Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Snuffer
op 19 Oost 11740 V 27500 is nu Eredivisielive 2
op 23 Oost 12574 H 22000 is nu Eredivisielive 1


FOUT

Je bedoelt:

op 23.5 Oost 11740 V 27500 is nu Eredivisielive 2
op 19.2 Oost 12574 H 22000 is nu Eredivisielive 1

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Snuffer
op 19 Oost 11740 V 27500 is nu Eredivisielive 2
op 19 Oost 12574 H 22000 is nu Eredivisielive 1


Origineel bericht van: Snuffer
op 19 Oost 11740 V 27500 is nu Eredivisielive 2
op 23 Oost 12574 H 22000 is nu Eredivisielive 1

Bewerkt door Snuffer (23/08/08 09:25)



@Snuffer,

Of misschien toch dit? blush

op 19 Oost 12574 H 22000 is nu Eredivisielive 1
op 23 Oost 11740 V 27500 is nu Eredivisielive 2


Met vriendelijke groeten wink

sattaz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast JumperFree

Nou, 1 week voor het begin van de competitie de brief ontvangen.En het is hetzelfde wat men EX-TELE2 abonnees aanbiedt.

 

Samengevat, ik kan dat kiezen voor los Live-eredivisie voor 11,95 euro per mnd. of SPORT1-Live Eredivisie voor 19.95.

 

Over Film1 wordt niks geschreven.Ik wil FILM1 behouden, dus heb ik geen keuze.Ik mag 11,95 betalen voor 2 kanalen, waarvan zoals er nu uitziet 1-tje op een andere Sat.Moet ik weer een DUO-LNB aanschaffen ( Hotbird moet eraf dan, rotor gaat niet bij mij/niet intersant ) kosten tussen de 35-60 euro.

 

Afijn, ik heb al Ziggo aangeschaft, 4 kanalen, SPORT1/FILM1 via CDS wordt ook opgezegt, via ZIGGO heb ik veel meer sportkanalen.

 

CDS live-voetbal houd ik nog even aan, voor mijn andere kamer(s), ik heb geen z'n om weer tig meter scart kabel aan te schaffen ( ben ik net zoveel kwijt als voor 1 jaar Live-Eredivisie ).

 

Persoonlijk vind ik dit echt een voorbeld van hoe je niet met klanten om moet gaan ( ook al kun je dan tenlangeleste via CDS toch voetbal zien ) , zo lang moeten wachten op 1 simpele brief, waarin nog steeds niets staat over 2 kanalen op 2 Sats, waarin voor mij ook geen voordeel te vinden is t.o.v. andere aanbieders.

 

Vind het ook jammer, want tot nu toe had ik weinig te klagen over CDS ..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JumperFree


Persoonlijk vind ik dit echt een voorbeld van hoe je niet met klanten om moet gaan ( ook al kun je dan tenlangeleste via CDS toch voetbal zien ) , zo lang moeten wachten op 1 simpele brief, waarin nog steeds niets staat over 2 kanalen op 2 Sats.





Ben het helemaal met je eens, ik heb de brief nog steeds niet gehad. Heb de beide frequenties, hierboven genoemd, maar van ECV-2 geen spoor te bekennen, niet op 1 en niet op 3. Als het werkelijk maar 1 kanaal wordt doe ik het wel met de samenvattingen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast The Fiberguy

Maar ik begrijp hier toch iets niet!

CanalDigitaal geeft bestaande klanten de kans het voetbal voor 9,49, 10,49 of 11,49 te ontvangen (nieuwe aanmeldingen).

Afhankelijk van het bestaande pakket. Door deze aanbieding beschouwt men je dus als iemand met het basispakket?

Ik heb zelf het toppakket, eerst met tele 2 voetbal apart, maar ook vandaag zat er niets in mijn brievenbus of e-mailbox......

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Digiviewer

Eredivisie via Canal Digitaal is nu doordat je 2 satellieten moet ontvangen voor veel kijkers lastig en duurder omdat ze een duo lnb moeten kopen en (laten)plaatsen.

 

Hoop wel dat Canal Digitaal ook snel met 4 kanalen eredivise komt want zo kan je kiezen wat je wilt zien, en blijf je baas over eigen buis (Was dat laatste niet een oude Canal Digitaal slogan?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Digiviewer

Weet iemand of er ook een provider is die Eredivisie in HD gaat brengen?

 

Moet nog steeds een keus maken of ik voor HD via satelliet ga of kabel en mijn keus bepaal ik onder andere door wie de intressante programma's heeft en als het kan in HD. Op dit moment heb ik een lichte voorkeur voor kabel (ziggo) vanwege dat men EurosportHD heeft, en een betere kwaliteit op de nederlandse publieke en commerciele omroepen...... dus Canal Digitaal veras me met Eredivisie in HD smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...