Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast thomas999
Origineel bericht van: JumperFree
Misschien, als dat hier mag, zou men a.u.b. bij externe media er bij haalt/teksten de links bij kunnen zetten.Is wel gemakkelijk om zo ook het een en ander bij te kunnen houden w.b. gang van zaken live-eredivisie ..

Ik dacht dat links vermelden hier niet mag?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kwajoep
Origineel bericht van: Neptunus

Vreemd dat IPTV niet mogelijk is. confused

Ik zit aan de rand van Alkmaar dus internet tot maar 8 mb en het enige alternatief is kabel van UPC (niet dus)
Ik ga er eigenlijk wel vanuit dat AZ het zo goed gaat doen dat het op 1 van de 2 kanalen te zien zal zijn blushshocked:D

Frank


Die 8 moet ruim voldoende zijn volgens KPN. Het zou zelfs met het 3 mb abonnement moeten kunnen volgens de site van KPN.

Mijn buurman had internetplus bellen xtra voor 50 euro per maand, dat is 8mb internet en altijd gratis bellen naar vast nummers, IPTV erbij voor een totaal van 60 euro, voor nog 3 euro extra kan hij er digitenne bijnemen voor de slaapkamer.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het uiteindelijk toch ook wel op de satelliet gaat komen maar niet met de vereiste 4 kanalen een ook niet tegen de 9,95 die je bijvoorbeeld bij IPTV (4 kanalen) of digitenne (2 kanalen) gaat betalen.

 

Ik kan me nog herinneren dat ik baalde als een stekker toen Versatel de rechten verwierf, het was toen alleen met 20mb adsl te bekijken terwijl 20mb op veel plaatsen nog niet mogelijk was en is.

 

Het is toen toch ook uiteindelijk op de sat gekomen, eerst voor een schandalinge 19,95 euro en later goedkoper vanwege de digitenne prijs.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kwajoep
Toch nog maar even de postcodecheck van de kpn gedaan.
Helaas nog niet leverbaar.

Frank


Tsja, ik heb net even een postcode gecontroleerd in de buitengebieden van Alkmaar in inderdaad is het niet mogelijk.

Ik dacht dat ik in een achtergesteld gebied woonde want:
- wij hadden als één van de laatsten in Nederland kabel
- wij hebben relatief veel slecht etherontvangst
- digikabel is nog steeds niet mogelijk

en tot voor kort was er geen hoge snelheid internet mogelijk, volgens mij hadden wij hier nog zo'n vooroorlogse handgeschakelde centrale :D

Reden temeer voor CDS om het op alle platforms uit te rollen!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Neptunus

Ik kan me nog herinneren dat ik baalde als een stekker toen Versatel de rechten verwierf, het was toen alleen met 20mb adsl te bekijken terwijl 20mb op veel plaatsen nog niet mogelijk was en is.

Het is toen toch ook uiteindelijk op de sat gekomen, eerst voor een schandalinge 19,95 euro en later goedkoper vanwege de digitenne prijs.

Dat lag er meer aan dat "landelijke dekking" als eis gesteld werd door de rechtenverkoper ECV. Versatel/Tele2 moest toen wel bij CDS aankloppen om dat te kunnen realiseren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Tsja, tis wel te hopen dat mensen verder lezen dan hun neus lang is.Als je naar de ZIGGO home pagina gaat en even wacht totdat de reclame banner verandert in Top voetbal live bij ZIGGO " voor maar 9,95 per maand " , beetje misleidend ..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999

Je moet tegenwoordig altijd verder lezen..

Bijna alle telecombedrijven hebben het over "voor 19,95 internet en telefoon..."

Als je verder leest blijkt dat voor bv. de eerste 3 maanden te zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, de 10 euro geldt tot 1 januari 2009, daarna 15 euro. Zonder contract, dus ik vind het allemaal wel meevallen. Moet je kijken (als voetballiefhebber) wat je daarvoor terugkrijgt !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan had ik een vooruitziende blik, want ik heb mijn CD abo per september opgezegd en ben (deels) weer terug naar de kabel. Je moet wat om zeker te zijn dat je jouw club iedere week kunt zien voetballen. Bovendien weten we ook allemaal dat ook CD niet vies is van prijsverhogingen. Vult u rustig aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Je had het over de prijs, Edske.En dat was dus niet helemaal juist.Wat heb je nodig om Eredivisie Live te ontvangen?

een abonnement op Televisie Z1.En Z1 kost 15,90 p/mnd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...