Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast Digiviewer
Origineel bericht van: Rog
Sterker nog Canal Digitaal heeft vorig jaar nog gezegd dat het er klaar voor was als het betaal tv (payper vieuw) zou worden zodat iedereen zijn eigen wedstrijd kon kiezen de apparatuur was er klaar voor nooit meer wat van gehoord daarna.


Ook dat zou een leuke optie zijn.
Je kunt toch maar 1 wedstrijd tegelijk zien alleen wil ik wel graag kunnen kiezen en met 2 eredivisie kanalen kun je dus niet uit alles kiezen de proviverds met 4 kanalen bieden hun klanten die keuze wel. Maar pay per view mits niet te duur per wedstrjd is ook goed.


Zonde dat er geen HD is.
Weet iemand wat de bandbreedte is van Eredivisie per kanaal op kabel, satelliet en digitenne?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: hotsummer
hoi iedereen
vanaf deze namiddag(zaterdag) staat er onder het vroegere tele2 kan 1.... ECV1,dus ik denk dat dat ze toch worden...dus voor mijn part is de freq geend nu
groetjes
ron


En het etalagekanaal op de astra 3 is ECV2 geworden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JumperFree
Ik heb de mijne vandaag ontvangen ..


Ik wacht er nog steeds op die brief, heb er wel één ontvangen, maar daar stond in dat er nog een brief met een aanbieding zou komen.

Overigens al opgevallen, dat je nog altijd niet bij CDS kunt abonneren op Eredivisie Live, op Ziggo trouwens ook nog steeds niet. Bij beiden is nog geen enen moer, daaromtrent, te vinden en a.s. vrijdag wordt de eerste wedstrijd al gespeeld.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast j.h.speelman

Abonneren kan al wel.

Cd bellen 0900 9323 kaart nr invoeren.

optie 1

wordt je doorverwezen naar een speciaal telefoonnummer voor ex tele2 abonnees waar je kunt kiezen tussen het pakket alleen eredivisie €11,95 of in combinatie met sport1 €19,95.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: René Verbiest
Origineel bericht van: JumperFree
Ik heb de mijne vandaag ontvangen ..


Ik wacht er nog steeds op die brief, heb er wel één ontvangen, maar daar stond in dat er nog een brief met een aanbieding zou komen.

Overigens al opgevallen, dat je nog altijd niet bij CDS kunt abonneren op Eredivisie Live, op Ziggo trouwens ook nog steeds niet. Bij beiden is nog geen enen moer, daaromtrent, te vinden en a.s. vrijdag wordt de eerste wedstrijd al gespeeld.


Je kan bij ziggo momenteel wel degelijk een abonnement afsluiten via internet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En wat wordt de prijs als ik wel sport1 maar niet eredivisie wil?

Want ik heb het helemaal gehad met CDS als het gaat om live voetbal: met vertikt het om een derde kanaal in te schakelen en het tweede sport1 kanaal gaat er waarschijnlijk ook niet komen.

 

Al die prijzen en pakketten, ik snap er weer helemaal niets van!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: HenkieZwenkie
Kun je per telefoon ook een abbonnement afsluiten als je het combipakket al hebt , dus maar voor 9,49 euro per maand ?


maar 9,49€ ??.
met het toevoegen van tele2 aan combi is er een prijsverhoging geweest van 4€ die kan je er dus bij optellen.

topfield 5500 pvr . aston 105

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...