Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

nou eindelijk..

was al van plan het eredivisie kanaal te gaan stalken om ze onder druk te zetten ook op de satelliet te gaan leveren.

1 kanaal is al mooi en 2 zal nog beter zijn.

als er 2 wedstrijden tegelijk zijn kan je nog kiezen en dan heb je bijna alles..

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Neptunus
Geweldig nieuws, ik verwacht alleen dat het inderdaad om vertraagde wedstrijden gaat onder het mom van dat je alles kunt zien. Maar ik heb nog nooit een hele wedstrijd vertraagd gezien, vind ik niks aan.

Maar wie weet, en hoe dan ook beter dan niets.


Want ook bij CanalDigitaal kunt u genieten van live Eredivisievoetbal met het nieuwe voetbalkanaal Eredivisie Live.

Hier staat toch echt dat het Live is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het worden twee kanalen. Zie link eerder(!) En ik vermoed dat het een van de commercieele eisen was van CDS dat ze 's zaterdags geen verschoven timeslots hadden (18.45 - max twee wedstrijden 19.45 - 20.45) zodat er niet vaak 4 kanalen nodig zijn. Dit spaart niet alleen CDS bandbreedte maar het levert ook meer live zenders op voor Digitenne en meestal minder kanalen in gebruik voor de kabel.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree
Origineel bericht van: tajvdz
nou eindelijk..
was al van plan het eredivisie kanaal te gaan stalken om ze onder druk te zetten ook op de satelliet te gaan leveren.
1 kanaal is al mooi en 2 zal nog beter zijn.
als er 2 wedstrijden tegelijk zijn kan je nog kiezen en dan heb je bijna alles..


Nu, ik wil niet mierenneuken want ben al lang blij dat je in ieder geval de keuze hebt om op de Sat Live eredivisie te kijken, maar met 2 kanalen ben je toch heel afhankelijk van wat CDS gaat uitzenden.Dat zullen meestal de " topploegen " zijn, maar ik kan me voorstellen dat degene die geen favoriet zijn van de " topploegen " en een andere keuze kunnen maken twijfelen.Aan de andere kant, men gaat wedstrijden integraal uitzenden net als eerst, dus je krijgt ze wel te zien.

En op het hoofdkanaal zal ook Derksen zitten denk ik ...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: JumperFree
Goed nieuws, maar 2 kanalen ?.Weet niet, maar lijkt me een drempel .. afijn misschien weten ze ergens een kanaaltje te scoren smile

Twee kanalen (d.w.z. 1 continue en 1 incidenteel kanaal) lijkt me helemaal geen probleem. Ze hebben toch nu het oude Tele2-voetbal kanaal en het tweede Tele2-voetbal kanaal ter beschikking?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Maar ik heb nog nooit een hele wedstrijd vertraagd gezien, vind ik niks aan.

Maar wie weet, en hoe dan ook beter dan niets.

Als het na anderhalf uur al de moeite niet meer is om te kijken, is het het dan wel waard om te kijken in de eerste plaats?

Als een film een jaar na release niet interessant meer is dan kijk ik hem normaal gewoon helemaal niet, dan ga ik er niet bovenop zitten om hem als eerste in de bios te kunnen zien.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het oude Tele2 kanaal hebben ze niet zomaar ter beschikking want hier zendt Het Gesprek op uit... en het nieuwe kanaal is een 24/7 zender. In het geval dat Het Gesprek blijft is er uiteraard wel dezelfde ruimte beschikbaar. Er is namelijk een zender dans geweest:

 

Spice Platinum -> Exit -> Wordt Halmark

Halmark -> Naar Spice Platinum -> Wordt vanaf 19.00-07.00 Action Now! ===OVERDAG VRIJE RUIMTE===

Action Now -> Kanaal-Z ook van 19.00-24.00 en 's nachts Man-X

---vanaf nu speculatie---

Man-X (voorheen ook RNN-7 en tweede voetbal kanaal) -> Wordt misschien Het Gesprek onderbroken voor het tweede voetbal kanaal.

Het Gesprek-> Wordt Eredivisie Live 24/7

 

Eerst moet Het Gesprek nog doorgaan op de sat(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: thomas999
Origineel bericht van: JumperFree
Goed nieuws, maar 2 kanalen ?.Weet niet, maar lijkt me een drempel .. afijn misschien weten ze ergens een kanaaltje te scoren smile

Twee kanalen (d.w.z. 1 continue en 1 incidenteel kanaal) lijkt me helemaal geen probleem. Ze hebben toch nu het oude Tele2-voetbal kanaal en het tweede Tele2-voetbal kanaal ter beschikking?


Maar het was juist de bedoeling van de ECV dat je alles live kunt zien, bij twee kanalen gaat dat dus niet. Als er inderdaad twee kanalen komen dan maar met die korte vertraging op de zaterdagavond zoals littlesat omschreef, dat is nog te doen maar de hele zaterdagavond wachten tot bijvoorbeeld half 12 als jouw ploeg eindelijk eens aan de beurt is heb ik nooit gedaan omdat je dan de uitslagen al wist.

Op de eerste zondag is er al een probleem om half drie want dan zijn er drie wedstrijden, er val er dus één af, die wordt dan waarschijnlijk om half vijf uitgezonden maar dat heeft niets meer met live te maken.

Digitenne heeft hetzelfde probleem en daar is het tarief 9,95 per maand en dat wordt niet na bijvoobeeld 3 maanden verhoogd zoals bij de kabelaars. ik hoop maar dat het tarief bij CDS niet teveel gaat afwijken, bijvoorbeeld 12,95 of zoiets.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Twee kanalen zijn (praktisch altijd) voldoende... Alleen wat de Zaterdagavond betreft is het afwachten. Het oude schema had op Zaterdag 1 wedstrijd om 18.45, 1 of 2 (max) om 19.45 en 1 om 20.45. Zo had je inderdaad 4 kanalen nodig. Ik verwacht en dat wordt morgen pas bekend dat ze het nu 2 (max) om 18.45 doen en 2 om 20.45. Dan zijn twee kanalen voldoende(!)

 

Voorbeeld:

 

1. Wedstrijd op Vrijdag avond op Eredivisie Live-1

2. Wedstrijd op Zaterdag vroeg op Eredivisie Live-1

3. Wedstrijd op Zaterdag vroeg op Eredivisie Live-2

4. Wedstrijd op Zaterdag laat Eredivisie Live-1

5. Wedstrijd op Zaterdag laat Eredivisie Live-2

6. Wedstrijd op Zondag vroeg Eredivisie Live-1

7. Wedstrijd op Zondag vroeg Eredivisie Live-2

8. Wedstrijd op Zondag midden Eredivisie Live-1

9. Wedstrijd op Zondag midden Eredivisie Live-2

10. Wedstrijd op Zondag laat Eredivisie Live-1

11. Wedstrijd op Zondag laat Eredivisie Live-2

 

Zo heb je 11 sloten waarvan per ronde 2 kunnen vervallen omdat er 9 nodig zijn. Voldoende voor alle wedstijden op de twee laatste ronden na met twee kanalen(!!!) Goed voor digitenne en goed voor CDS... Misschien was dit ook wel een onderhandelingspunt van CDS geweest om de zaterdag anders in te delen. Tenminste mijn eigen Fantasie reikt zo ver.

 

Morgen weten we hierover meer als het speelschema eindelijk definitief bekend is.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast thomas999
Origineel bericht van: Littlesat
Het oude Tele2 kanaal hebben ze niet zomaar ter beschikking want hier zendt Het Gesprek op uit...

Het Gesprek beeindigt zijn uitzendingen via de satelliet.
(Dit staat ook in de zojuist verzonden CDS nieuwsbrief.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Het gesprek" had ook de zendtijd ingekocht direct van Tele2 in de tijd als die hun toch niet uitzonden. Dat Tele2 contract liep volgens mij t/m vandaag en moest "Het gesprek" zelf iets anders regelen. Als ze niks hebben kunnen regelen zitten ze idd. niet meer op de sat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Twee kanalen zijn (praktisch altijd) voldoende... Alleen wat de Zaterdagavond betreft is het afwachten. Het oude schema had op Zaterdag 1 wedstrijd om 18.45, 1 of 2 (max) om 19.45 en 1 om 20.45. Zo had je inderdaad 4 kanalen nodig. Ik verwacht en dat wordt morgen pas bekend dat ze het nu 2 (max) om 18.45 doen en 2 om 20.45. Dan zijn twee kanalen voldoende(!)

Voorbeeld:

1. Wedstrijd op Vrijdag avond op Eredivisie Live-1
2. Wedstrijd op Zaterdag vroeg op Eredivisie Live-1
3. Wedstrijd op Zaterdag vroeg op Eredivisie Live-2
4. Wedstrijd op Zaterdag laat Eredivisie Live-1
5. Wedstrijd op Zaterdag laat Eredivisie Live-2
6. Wedstrijd op Zondag vroeg Eredivisie Live-1
7. Wedstrijd op Zondag vroeg Eredivisie Live-2
8. Wedstrijd op Zondag midden Eredivisie Live-1
9. Wedstrijd op Zondag midden Eredivisie Live-2
10. Wedstrijd op Zondag laat Eredivisie Live-1
11. Wedstrijd op Zondag laat Eredivisie Live-2

Zo heb je 11 sloten waarvan per ronde 2 kunnen vervallen omdat er 9 nodig zijn. Voldoende voor alle wedstijden op de twee laatste ronden na met twee kanalen(!!!) Goed voor digitenne en goed voor CDS... Misschien was dit ook wel een onderhandelingspunt van CDS geweest om de zaterdag anders in te delen. Tenminste mijn eigen Fantasie reikt zo ver.

Morgen weten we hierover meer als het speelschema eindelijk definitief bekend is.


In het oude schema waren er nagenoeg iedere zondagmiddag om half die drie wedstrijden gepland, ik kan me niet voorstellen dat ze het nieuwe programma zover krijgen dat ze het allemaal zo precies uit elkaar kunnen trekken gezien de bezwaren van burgemeesters, koopzondagen en wat al niet meer.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen weten we het nieuwe speelschema. En volgende week zijn de prijzen bekend. Ik weet wel dat buiten bezwaren van vooral AZ er ook rekening gehouden is met TV-uitzendingen ivm met het nieuwe voetbalschema.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...