Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Ik vernieuw mijn apparatuur regelmatig maar meestal binnen twee jaar staat er wel weer nieuw.

Soms geholpen door de rare capriolen die cds met de goedgekeurde decoders uithaalt maar meestal uit eigener beweging om de ontwikkelingen te kunnen volgen. wink

Andere platforms hebben ook mijn belangstelling.

Beweringen over goed en minder goed of beter wil ik ook liever zelf beoordelen.

 

Toch staat mijn schuur niet vol met overbodige apparatuur, die verkoop ik namelijk tweede hands maar in goede staat. wink

 

Misschien overbodig, verwijs ik nog even naar de laatste zin van mijn bericht.!

 

ieder moet en kan nu voor zichzelf uitmaken wat voor hem het meest aantrekkelijk is.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik weet niet als deze prijzen al bekend waren, site was volgens mij vanmorgen pas aangepast.

 

• Eredivsisie Live kost:

- € 9,49 per maand voor abonnees met het Familie-pakket, Entertainment-pakket, Combi-pakket of Top-pakket.

- € 10,49 per maand voor abonnees met het Basis-pakket.

- € 11,95 per maand voor abonnees met het Recreatie-pakket, Set Top Box-pakket of abonnees zonder instappakket van CanalDigitaal.

 

Bron http://www.canaldigitaal.nl/web/2008/eredivisielive/prijzen-eredivisie-live.html

 

Mut@nt HD51 4K twin DVB-C with Ziggo CIplus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de papieren opgestuurd om mijn pakket te laten wijzigen van het entertainment naar het basispakket. Ik ben nu benieuwd of ze dit bij canaldigitaal een beetje vlot afhandelen of dat ze een beetje moeilijk gaan zitten doen.Ik heb destijds hoofdzakelijk voor het entertainment-pakket gekozen vanwege het Tele2 voetbalkanaal en ben toch echt niet van plan om daar nu nog eens 10 euro extra voor te gaan uitgeven.Het leven is al duur genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fatfreddy
Ik heb de papieren opgestuurd om mijn pakket te laten wijzigen van het entertainment naar het basispakket. Ik ben nu benieuwd of ze dit bij canaldigitaal een beetje vlot afhandelen of dat ze een beetje moeilijk gaan zitten doen.Ik heb destijds hoofdzakelijk voor het entertainment-pakket gekozen vanwege het Tele2 voetbalkanaal en ben toch echt niet van plan om daar nu nog eens 10 euro extra voor te gaan uitgeven.Het leven is al duur genoeg.


Volgens mij had je dat ook online kunnen doen, toch?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn inderdaad vreemde praktijken welke ook wel door sommige internetproviders gebruikt worden.Er staat mij iets bij dat er in de politiek over gesproken werd dit soort praktijken aan te pakken maar tot op heden niets meer van vernomen.

 

Ik ga van het principe uit dat als je op die brief gaat zitten wachten je te laat bent om te veranderen en dat je dan nog een jaar vast zit aan een abo welke je eigenlijk niet meer wilt.

 

Vandaar mijn advies : Eerst downgraden dan kun je daarna altijd weer iets extra aan je pakket toevoegen.

 

Bij deze nogmaals de wijzigingsbief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fatfreddy
Dat zijn inderdaad vreemde praktijken welke ook wel door sommige internetproviders gebruikt worden.Er staat mij iets bij dat er in de politiek over gesproken werd dit soort praktijken aan te pakken maar tot op heden niets meer van vernomen.

Dat is niet zo vreemd hoor, bij de meeste bedrijven is het zo dat ze bij opzegging van een dienst, een brief met je handtekening willen hebben. Om zeker te zijn dat jij het bent die opzegt.
De politek is doende geweest om voor internetproviders de langlopende (jaar)contracten af te schaffen, zodat je na een maand op kan zeggen, maar dat had niets met telefonisch/per mail opzeggen te maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

het is stil geworden hier,ik heb zelf een combie pakket dus verwacht het voetbal er dan bij.

maar aangezien die brief waarschijnlijk helemaal niet bestaat dus ook niet komt ,(anders had je die allang gehad als het goed nieuws zou wezen) ben ik bang dat het pakket uitgehold wordt.dus hier wordt het ook opgezegd.

het vreemde van alles, is dat je gewoon in het ongewisse wordt gelaten.

vreemde club daar.

 

 

oei kijk ik in mijn mailbox antwoord van canaal : einddatum van uw abbo is 31 08 2008 deze is nu voor een jaar verlengd eerste opzegdatum is nu 31 08 2009.

tja,kabel komt wel erg dichtbij

 

topfield 5500 pvr . aston 105

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die brief ga jij niet krijgen hoor. Als je goed leest, ook hier op het forum enkele berichten hierboven, heeft CanalDigitaal je al een aanbod gedaan. Je kan als top, combi, entertainment of familie abonnee een extra abonnement nemen op Eredivisie Live voor 9,50 euro per maand.

 

Alleen echte Tele2 abonnees dus mensen die daadwerkelijk 9,95 per maand betaalden voor het voetbalaanbod krijgen via CanalDigitaal deze brief.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rotel
het is stil geworden hier,ik heb zelf een combie pakket dus verwacht het voetbal er dan bij.
maar aangezien die brief waarschijnlijk helemaal niet bestaat dus ook niet komt ,(anders had je die allang gehad als het goed nieuws zou wezen) ben ik bang dat het pakket uitgehold wordt.dus hier wordt het ook opgezegd.
het vreemde van alles, is dat je gewoon in het ongewisse wordt gelaten.
vreemde club daar.


oei kijk ik in mijn mailbox antwoord van canaal : einddatum van uw abbo is 31 08 2008 deze is nu voor een jaar verlengd eerste opzegdatum is nu 31 08 2009.
tja,kabel komt wel erg dichtbij


Nee, kabel is erg ver weg, één jaar om precies te zijn, want ook dat is een nadeel bij CDS, je gaat gewoon weer een verplichting voor een vol jaar aan.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...