Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Zonder aanloopskorting:

 

Ziggo: 15.90 + 14.95 = 30.85 per maand.

UPC: 16.37 + 4.00 + 9.95 = 30.32 per maand.

Tele2: 24.90 per maand, (Feitelijk 54.90 per maand maar ik heb hier 30 Euro vanaf getrokken omdat je er Internet tot 20 Mb erbij krijgt en telefonie erbij en dat kun je bij een andere provider ook ongeveer voor deze prijs krijgen

KPN-Digitenne: 6.95 + 10 = 16.95 per maand.(je mist 20% van de wedstrijden - KNP Interactive staat er niet bij)

CanalDigitaal: 5 + 11.95 = 16.95 per maand.(je mist 20% van de wedstrijden indien het bij 2 kanalen blijft)

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Waar komen al die bedragen bij de kabelaars en kpn vandaan? Als dit kosten zijn die je maakt als je nog niks hebt dan moet ook de aanschafkosten apparatuur en kaartjes en administratie kosten etc meerekenen. Ik denk dat het er dan heel anders uit gaat voor onze Canal Digitaal. wink kortom kromme vergelijking.

 

Het lijstje van Aart44 is duidelijk. De conclusie: digitenne en UPC zijn het goedkoopst mits het aantal kanalen gelijk is.

 

De meeste zullen heus niet switchen van provider omdat de eredivisie kanalen ergens anders 2 euro goedkoper zijn. Dan krijg je weer te maken met instap kosten, mogelijke aanschaf van apparatuur, etc.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben gewend om het Toppakket en het HDTV pakket van hebben en dat kost momenteel €42,50 en € 9,95 dat is inclusief het live voetbal van Tele2 op de satelliet (twee kanalen)

Als daar € 11,95 bij gaat komen voor Eredivisie Live dan kom ik op € 64,40 en dan kan CanalDigitaal van mij de boom in. crazy

 

Waar ik maar mee wil zeggen dat het nog steeds speculeren is zolang er geen officiele berichten zijn van CanalDigitaal. :D

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Brilletje kopen??? :-D

Zie ook het andere forum. Bij die drie vijfennegentig staat toch echt per maand. Of het formulier is gammel of Ziggo wilt dat je minstens 1 themapakket pakt om het voetbal te kunnen kijken...

Hier dan ook maar even ;-):
Het formulier vereist een grote mate van inlevingsvermogen! ;-)
Om het duidelijk te stellen: Ziggo kent niet het fenomeen van activeringskosten, dat laten we aan CDS over. ;-) Dus bij Ziggo abonnee worden kost niets.

Het formulier wijst er op dat *als je nog geen digitaal abonnee bent*, dat je dan wel een digitale decoder moet aanschaffen en laat die nu (inclusief smartcard) 39.95 kosten!
Waarom ze dat omrekenen (3,95) per maand is me een raadsel, maar misschien omdat het voetbalseizoen 10 maanden duurt?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is dat(!) en die 39.95 omrekenen naar 3.95 per maand. Ik zie dat als een themapakket bij ziggo die je dan minstends moet hebben. Al met al klopt hier iets niet...

 

Wat betreft TopPakket... CDS zou met package deals komen als ik de website van CDS goed leest...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Zo is dat(!) en die 39.95 omrekenen naar 3.95 per maand. Ik zie dat als een themapakket bij ziggo die je dan minstends moet hebben. Al met al klopt hier iets niet...

Nee, het klopt inderdaad helemaal niet, want dan zou je bij een abonnement op CDS de aanschaf van ontvanger en kaart ook moeten meerekenen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Nou ik ben gewend om het Toppakket en het HDTV pakket van hebben en dat kost momenteel €42,50 en € 9,95 dat is inclusief het live voetbal van Tele2 op de satelliet (twee kanalen)
Als daar € 11,95 bij gaat komen voor Eredivisie Live dan kom ik op € 64,40 en dan kan CanalDigitaal van mij de boom in. crazy

Waar ik maar mee wil zeggen dat het nog steeds speculeren is zolang er geen officiele berichten zijn van CanalDigitaal. :D


Ik heb zelf ook het toppakket (zonder HDTV) maar ik neem aan dat Tele2 komt te vervallen, toch?

Dreambox 800SE, 600C, Samsung dsb940

Admin bij Dreamboxclub

Link naar reactie
Delen op andere sites

De geruchten gaan dat de eredivisie-live kanalen via astra 3 gaan komen, misschien dan toch 4 kanalen waarvan 1 HD kanaal (als vervanging van NL1 HD)? Dat zou mooi zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou... persoonlijk vind ik dat niet zo mooi. Op Astra 3 heb ik nog niks gericht staan en dan moet ik wat gaan kopen en (ver)maken om eredivisie live beelden te krijgen. Tot nu toe had/zag ik (nog) geen reden om naar die sat te kijken maar als dat waar is dan "moet" ik wel.

 

Ik zal wel zelf een beugel moeten maken om er een lnb erbij te kunnen plaatsen of iemand moet al een mooie oplossing voor een 90cm schotel bedacht hebben, dan hou ik me aanbevolen wink

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Nou... persoonlijk vind ik dat niet zo mooi. Op Astra 3 heb ik nog niks gericht staan en dan moet ik wat gaan kopen en (ver)maken om eredivisie live beelden te krijgen. Tot nu toe had/zag ik (nog) geen reden om naar die sat te kijken maar als dat waar is dan "moet" ik wel.

Ik zal wel zelf een beugel moeten maken om er een lnb erbij te kunnen plaatsen of iemand moet al een mooie oplossing voor een 90cm schotel bedacht hebben, dan hou ik me aanbevolen wink

90 cm schotels moet dat geen probleem zijn.
een gewone CDS duolnb is de makkelijkste oplossing.
welk merk schotel heb je?
je kan ook een lnb houder halen met extra lnb en diseq swit ertussen.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree
Origineel bericht van: Leontien
De geruchten gaan dat de eredivisie-live kanalen via astra 3 gaan komen, misschien dan toch 4 kanalen waarvan 1 HD kanaal (als vervanging van NL1 HD)? Dat zou mooi zijn


Zou natuurlijk van de gekke zijn.Moet je weer investeren in matriaal en personeel om het zooitje op je TV te krijgen ..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gewoon echt te gek voor woorden, dat sommige mensen ALTIJD wat te klagen hebben.

Eerst is er een gerucht, dat CDS helemaal geen live voetbal uit gaat zenden. Reacties : "belachelijk, enz)

Daarna schijnt het zo te zijn dat het voetbal 'maar' via 2 kanalen wordt uitgezonden, voor ongeveer 12 euro.

Reacties ; "veel te duur, belachelijk, enz"

Ten derde is er een gerucht dat het wellicht wel wordt uitgezonden via VIER kanalen, waarvan 1 HD kanaal

Reacties : Weer niet goed, men moet mischien wel een lnb aanschaffen.

 

Je HOEFT het niet te doen, neem je toch lekker UPC of Ziggo?

 

Kortom, laten we nou eerst eens afwachten totdat bekend is wat er nou precies gaat gebeuren, in plaats van al deze negatieve reacties.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...