kijk je gratis.

Dat zie ik nergens staan.

Je hebt gelijk. Dat is nu verdwenen.
Blijkbaar zijn de nog eens aan het rekenen gegaan om het rendabel te maken, maar slordig is het wel.
Maar ja, die miljonairs in het veld kosten dan ook wat! ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree
Origineel bericht van: dolphs
Toch nog even inhaken op mijn eigen antwoord ... Wat ik begrijp van ZiGGo is dat de mensen die reeds een sport1 abonnement (icm film1) hebben die zien gewoon de eredivisie wedstrijden; het is dus feitelijk precies zoals het vorig jaar was met tele2 .. Ik hoop dat maar dat er geen Engelse wedstrijden zijn als er eredivisie voetbal is ... ... ...


Weet je dat wel zeker ?.En dat voor dezelfde prijs ?.Volgens mij staat er IN COMBINATIE MET, dus dat is 14,95+14,95 ... al lijkt het me eerder dat die tekst nog van het vorige seizoen is ..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Je hebt helemaal geen 4 kanalen nodig... Je hebt deze 4 kanalen maar ff nodig en je zou een ander (herhaalzender) kanaal ff tijdelijk uit kunnen zetten tijdens het voetbal...

Dit kost geen cent extra bandbreedte. Het heeft uiteraard wel een nadeeltje dat je ff als je geen zin in voetbal hebt niet naar dat uitgeschakelde kanaal kunt kijken.

Op de kabel gaat dat makkelijk. Die hebben al veel vaak niets uitzendende Sport1.x kanalen. Zelfs Digitenne zou zo alle 4 de kanalen kunnen leveren (op de laatste twee ronden na als negen kanalen nodig zijn).... FF Spice eruit of de "Vlaming" of zo...


Heb je nu wel of geen 4 kanalen nodig? :D

Wel dus en ik heb nog nergens gelezen dat er tijdelijk extra capaciteit gaat worden vrijgeschakeld, bij digitenne zeker niet en daar zal de prijs dan ook lager zijn. Dan is het dus de vraag wat digitenne gaat doen met die overlappende tijden. Stel je bent een Twente fan (ik pak maar even een willekeurige club) en zaterdag om 18.45 uur begint bijvoorbeeld Groningen-Nac en om 19.45 uur Twente-Heracles en tegelijkertijd Ajax-Willem II, wat gaat er dan met die zenders gebeuren? De ervaring leert dat Ajax live wordt uitgezonden, mis je dus mooi de eerste helft van jouw cluppie.

Je hebt er als Twente fan 14,95 Euro voor over maar dan ga je er wel van uit dat je dan altijd de wedstrijden van jouw club kan zien en gaat dus niet met 2 of 3 kanalen, dan heb je er minstens 4 nodig en ik heb niet het hele schema bekeken maar ik denk zelfs 5 kanalen.

Wordt de belofte waargemaakt en is er een goed dagelijks achtergrondprogramma (met de snor en het kapsel, als je begrijp wat ik bedoel :D) dan is een kleine 14 euro niet duur.

Voor wat Engeland betreft: een wedstrijd tussen Chelsea en Blackburn hoeft niet aantrekkelijker te zijn dan Nec-Vitesse, ik weet in ieder geval wel waar ik naar zou kijken.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een topclub Ajax, Feyenoord en PSV hebben meer aanhang dus ook kijkers die dit willen zien dus komt jouw Twente vanzelf sprekend op het tweede plan. Dit was vorig jaar bij digtenne en satelliet niet anders dus volgend jaar weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JW R
Een topclub Ajax, Feyenoord en PSV hebben meer aanhang dus ook kijkers die dit willen zien dus komt jouw Twente vanzelf sprekend op het tweede plan. Dit was vorig jaar bij digtenne en satelliet niet anders dus volgend jaar weer.


Daar gaat het mij dus juist om, in tegenstelling tot vorig jaar was het met het Eredivisiekanaal de bedoeling dat abonnees alle wedstrijden kunnen zien, daarom zijn ook al die aanvangstijden zo uit elkaar getrokken. Die belofte kan men dus niet waarmaken en dan zeg ik: beloof het dan ook niet!

De meeste abonnees worden abonnee omdat ze hun cluppie live willen zien. En dan is het heel frustrerend als ze kiezen voor Ajax-VVV, na 5 minuten al beslist en dus geen bal meer aan terwijl op de andere velden spannende wedstrijden zijn. Wel is het zo dat het een verbetering was dat er een tweede kanaal bijkwam vorig jaar.

Wat in ieder geval wel al verbeterd is ten opzichte van vorig jaar is dat de half één of half vijf wedstrijd op zondag nu daadwerkelijk geprogrammeerd staat, die wedstrijden waren ons vorig seizoen beloofd maar stonden vaak niet op het programma.

O ja, ik noemde Twente als voorbeeld, het is dus niet "mijn Twente" kijk maar eens waar ik vandaan kom. confused

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Eredivisielive


----- Original Message -----
From: Klantenservice Eredivisie Live
To: XXXX@XXXXXXl.XXX
Sent: Thursday, July 24, 2008 8:48 PM
Subject: RE:Fw: Eredivisielive


Beste Noordhorn,

Na de start van Eredivisie Live is het ontzettend druk geweest. Hierdoor zijn wij helaas niet eerder aan de beantwoording van je emailbericht toegekomen. Onze excuses hiervoor.

Nee, Eredivisie wedstrijden Live kijken via de satelliet helaas niet meer mogelijk.
Vanaf het eerste speelweekeinde (29 augustus) kan iedereen alle wedstrijden wel via internet volgen. Alle wedstrijden worden namelijk ook Live via livestreams op deze website aangeboden.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Eredivisie Live


Dit lijkt mij niet zo positief nieuws voor de voetbaliefhebbers onder ons. Kan Tele2 nu wel oppzeggen of zal dat autmatisch gaan nu ze geen voetbal gaan uitzenden.

Noordhorn

- Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net even bij mijn buurman gekeken naar IPTV van KPN in combinatie met internet plus bellen extra (8mb). Dat ziet er niet verkeerd uit moet ik zeggen en daar hebben ze inderdaad 4 kanalen vrijgemaakt voor het eredivisievoetbal. De prijs is 9,95 euro per maand en er staat niets over dat het na een maand of enkele maanden duurder gaat worden. Als digitenne inderdaad met twee kanalen gaat uitzenden en daar ziet het wel naar uit kan ik beter switchen want bij digitenne bedraagt de prijs ook 9,95 na 1 oktober.

 

IPTV is behoorlijk concurrerend dus.

 

Ik kan overigens de beeldkwaliteit niet helemaal goed beoordelen, het ziet er wel goed uit maar hij heeft een 26inch LCD.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas is IPTV hier niet verkrijgbaar.

Ik ga zaterdag maar eens eens kijken of ik "de derde kaart" van een kennis kan scoren en dan de eredivisie life samen delen. eek

Dan ben ik voor 5 euro klaar !

Jammer dan voor CDS.

 

Frank

 

Xtrend ET-8000 met openPli, Visiosat Big Bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kwajoep
Helaas is IPTV hier niet verkrijgbaar.
Ik ga zaterdag maar eens eens kijken of ik "de derde kaart" van een kennis kan scoren en dan de eredivisie life samen delen. eek
Dan ben ik voor 5 euro klaar !
Jammer dan voor CDS.

Frank


Dat is inderdaad aantrekkelijk maar weet wel dat je niet altijd AZ kunt zien vanwege de beperking van twee kanalen.

Vreemd dat IPTV niet mogelijk is. confused

En wat CDS betreft: waar ligt de schuld als het inderdaad niet op de sat beschikbaar komt. Ik wordt zo langzamerhand toch pessimistisch. De andere platform halen CDS steeds meer link en recht in en het gaat steeds harder.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...