Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

NDS4Ever, Ik denk dat je gelijk hebt. naar aanleiding van wat Uweslankheid schrijft, concludeer ik dat hij een lager pakket heeft dan entertainment of combi, met daarbij TELE2 voetbal. Bij deze hogere pakketten had ik verwacht dat sport 1 daarin zou blijven ter compensatie van het wegvallen van TELE2 voetbal, waarbij je er dan Eredivisie Live voor € 9,45 erbij kunt nemen. Afijn, we zullen wel zien.

 

Overigens werd gevraagd de brief te plaatsen, maar helaas, met de schoonmaak in mijn postprogramma is ook deze brief weggegooid, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast uweslankheid

Ik heb idd het Basispakket...

 

 

Hieronder de brief(ff snel overgetypt):

 

Geachte Uweslankheid,

 

Als voetballiefhebber zit u komend seizoen weer goed bij CD! We zijn verheugd u te kunnen mededelen dat het EV ook dit jaar live via Canal DIgitaal uitgezonden zal worden.

 

Vanaf 29 aug. kunt u direct genieten van het nieuwe kanaal Eredivisie live dat Tele 2 Voetbal zal vervangen. Met eredivisie live haalt u op 2 kanalen de beste NL eredivisie wedsrtijden in huis.

 

Naast EL blijft Sport I ook deel uitmaken van uw zender pakket. Met deze 24 uurs sportzender hebt u de afgelopen maanden(juni juli augustus) al kennis kunnen maken. Sport 1 was tot nu toe uitsluitend in combinatie met de filmzender Film I af te nemen.

Maar speciaal voor u , als tele2 abbonnee, bundelen we sport I met het nieuwe eredivisie live

Dit levert u een direct voordeel op van bijna 120 euro per jaar!

 

Het aanbod van Sport 1 biedt u de beste NL voetballers in europa's mooiste competities. En omvat de exclusieve uitzendrechten op de samenvattingen en livewedstrijden uit de belangrijkste Europese competities; zoals de Premier league, Bundesliga en Serie A.

 

Daarnaast ontvangt u nog heel veel andere sport zoals golf, basketbal, darts, hockey en tennis.

 

Met ingang van 29 augustus 2008 betaald u voor de combinatie Eredivisie live en Sport 1 19,95 Euro per maand. Uw huidige Tele2 abbo komt automatisch te vervallen Wilt u enkel een abbonnement op Eredivisie Live dan kunt u ons tot 29 augustus bellen op 0357733654.

We zetten uw Tele2 abbo dan om in een Eredivisie Live abbo. En u betaald dan 0,54 euro extra: 10,49 euro per maand.

 

Eind september ontvangt u de factuur voor de maanden september en oktober. Hierin is het nieuwe maandbedrag meegenomen.

 

We verwachten u met het NL en Europese voetbalaanbod een zeer aantrekkelijke aanbieding te doen. En wensen u komend seizoen een mooie, spannende competitie. Zowel nationaal als internationaal.

 

Met vriendelijke groet,

 

Keessie Farber

 

Directeur CD

 

PS Wilt u naar aanleiding van deze prijswijziging uw EredivisieLive abbo beeindigen dan kunt u dit ook telefonisch doen via het bovenstaande telnr uiterlijk voor 29 aug 2008

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree
Origineel bericht van: uweslankheid
Heb zojuist DE brief ontvangen:
We kunnen kiezen tussen alleen het eredivisie live voetbal (2 kanalen) voor 10,49 per maand of een combi met sport 1 voor 19,95 per maand.
Voor een kleine 10 euro dus sport erbij! Ik vind dat een goede deal!


Is dat SPORT1 + FILM1 en Eredivisie Live, of alleen SPORT1 +eredivisie live ?.

O, zie de brief dat is dus alleen SPORT1, toch.Wat moet je dan apart voor FILM1 gaan betalen ?.Of lees ik het niet goed ?.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bovenstaande aanbod geld dus zo te lezen voor degene die het Basispakket hadden + de optie Tele2 Voetbal. Ben benieuwd wat de andere opties zijn...

 

Tevens blijkt hier dus uit dat er een combi komt Sport-1/Eredivisie Voetbal voor 19.95. Een soort premium sportpakket...

 

Wat kost dit pakket via Ziggo vanaf 1 januari 2009? Tja dan is het wel compleet ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Kennis van me heeft de brief ontvangen, heeft een settop pakket.Met sport1 19.95, alleen live eredivisie 11.95 .. weer een verschillend tarief ..

 

Ben benieuwd wat ze abonnees met Film1 en Sport1 aanbieden ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Tja, ik heb Ziggo Eredivisie al aangechaft, ik vind 2 kanalen toch te weinig.Voor anderen misschien genoeg, maar ik wil zelf kunnen kiezen.Dan betaal je meer.Ik kan alleen Ziggo ontvangen hier.

 

Waar ik benieuwd naar ben is, ik heb een Film1/Sport1 pakket via CDS á 19.95 wat ik zou hebben moeten gaan betalen voor Live-eredivisie.Één combinatie is dus bekend Sport1+Live eredivisie ( 19.95 ) of los 11.95.Ben dus beniewd wat de combinatie Film1/Sport1 + live eredivisie gaat kosten.

 

Trouwens, degene die TELE2 hadden via CDS, kregen ter compensatie SPORT1 gratis aangeboden,Degene die SPORT1 al hadden dus niks, die mochten gewoon door blijven betalen ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kapoentje
Bij UPC kost dit pakket 14,95 EURO.(eerste 3 maanden 10 EURO)
Per maand opzegbaar.
Je hebt dan 8 kanalen Sport1 en 4 kanalen Eredivisie.
Dus 12 kanalen totaal.



Dat is inderdaad onovertroffen, er is geen enkel ander platform die dat biedt!

Velen beseffen helemaal niet dat ze bij Digitenne en CDS uitgeklede varianten krijgen, zij zijn allang blij met twee eredivisie kanalen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: kapoentje
Bij UPC kost dit pakket 14,95 EURO.(eerste 3 maanden 10 EURO)
Per maand opzegbaar.
Je hebt dan 8 kanalen Sport1 en 4 kanalen Eredivisie.
Dus 12 kanalen totaal.



Je hebt natuurlijk helemaal gelijk. UPC is daarmee echt heel goedkoop. Maar daarbij moet je natuurlijk wel rekening houden dat UPC mede met deze goedkope prijsstelling komt omdat Sport1 en UPC eigenlijk gewoon één zijn. Chellomedia (eigenaar van Sport1) en UPC hebben dezelfde moedermaatschappij in Liberty Global.

Ze kunnen natuurlijk op deze manier wel aardig op elkaar inspelen. Zie nieuwe diensten van Chellomedia, Film1 On Demand en het tweede hoofdkanaal van Sport1, die voorlopig alleen bij UPC beschikbaar komen.

Maar ik geef gelijk toe dat het voor veel mensen in UPC gebied een hele goede reden kan zijn om over te stappen van satelliet naar kabel. Dan wel natuurlijk hopen dat je geen HDTV decoder hebt die niet zo lekker met HDCP kan omgaan anders heb je zwart beeld voor je betaalde abonnementgelden smile

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus


Velen beseffen helemaal niet dat ze bij Digitenne en CDS uitgeklede varianten krijgen, zij zijn allang blij met twee eredivisie kanalen.


Dat Digitenne in zijn huidige vorm met de nu gebruikte technologie uitgekleed is kan ik helemaal beamen. Dat CanalDigitaal, dus satelliet, uitgekleed is, dat is niet waar. Als CanalDigitaal zou willen dan kan men morgen nog 100 zenders in het pakket toevoegen. Dat kost ze dan 10 extra transponders op bijvoorbeeld de Astra3 maar daar is die capaciteit aanwezig. Daar hoeft de abonnee geen nieuwe ontvanger voor te kopen. Bij Digitenne kan men wellicht 50 zenders toevoegen aan het zenderpakket alleen dan moeten alle decoders in Nederland vervangen gaan worden voor DVB-T2/MPEG4 ontvangers.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satwatcher
Origineel bericht van: Neptunus


Velen beseffen helemaal niet dat ze bij Digitenne en CDS uitgeklede varianten krijgen, zij zijn allang blij met twee eredivisie kanalen.


Dat Digitenne in zijn huidige vorm met de nu gebruikte technologie uitgekleed is kan ik helemaal beamen. Dat CanalDigitaal, dus satelliet, uitgekleed is, dat is niet waar. Als CanalDigitaal zou willen dan kan men morgen nog 100 zenders in het pakket toevoegen. Dat kost ze dan 10 extra transponders op bijvoorbeeld de Astra3 maar daar is die capaciteit aanwezig. Daar hoeft de abonnee geen nieuwe ontvanger voor te kopen. Bij Digitenne kan men wellicht 50 zenders toevoegen aan het zenderpakket alleen dan moeten alle decoders in Nederland vervangen gaan worden voor DVB-T2/MPEG4 ontvangers.



Je hebt het over capaciteiten, ik heb het over wat men daadwerkelijk aanbiedt. Als je de gewone man op de straat vraagt wat voor abonnement ze hebben zullen ze allen zeggen "Eredivisie Live" maar daarin heb je dus twee varianten:

1: mogelijkheid met vier kanalen (kabel en IPTV)
2: mogelijkheid met twee kanalen (digitenne en CDS)

Waar ik deze hele thread al voor pleit is dat CDS ook gaat voor 4 kanalen, de capaciteit is er maar men vind het wel best: "we bieden toch Eredivisie Live?".

Maar het zal maar net jouw cluppie zijn die op de eerste zondag om half drie voetbalt, dan zijn er drie wedstrijden tegelijkertijd en valt er dus één af. En kom nou niet aan met uitgesteld live, dat stelt niets voor.

Als ik helemaal niets had en zou moeten beginnen zou ik kiezen voor IPTV van KPN, simpelweg omdat wij nog steeds geen digikabel hebben en ik vlekken in de nek krijg van UPC (ook van KPN overigens maar dan in mindere mate).

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wil je niks missen en alles willen zien en daarnaast nog zelf bepalen naar wat je wilt kijken dan moet je met Eredivisie Live Tele2 IPTV nemen. Daar krijg echt alle wedstrijden op een apart IP based kanaal.

 

Er wordt heel veel geschermd met tot 4 kanalen en twee kanalen. Maar niemand weet wat er nu precies op dat 3 en 4 kanaal uitgezonden gaat worden. Daarnaast zal het slechts periodiek zijn dat dit derde en vierde kanaal gebruikt zou gaan worden. Wellicht is het zo dat men bij deze periodieke gevallen bij CanalDigitaal, naar voorbeeld van het Duitse Arena, gewoon het eigen carousselkanaal en/of het Nederland4 kanaal tijdelijk uitschakeld hiervoor.

 

Je kan dan nooit adverteren met 4 kanalen Eredivisie Live omdat deze er niet altijd zal zijn.

 

Jij hebt over "uitgemolken" distributeurs als je het hebt over Digitenne en CanalDigitaal. Digitenne kan, zelfs als men zo willen, niet meer doorgeven. CanalDigitaal kan met de huidig gehuurde bandbreedte niet meer doorgeven (is ook niet helemaal waar want met kan altijd nieuwe zenders doorgeven die inmiddels al door andere Europese distributeurs via de satelliet wordt doorgegeven) maar als men echt zou willen kan men natuurlijk altijd extra bandbreedte bijhuren.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

blijkbaar durven ze het nog niet aan om het voetbal door te geven via de veel goedkopere Astra3, waarschijnlijk zijn er nog te weinig consumenten die deze positie kunnen ontvangen.

 

Iets anders, weet iemand per wanneer en hoe je je kunt abonneren op Eredivisie live

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...