Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Ziet er dus positief uit. Alleen dat overstapaanbod... want het zal vast niet meer gratis zijn vanaf het entertainment pakket ;-) Ben ook benieuwd of ze door middel van "kanaaldeling" alle 4 kanalen aan gaan bieden... (goh ik doe al net of alles rond is)

 

Kun je eens een scannetje van die brief hier posten??

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: frijan
Momenteel zijn wij de laatste hand aan het leggen aan een aantrekkelijk overstapaanbod dat we u binnenkort zullen toezenden.



Zal het overstapaanbod afwijken van het instapaanbod?


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Ziet er dus positief uit. Alleen dat overstapaanbod... want het zal vast niet meer gratis zijn vanaf het entertainment pakket ;-)

Voorspelling: voetbal uit die pakketten, niets ervoor in de plaats maar de prijsverhoging van de betreffende pakketten draaien ze niet terug.

Hopen dat ik geen gelijk krijg, maar met CDS..

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hieronder nog een paar regels uit de brief.

 

Zodra er meer details bekend zijn over de live/uitzendingen van de eredivisie via Canal Digitaal brengen we u daarvan op de hoogte.Tot die tijd wensen wij u een spannende en succesvolle sportzomer toe.

 

met vriendelijke groet,

Kees faber

Directeur Canaldigitaal

 

Totzover wat regels uit de vandaag ontvangen brief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij Ziggo en Tele2 is het ook niet mis... 14.95 voor het voetbal per maand... (die 9.95 is het startlokkertje). Bij Ziggo en UPC was het ook gratis bij een Sport1 pakket, net zoals het bij CDS ook gratis was vanaf entertainment. Volgend seizoen wordt het dokken voor voetbal...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree
Origineel bericht van: NINjak
Ik heb het idee/gevoel dat het op de sat bij Sport 1 terecht komt en dan zal dat het mogelijke overstapaanbod kunnen wezen.


Je bedoelt 1 kanaal ?, of Sport1 en die TELE2 kanalen ?.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Nou bij Ziggo en Tele2 is het ook niet mis... 14.95 voor het voetbal per maand... (die 9.95 is het startlokkertje). Bij Ziggo en UPC was het ook gratis bij een Sport1 pakket, net zoals het bij CDS ook gratis was vanaf entertainment. Volgend seizoen wordt het dokken voor voetbal...

Bij dat "gratis" zat wel een prijsverhoging van de betreffende pakketten. wink

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo dik dokken?... ik dokte in het begin al 19,95 euro en later nog "maar" 9,95 euro dus als anderen het erbij hebben gekregen en het daar weer af zou gaan (dus terug naar het oude) was het even een leuk extra-tje of zoals zommige het willen zien een warm maker-tje!

 

Als het op zo'n 10-15 euro komt hoor je mij niet klagen want 1 ding is zeker gratis krijgen we het niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree
Origineel bericht van: NINjak
Hoezo dik dokken?... ik dokte in het begin al 19,95 euro en later nog "maar" 9,95 euro dus als anderen het erbij hebben gekregen en het daar weer af zou gaan (dus terug naar het oude) was het even een leuk extra-tje of zoals zommige het willen zien een warm maker-tje!

Als het op zo'n 10-15 euro komt hoor je mij niet klagen want 1 ding is zeker gratis krijgen we het niet!


Ik ook, maar hoeveel kanalen bedoel je nu ?.Alleen Sport1 of Sport1 plus TELE2 kanalen ?.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moeten minimaal 2 kanalen (was volgens mij een eis van de ECV) worden maar voor de liefhebbers van andere clubs zou 4 wel lekker kunnen zijn al zie ik dat op de sat niet 123 gebeuren.

 

Voor mij maakt het niet uit want Ajax is toch wel te zien en daar gaat het mij grotendeels om (en ja, ik kijk ook naar andere leuke wedstrijden). Met dat live-delay in het begin had ik ook geen problemen al is echt live wel zo lekker. Live in het stadion heeft eigenlijk nog steeds mijn voorkeur maar zo is het wel een stuk makkelijker wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon live en niets anders, ik ga echt geen hele wedstrijd bekijken als die al is gespeeld.

 

Ik hoop dat ze wel meer kanalen gaan vrijmaken dan alleen sport1 als die het gaat uitzenden, ik baal er sowieso al van dat we 1 sportkanaal en 3, nou ja 2 en een half dan, filmkanalen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...