Rog Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Sterker nog Canal Digitaal heeft vorig jaar nog gezegd dat het er klaar voor was als het betaal tv (payper vieuw) zou worden zodat iedereen zijn eigen wedstrijd kon kiezen de apparatuur was er klaar voor nooit meer wat van gehoord daarna.
Gast Digiviewer Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Origineel bericht van: Rog Sterker nog Canal Digitaal heeft vorig jaar nog gezegd dat het er klaar voor was als het betaal tv (payper vieuw) zou worden zodat iedereen zijn eigen wedstrijd kon kiezen de apparatuur was er klaar voor nooit meer wat van gehoord daarna. Ook dat zou een leuke optie zijn. Je kunt toch maar 1 wedstrijd tegelijk zien alleen wil ik wel graag kunnen kiezen en met 2 eredivisie kanalen kun je dus niet uit alles kiezen de proviverds met 4 kanalen bieden hun klanten die keuze wel. Maar pay per view mits niet te duur per wedstrjd is ook goed. Zonde dat er geen HD is. Weet iemand wat de bandbreedte is van Eredivisie per kanaal op kabel, satelliet en digitenne?
tajvdz Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 weet iemand of de brieven van Canal Digitaal naar mensen die abonnement hadden op Tele 2 voetbal al zijn verstuurd? Ik heb namelijk nog niets gehad..
Gast JumperFree Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Ik heb de mijne vandaag ontvangen ..
Gast j.h.speelman Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Brieven zijn reeds verstuurd gaat 11,95 kosten of 19,95 in combinatie met uisluitend sport 1 dus een sportpakket. grt. jacob.
hotsummer Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 hoi iedereen vanaf deze namiddag(zaterdag) staat er onder het vroegere tele2 kan 1.... ECV1,dus ik denk dat dat ze toch worden...dus voor mijn part is de freq geend nu groetjes ron
Gast E Pouls Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Origineel bericht van: hotsummer hoi iedereen vanaf deze namiddag(zaterdag) staat er onder het vroegere tele2 kan 1.... ECV1,dus ik denk dat dat ze toch worden...dus voor mijn part is de freq geend nu groetjes ron En het etalagekanaal op de astra 3 is ECV2 geworden.
René Verbiest Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Origineel bericht van: JumperFree Ik heb de mijne vandaag ontvangen .. Ik wacht er nog steeds op die brief, heb er wel één ontvangen, maar daar stond in dat er nog een brief met een aanbieding zou komen. Overigens al opgevallen, dat je nog altijd niet bij CDS kunt abonneren op Eredivisie Live, op Ziggo trouwens ook nog steeds niet. Bij beiden is nog geen enen moer, daaromtrent, te vinden en a.s. vrijdag wordt de eerste wedstrijd al gespeeld.
Gast j.h.speelman Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Abonneren kan al wel. Cd bellen 0900 9323 kaart nr invoeren. optie 1 wordt je doorverwezen naar een speciaal telefoonnummer voor ex tele2 abonnees waar je kunt kiezen tussen het pakket alleen eredivisie €11,95 of in combinatie met sport1 €19,95.
thedoctor46 Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Iemand trouwens enig idee of je als je zoals ik een tele2 abonnement en sport 1 in je pakket hebt je ook de optie eredivisie live + sport 1 voor 19,95 kunt kiezen zonder dat je een dubbel sport1 abonnement afsluit?
Gast E Pouls Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 Origineel bericht van: René Verbiest Origineel bericht van: JumperFree Ik heb de mijne vandaag ontvangen .. Ik wacht er nog steeds op die brief, heb er wel één ontvangen, maar daar stond in dat er nog een brief met een aanbieding zou komen. Overigens al opgevallen, dat je nog altijd niet bij CDS kunt abonneren op Eredivisie Live, op Ziggo trouwens ook nog steeds niet. Bij beiden is nog geen enen moer, daaromtrent, te vinden en a.s. vrijdag wordt de eerste wedstrijd al gespeeld. Je kan bij ziggo momenteel wel degelijk een abonnement afsluiten via internet.
Neptunus Geplaatst: 23 augustus 2008 Geplaatst: 23 augustus 2008 En wat wordt de prijs als ik wel sport1 maar niet eredivisie wil? Want ik heb het helemaal gehad met CDS als het gaat om live voetbal: met vertikt het om een derde kanaal in te schakelen en het tweede sport1 kanaal gaat er waarschijnlijk ook niet komen. Al die prijzen en pakketten, ik snap er weer helemaal niets van! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
HenkieZwenkie Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Kun je per telefoon ook een abbonnement afsluiten als je het combipakket al hebt , dus maar voor 9,49 euro per maand ?
rotel Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Origineel bericht van: HenkieZwenkie Kun je per telefoon ook een abbonnement afsluiten als je het combipakket al hebt , dus maar voor 9,49 euro per maand ? maar 9,49€ ??. met het toevoegen van tele2 aan combi is er een prijsverhoging geweest van 4€ die kan je er dus bij optellen. topfield 5500 pvr . aston 105
HenkieZwenkie Geplaatst: 24 augustus 2008 Geplaatst: 24 augustus 2008 Ja, wat ik begrepen heb kost het maar 9,49 bij het combi pakket. Ik heb trouwens een combi-familie pakket. Weet iemand of ik me per telefoon al kan abonneren voor 9,49 per maand, of meot ik wachten totdat het online kan gebeuren ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen