Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Tuurlijk komt er 16 euro bij, maar bij de sat komt het toch ook boven op je gekozen pakket? Maar goed, we zullen zien of het een succes wordt. Ik kijk in ieder geval wel. Voor 15 euro (standaard pakket hebben we toch allemaal ?) alle wedstrijden live met de onnavolgbare Johan Derksen erbij, wat wil je nog meer?

Voor niets gaat alleen de zon (nog) op.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Tja het moet eerst nog eens heel misschien op de satelliet komen.

 

Ik verwacht dat dit na Sport-7, Versatel de derde flop wordt(!) Nederland is simpelweg te klein om aan zoiets te verdienen

 

Bovendien zijn Nederlanders niet gewend om veel geld te betalen voor TV.

 

Een 10-tje extra voor een digi pluspakket dat gaat dan nog. Maar met kabel basis + toegevoegd digipakker+Voetbal dan ben je in het algemeen (16+10+15=41) zo'n 40 euro per maand kwijt. Dan heb ik het nog niet eens over Sport1/Film1 of HDTV... (en het feit dat alleen het voetbal meer dan 1/3 van dit bedrag is). Ik denk dat ze zich nogal verrekenen. Zeker in deze "Bittere" tijden met dure benzine, hogere rente's, kelderende beursen enz...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: edske
Tuurlijk komt er 16 euro bij, maar bij de sat komt het toch ook boven op je gekozen pakket?

Voor die 16 euro krijg je wel het digitale basispakket (ca. 56 zenders) erbij.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Nu betaal ik voor een Set Top Box-pakket 60 euro per jaar, das 5 euro per maand.Zodadelijk meer als 30 euro per mnd incl. live E..Ik hoef echt niet zoveel zenders ( waarvan de meeste pulp uitzenden ).Dus dat scheelt nogal, zieje ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook een abbo genomen, ik ben al lang blij dat ik nu echt kan gaan kiezen welke wedstrijd ik wil zien. Vorig seizoen moest ik regelmatig een wedstrijd om 16.30 bekijken terwijl die al om half 1 gespeeld was.

 

Dreambox 7000: 7025 : 8000 120 cm jonsa schotel met mti highline en een Stab hh 120 moter .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Tja het moet eerst nog eens heel misschien op de satelliet komen.

Ik verwacht dat dit na Sport-7, Versatel de derde flop wordt(!) Nederland is simpelweg te klein om aan zoiets te verdienen

Bovendien zijn Nederlanders niet gewend om veel geld te betalen voor TV.

Een 10-tje extra voor een digi pluspakket dat gaat dan nog. Maar met kabel basis + toegevoegd digipakker+Voetbal dan ben je in het algemeen (16+10+15=41) zo'n 40 euro per maand kwijt. Dan heb ik het nog niet eens over Sport1/Film1 of HDTV... (en het feit dat alleen het voetbal meer dan 1/3 van dit bedrag is). Ik denk dat ze zich nogal verrekenen. Zeker in deze "Bittere" tijden met dure benzine, hogere rente's, kelderende beursen enz...


Ze hebben de lat niet hoog gelegd, in eerste instantie nemen ze al genoegen met de omvang van het huidige klantenbestand en er is een zeer voorzichtige groei geraamd. Bovendien denk dat de tijd er nu veel meer rijp voor is dan tijdens de lancering van sport7 (belemmering: je moest een kastje kopen) en Versatel (belemmering: je moest 20 mb adsl hebben plus koppeling naar TV.

Als je ziet hoe laagdrempelig een abo bij KPN IPTV want één druk op de knop dan kon dat wel eens een succes worden. Bovendien zie ik het om me heen, vrienden die toen geen abo namen nemen het nu wel.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Voor het geval dat, heeft er iemand een tekst, voorbeeld of link van hoe ik het beste kan opzeggen van Tele2/Sat TV ?.

 

B.v.d ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Nieuwsbrief FC Groningen

Met Digitenne van KPN is Eredivisie Live eveneens te ontvangen, daarnaast zijn er gesprekken met Canal Digitaal om via de satellietschotel live voetbal aan te bieden.


Bron: Site FC Groningen

Zal het dan toch nog goedkomen?

Noordhorn

- Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Noordhorn
Origineel bericht van: Nieuwsbrief FC Groningen

Met Digitenne van KPN is Eredivisie Live eveneens te ontvangen, daarnaast zijn er gesprekken met Canal Digitaal om via de satellietschotel live voetbal aan te bieden.


Bron: Site FC Groningen

Zal het dan toch nog goedkomen?

Noordhorn


Of een overijverige optimist? blush

Overigens zal je jouw FC Groningen niet altijd live kunnen zien bij Digitenne, ze hebben maar twee kanalen beschikbaar en dus moeten er keuzes worden gemaakt, meestal komen dan de provincieclubs zoals FC Groningen op het tweede plan.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

Overigens zal je jouw FC Groningen niet altijd live kunnen zien bij Digitenne


Ik doel dan ook niet op Digitenne wink

En door de verschillende aanvangstijden hoop ik in ieder geval niet veel te missen en anders maar intergraal er achteraan (Ga er wel vanuit dat het minimaal weer twee kanalen zijn op de sat).

Noordhorn

- Skystar II - 2 x Dreambox 7000S - 2 x USB stick 128/256MB - T55 Wavefrontier - NSLU2 - Maxtor 300 GB -

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beste wat ons, sat en voetballiefhebbers, kan overkomen is dat er overeenstemming gaat worden bereikt en dat men dan naast een hoofdkanaal waarop bijvoorbeeld het dagelijkse programma met De Snor te zien is, tijdelijk kanalen vrijmaakt tot een totaal van vier, als dan ook nog eens de prijs concurrerend is zijn we helemaal blij. wink

 

 

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een brief van CD ontvangen waarin staat:

 

Wij verwachten binnenkort te kunnen aankondigen dat de live uitzendingen van het nederlands eredivisievoetbalkanaal behouden blijven op satelliet.Momenteel zijn wij de laatste hand aan het leggen aan een aantrekkelijk overstapaanbod dat we u binnenkort zullen toezenden.

 

Dus misschien komt het voor alle satellietkijkers dan toch nog goed!!!!!!!!! smile

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: frijan
Vandaag een brief van CD ontvangen waarin staat:

Wij verwachten binnenkort te kunnen aankondigen dat de live uitzendingen van het nederlands eredivisievoetbalkanaal behouden blijven op satelliet.Momenteel zijn wij de laatste hand aan het leggen aan een aantrekkelijk overstapaanbod dat we u binnenkort zullen toezenden.

Dus misschien komt het voor alle satellietkijkers dan toch nog goed!!!!!!!!! smile

Dat is buitengewoon goed nieuws! Nu ook nog effe op de tijdstippen dan er gevoetbald wordt 4 kanalen vrijmaken en alles is weer goed!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...