Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Bij vier kanalen kan je met uitzondering van de laatste twee speelrondes altijd alles live zien, die vier heb je nodig omdat er bijvoorbeeld op zaterdagavond overlappende tijden zijn, dan beginnen er twee wedstrijden terwijl bij twee andere wedstrijden de tweede helft begint.

 

Dat er meestal niets wordt uitgezonden op de drie subkanalen is duidelijk.

 

Digitenne kan geen vier kanalen aan maar bij CDS moet dat makkelijk kunnen, daar zijn al vele voorbeelden in deze thread voor gegeven.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Littlesat
Zowel bij Digitenne als bij CDS zijn een 3e en 4e voetbal kanaal technisch mogelijk. Dit door simpelwet tijdelijk indien mogelijk een ander kanaal ff uit te schakelen.


Dat ligt bij Digitenne toch iets moeilijker, ze hebben niet zoveel kanalen beschikbaar als CDS waarop op sommige tijdstippen toch al niets wordt uitgezonden zoals film1.3 en Humor TV.

Bovendien biedt KPN een platform waarop het wel mogelijk is namelijk IPTV.

De bal ligt toch echt bij CDS.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mister Hack,

 

Dat klopt dat je die mensen benadeeld... Maar wie benadeel je als het o.a. het Etalage Kanaal er tijdelijk ff uit mept. CDS heeft dan al een derde kanaal voor de zaterdagavond ter beschikking (meer is voor zaterdag niet nodig). En de dagcapaciteit van ActionNow(!) en het vierde kanaal voor de zondag is "geschapen"...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij benadeel je dan als er een leuke zender op dat kanaal wordt aangeboden. Niet iedereen is voetbalfreak. Ik snap heel goed dat je 4 kanalen wilt voor dat voetbal, maar om dan bestaande zenders maar even tijdelijk te onderbreken vind ik belachelijk.

Als ze het goed willen doen huren ze er een transponder bij (kunnen er gelijk een paar zenders bij) maar dat zal wel niet uit kunnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Op het etalagekanaal na dus...
word die keer toch voetbal in de etalage gezet. Ik heb overigens nog nooit naar dat kanaal gekeken ( alleen de naam zegt mij al genoeg)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sven68
Mij benadeel je dan als er een leuke zender op dat kanaal wordt aangeboden. Niet iedereen is voetbalfreak. Ik snap heel goed dat je 4 kanalen wilt voor dat voetbal, maar om dan bestaande zenders maar even tijdelijk te onderbreken vind ik belachelijk.
Als ze het goed willen doen huren ze er een transponder bij (kunnen er gelijk een paar zenders bij) maar dat zal wel niet uit kunnen.



Hoezo benadelen en belachelijk zolang men niet wil investeren in extra transponderuimte is dat de enige oplossing voor ons voetbal en sportliefhebbers want wie hebben er nou thema kanalen op astra 3 nou in iedergeval zit er geen sportkanaal tussen.

In Duitsland is dat een normale zaak dat er zenders worden uitgezet daar hoor je nooit iemand over bij Arena dit omdat Arena zelf ook te weinig transponderuimte heeft maar hier is er altijd weer een klein groepje die het voor de andere weer wil verpesten sorry hoor dat ik deze woorden hiervoor gebruik maar ow wee als het etalage kanaal vervangen wordt voor wat anders wat geen voetbal of andere sport is maar dan wordt er toch gejuicht door jullie maar wij als sportliefhebbers vissen dan weer achter het net.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rog

Hoezo benadelen en belachelijk zolang men niet wil investeren in extra transponderuimte is dat de enige oplossing voor ons voetbal en sportliefhebbers

Het blijft een vreemde benadering van de heren voetbalvrienden. Stel je eens voor dat tijdens een wedstrijd het Eredivisie Live kanaal onderbroken zou worden voor een interessante documantaire van een themakanaal. ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...