Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De website van CDS aangaande de eredivisie zou in de loop van de dag alle gegevens moeten gaan bevatten.

 

Blijkbaar is het ook mogelijk om zonder enig abo te abonneren op het Eredivisiekanaal (aan de hoogste prijs dan weliswaar)

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij geen één distributeur krijg je Eredivisie Live gratis bij een duur zenderpakket. Er moet bij iedereen voor betaald worden. Dat ligt niet aan CanalDigitaal of welke andere distributeur maar gewoon aan de ECV en Endemol. Deze exploiteren deze zender en willen voor elke afgenomen abonnement op de zender een vast maandelijks bedrag van de distributeur.

 

Bij Tele2 lag de hele constructie bij verspreiding door andere distributeurs geheel anders. Dus niet vergelijkbaar met elkaar.

 

Ik vind het hele schappelijke prijzen die CanalDigitaal nu bekend heeft gemaakt. Zelfs goedkoper dan UPC en Digitenne in sommige gevallen. En dat hadden velen toch niet verwacht.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
concurerend.? dacht het niet ....

Als dit waar is gaat het toppakket van 42,50 omhoog met 9,50....
Ik krijg daar dan niets meer voor ...


Als je de prijs vergelijkt met andere providers dan is het zeker concurrend.
Dat het voor sommige pakketen duurder word is goed balen voor die mensen.
Maar was het niet zo dat het tele2 pakket toen "gratis" is toegevoegd aan he top-pakket?

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vergelijk de prijs simpelweg met de prijs zoals die voorheen was.

Met het toppakket ga ik dus 9,50 meer betalen.

Vergelijk ik dit met digitenne dan is dit aan de zeer hoge kant.

 

Maar zoals gezegd, eerst maar eens afwachten of dit werkelijk waar is.

Zoja dan raken ze veel klanten kwijd naar mijn mening ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geloof me maar, dit is werkelijk waar smile

 

Je vergelijkt appelen met peren, in dit geval Tele2 en Eredivisie Live. Het zijn twee geheel andere zaken. De reden waarom de ECV zelf een zender heeft opgericht, en dat was zeker niet vooraf de intentie, komt omdat de biedingen bij de tender in hen ogen te laag waren. En die waren al hoger dan Tele2 ooit heeft betaald voor live eredivisievoetbal. En ja die meerkosten moeten door de afnemers, de voetballiefhebbers die dit kanaal willen ontvangen, betaald worden.

 

En daarnaast, zoals al eerder gezegd, heb je bij Toppakket, Combi pakkat en Entertainment pakket ooit het Tele2 voetbal pakket er gratis erbij gekregen. Dus heb je een tijdje gratis kunnen kijken. Het is ook een vrije keus. Wil je het niet, neem je het niet.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet iedereen zal een "top pakket" hebben en als het voor de ECV niet of niet veel geld op zou leveren verliezen zij er ook geen (fictief) geld aan.

 

We weten niet wat de afspraken waren tussen tele2 en CDS omdat ze het in het toppakket hebben kunnen stoppen. Wat we nu wel weten is dat de ECV per kijker een vast bedrag wil ontvangen en of dat in het "budget" van het CDS top pakket past merken "we" wel.

 

EDIT:

@satwatcher, volgens mij is het "entertainment pakket" er zelfs speciaal voor verzonnen en is het er niet gratis bij gedaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Ik kijk waar ik het voordeligst uitkom en als ik satwatcher op zijn mooie ogen kan geloven ben ik bij CDS op het verkeerde adres.


Ja maar je wilt toch ook de sublieme beeldkwaliteit niet missen.

post-5163-1318259857,8559_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om CDS concurerend te maken kan zeker het TopPakket in kosten omlaag. Echter het grootste deel van het TopPakket zijn de gereduceerde (tov kabel) Film1/Sport1 zenders die eigendom zijn via een kleine omweg bij de kabel...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Wat de oorzaak van de exorbitante prijsverhoging bij CDS is zal mij echt een worst zijn.

Ik kijk waar ik het voordeligst uitkom en als ik satwatcher op zijn mooie ogen kan geloven ben ik bij CDS op het verkeerde adres.


Je kan mijn ogen niet dus geloven zal ik ze zeker al niet. Maar goed als je het niet gelooft dan zal je het met je eigen ogen vanmiddag op de CanalDigitaal site zien.

Je zit overigens nu wel te praten of het alleen bij CanalDigitaal zo duur is geworden dat Eredivisie Live. Overal zijn er prijsverhogingen. CanalDigitaal heeft Tele2 voetbal voor bepaalde zenderpakketten gratis toegevoegd een jaar geleden of zo. Ja als je van gratis de marktconforme waarde moet gaan betalen dat is dat een aardige verhoging. Je kan het ook zien dat je een jaar lang GRATIS naar voetbal heb kunnen kijken. Waar abonnees van andere uitzendplatformen dus gewoon minimaal 6 euro per maand extra voor moesten betalen. Datzelfde geldt ook voor Sport1 abonnees via de kabel. Die hebben de laatste maanden ook GRATIS naar Tele2 voetbal kunnen kijken en die moeten nu ook gewoon gaan betalen.

Dat CanalDigitaal wat zou kunnen doen aan de prijs van het Toppakket of daar alle zenders behalve premium zenders in te stoppen met de huidige prijs ben ik wel met je eens. Alleen zal Eredivisie Live gewoon een premium zender zijn en blijven. Bij iedere distributeur

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn genoeg mensen die hun pakket verhoogd hebben voor het voetbal. Als je bijvoorbeeld omdat het voetbal bij entertainment gratis was je pakket verhoogd hebt van Familie naar Entertainment. Deze zijn dus wel zeker de dupe als ze nu het volledige pond moeten gaan betalen. Ik vind dan ook dat deze abonnees gewoon terug moeten kunnen in pakket, mits ze uiteraard ook voor het voetbal kiezen (kiezen ze niet voor voetbal dan niet terug.. want dan wil je ook genieten wat de upgrade ook extra geboden had)...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...