Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Satwatcher
Wie weet hebben de onderhandelingen met CanalDigitaal wel wat langer geduurd omdat de ECV een bepaalde bandbreedte voor haar zenders heeft verlangd.

Wel nee joh, je denkt toch niet dat die voetbalbobo's weten wat bandbreedte is? ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Die bandbreedt van dat tweede voetbalkanaal was ruim voldoende (meer dan 3.5 Mbit/sec gemiddeld). Ondanks dat was de kwaliteit slecht bij vooral een pan waar een voetballer gevolgd werd. De achtergrond werd toen mozaik. Het leek er meer op dat de aanlevering van dat signaal geknepen was... Misschien bron Digitenne???. Inderdaad nemen ze hopelijk voor dit tweede kanaal een betere bron. 30 Augustus weten we meer...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat we nu al klagen over de slechte kwaliteit van de aankomende kanalen gaat te ver. We kunnen en mogen er nog niet van uit gaan dat we de tele2 kwaliteit gaan krijgen. Wie dan ook voor de kwaliteit, vooral van het tweede kanaal, verantwoordelijk is geweest weet ik niet maar ik was wel blij dat er een extra kanaal was en er zo meer keuze kwam.

 

We kunnen (gelukkig) beeld krijgen, weten ook nog voor welke prijs en of je het daar nou wel of niet mee eens ben moet je voor jezelf uitmaken. Nu al klagen over (aankomende) kwaliteit is een beetje voorbarig, vindt je zelf niet?

 

Dat iemand door CDS in een pakket is gelokt doordat het voetbal erin zat/kwam is niet zo netjes. Ik was bijna ook naar het entertainment pakket gegaan maar twijfelde omdat niet duidelijk was waar uiteindelijk de rechten van het voetbal heen zou gaan.

 

Ik hoop dat die mensen een gratis "downgrade" aangeboden krijgen en als ze dat niet willen doen gewoon proberen af te dwingen hun hebben de pakketen aangepast.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een vrije downgrade ben ik het niet eens. Degene die een Entertainment pakket genomen hadden vanwege het voetbal zou ik wel een keuze mogelijkheid geven... redelijk toch?!?

 

1. Terug van Family naar Familie met behoud van voetbal 13.50+9.49=22.99 (is nog altijd bija 1 Euro goedkoper)

 

2. Behoud van Entertainmentpakket zonder voetbal (blijft 23.95)

 

3. Behoud van Entertainment met voetbal (wordt eerste 3 maanden 29.99 daarna 33.44)

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: erik2222
Ik heb een combi-pakket. Dit kost euro 32,50 per maand en daar zat Tele2 met eredivisievoetbal bij in. Hoe gaat dat nu verder?

Daarvoor ontvang je binnenkort een brief van CDS "met een voorstel".
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Wel is in de tussentijd het TopPakket verhoogd sinds het voetbal erbij kwam. Dit staat er los van.

Geloof je het zelf?

Of je hebt (fictief) 25% van de abonnees die voor €10/maand een abo op voetbal nemen, of je geeft het alle abonnees voor €2,50/maand waarvan er maar 25% kijkt. Net zoals Discovery, Nickelodeon, etc ook duurder zouden zijn als je alles alleen per zender kon abonneren. Want als je het per zender doet gaat vrijwel zeker iedereen met een abo ook echt kijken. Nu heb je ook een stapel zenders in je abo die je nooit kijkt.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Met een vrije downgrade ben ik het niet eens. Degene die een Entertainment pakket genomen hadden vanwege het voetbal zou ik wel een keuze mogelijkheid geven... redelijk toch?!?

1. Terug van Family naar Familie met behoud van voetbal 13.50+9.49=22.99 (is nog altijd bija 1 Euro goedkoper)

2. Behoud van Entertainmentpakket zonder voetbal (blijft 23.95)

3. Behoud van Entertainment met voetbal (wordt eerste 3 maanden 29.99 daarna 33.44)


Flauwekul, ik heb gekozen voor het entertainmentpakket vanwege NASN en eredivisie voetbal voor minimaal 1 jaar, heb tot nu toe maar 2,5 maand van het eredivisievoetbal kunnen genieten. Dus ik wacht even de brief af, maar ik zou het ook niet erg vinden als Sport 1 ervoor in de plaats komt, ik lees dat sommige Sport 1 ontvangen i.p.v. tele2 voetbal in het entertainment pakket. Bij mij staat Sport 1 potdicht in het entertainmentpakket.

Sony 46HX920 FullHD LED TV,

Humax iCord HD (320 GB)

Visiosat Bisat G4 Quadro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik ben weer terug van een weekje hoge golven bij Biarritz en ga me weer eens lekker mengen in deze discussie, 150 nieuwe berichten erbij, pfff!

 

Anyway: het wordt langzaam maar zeker duidelijk, ik vind de prijzen van CDS behoorlijk in lijn met de anderen, ik had alleen graag gezien dat ze bijvoorbeeld op de eerste zondag één extra kanaal gingen vrijmaken voor de derde live wedstrijd.

 

Als je nog helemaal niets hebt en je moet kiezen zou ik nu voor IPTV van KPN kiezen, 4 kanalen in goede kwaliteit en met afstand de goedkoopste aanbieder, zeker als je combineert met andere paketten.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: frijan
Persoonlijk heb ik liever 2 kanalen met een goede kwaliteit dan 3 of 4 van matige kwaliteit.
Want zoals het 2e tele 2 kanaal op de buis verscheen was bepaald niet prettig om naar te kijken.


Niet mee eens, ik wil graag alle wedstrijden van mijn club live zien, dan maar in mindere kwaliteit. De thuiswedstrijden bezoek ik zelf want ik heb al jaren een seizoenskaart maar ik had me nu er juist op verheugd dat in het nieuwe model je altijd jouw wedstrijd (LIVE!! dus niet vertraagd) kan zien. De grote clubs gaan vaak voor de provincieclubs, ook al speelt de grote club een saaie thuiswedstrijd tegen een degradatie kandidaat.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satcat
Origineel bericht van: Neptunus
een degradatie kandidaat.


Dat zou dan toch ook jouw club kunnen zijn ? :D


Het gaat mij erom dat ze eerder kiezen voor bijvoorbeeld Ajax-Willem II dan Heerenveen-Groningen, na 5 minuten scoort Ajax en is de spanning eraf. Dat was vooral erg toen er nog maar één kanaal was en het publiek mocht kiezen, het tweede kanaal heeft al veel verbeterd.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunis
bijvoorbeeld op de eerste zondag één extra kanaal gingen vrijmaken voor de derde live wedstrijd.

Het eredivisieprogramma goed plannen, dan kan je met 2 kanalen alles live laten zien.

Alleen de laatste 2 weekends zou je een probleem hebben als alle wedstrijden gelijk beginnen.

Dan zou je mischien voor die 2x weekends wat extra kanalen vrij kunnen maken.

maar dat kan je niet elke week doen omdat er mensen zijn die betalen voor de programma's die je weghaald.

 

Leo

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher

Ik geef direct toe dat communicatie een groot probleem is geweest bij CanalDigitaal. Is eigenlijk nog steeds een probleem maar men is wel op een goede weg en is aan het verbeteren. Maar ik geloof dat het bij bijna elke distributeur van digitale televisie een probleem is. Zie bijvoorbeeld Ziggo. En dat bedrijven zich kunnen verbeteren is bijvoorbeeld aan UPC te zien.


Dit onderstaande citaat schreef je twee jaar terug ook al en het gaat alleen van kwaad tot erger ......

Origineel bericht van: Satwatcher

Ben net als heel veel mensen hier van mening dat het bedrijf als het gaat om communicatie met de klanten, klantvriendelijkheid en facturing nog heel veel steken laat vallen.


Maare, straks niet klagen hé als er dit komend voetbal seizoen weer een mindere beeld kwaliteit geleverd gaat worden als bij Digitenne.
Je was gewaarschuwd tenslotte ....

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...