Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Mister HaCk
helaas zal cable sharing niet meer al te lang mogelijk zijn!! men heeft er wat op gevonden wat men nu al aan het testen zijn op de mediaguard 3 codering in Frankrijk, werkt dat goed, dan zal rest snel volgen!!



Wow, dit heb ik nog nergens zien staan... kun je inderdaad eens aangeven uit welke bron je dit hebt?
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De reden van het 2e kanaal op 23,5e zal wel een bewuste keuze van CDS zijn.

 

Als je namelijk een duo lnb hebt kunnen ze je meteen het thema kanaal door de strot heen duwen.

 

Heb mijn toppakket opgezegt, een paar dagen geleden werd ik al door ze gebeld.

 

Mogen we u vragen waarom u op heeft gezegt?

 

Ik:

 

Tele2 weg en 10 euro extra betalen voor het zelfde voetbal, en geen 4 kanalen.

 

CDS is duurder als je de afschrijving en installatie meeteld over 3 jaar.

 

Beeldkwaliteit is matig t.o.v. van de digitale kabel en IPTV van KPN.

 

Ga nu dus kabel of IPTV nemen voor het mooiste beeld.

 

Veel plezier nog met de rest van de abonnements beeindigingen.

 

Goedenmiddag! klik

 

 

 

 

 

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb net iemand van CDS aan de telefoon gehad, ik heb gevraagd naar dat sportpakket, ik kan wel film 1 sport 1 nu opzeggen (loopt tot eind feb ) en dan een sport 1 eredivisie live pakket nemen.

 

Verder heb ik nog gevraagd of het zo is dat eredivisie live eigenlijk hetzelfde is als tele 2 voetbal en dat het enige is dat ik er nu eur 9,45 (zoals hij zei) moet betalen, en het antwoord is ja dat klopt er is dus op geen enkele manier vermeld dat het 2e kanaal op een andere satteliet wordt uitgezonden !!

 

Verder werd mij nog vertelt dat ik uiterlijk woensdag een brief zal ontvangen waarin het aanbod voor mij wordt uitgelegd.

 

Toch vind ik het vaag dat als ik mijn pakket wil opzeggen dat dit schriftelijk meot, volgens mij is er een wet aangenomen dat je op dezelfde manier moet kunnen opzeggen als dat je je aan kan melden, maar dat was offtopic.

 

Verder is het vreemd dat er niet word gemeld dat het 2e kanaal niet op astra 1 is te ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: skipdaflip
Origineel bericht van: Mister HaCk
helaas zal cable sharing niet meer al te lang mogelijk zijn!! men heeft er wat op gevonden wat men nu al aan het testen zijn op de mediaguard 3 codering in Frankrijk, werkt dat goed, dan zal rest snel volgen!!



Wow, dit heb ik nog nergens zien staan... kun je inderdaad eens aangeven uit welke bron je dit hebt?


Is zeker al langer bekend dat men aan het testen is met Mediaguard3 en dat naast een beveiligingsupdate het belangrijkste aan deze nieuwe codering het moeilijker maken van het "cardsharen" van de kaart.

Ook NDS is met een verbeterde versie van Videoguard bezig die op dit punt alles zou moeten bemoeilijken en het liefst natuurlijk onmogelijk maken.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bari
ik heb net iemand van CDS aan de telefoon gehad, ik heb gevraagd naar dat sportpakket, ik kan wel film 1 sport 1 nu opzeggen (loopt tot eind feb ) en dan een sport 1 eredivisie live pakket nemen.

Verder heb ik nog gevraagd of het zo is dat eredivisie live eigenlijk hetzelfde is als tele 2 voetbal en dat het enige is dat ik er nu eur 9,45 (zoals hij zei) moet betalen, en het antwoord is ja dat klopt er is dus op geen enkele manier vermeld dat het 2e kanaal op een andere satteliet wordt uitgezonden !!

Verder werd mij nog vertelt dat ik uiterlijk woensdag een brief zal ontvangen waarin het aanbod voor mij wordt uitgelegd.

Toch vind ik het vaag dat als ik mijn pakket wil opzeggen dat dit schriftelijk meot, volgens mij is er een wet aangenomen dat je op dezelfde manier moet kunnen opzeggen als dat je je aan kan melden, maar dat was offtopic.

Verder is het vreemd dat er niet word gemeld dat het 2e kanaal niet op astra 1 is te ontvangen.


En dan is het ook nog maar de vraag of de medewerker echt deskundig is en echt goed op de hoogte is. Het zou niet de eerste keer zijn dat jij als klant de medewerker het laatste nieuws van CDS zit te vertellen, is echt gebeurd!!!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bron dat weet ik zo 123 niet meer, heb dat namelijk een tijdje terug gelezen ergens.

Namelijk is het zo dat de franse kanalen van TPS(word opgeheven) en Canal numerique heel liefd zijn in de afrikaanse landen waar frans de tweede taal is.

hier word heel veel gedaan met cardsharing en is een doorn in het oog van Canal numerique.

daarom dat men ook net met deze provider aan het testen zijn om in het nieuwe mediaguard systeem 3 oftwel seca 3

Men zal zeker er alles aan doen om het heel moeilijk te gaan maken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Auteursrechtenfreaks, hollywood, providers en de hele bende.. In plaats van een nieuwe markt te zien gaan ze potentiële klanten pesten.

 

Probeer dit uit te leggen aan een kind en je krijgt als antwoord: "Ik ben maar een kind, maar zelfs ik vind dit stom.".

 

[edit]Wat doet dat bericht eigenlijk in dit draadje?[/edit]

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: W3ird_N3rd
Auteursrechtenfreaks, hollywood, providers en de hele bende.. In plaats van een nieuwe markt te zien gaan ze potentiële klanten pesten.

Probeer dit uit te leggen aan een kind en je krijgt als antwoord: "Ik ben maar een kind, maar zelfs ik vind dit stom.".

[edit]Wat doet dat bericht eigenlijk in dit draadje?[/edit]


Allemaal frustratie! Daar komt het vandaan! mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Speelweek 1 ECV Programma

 

Thuisclub Uit club Datum Tijd

Vitesse FC Groningen vrijdag 29 augustus 20:45

NEC De Graafschap zaterdag 30 augustus 19:45

Willem II Ajax zaterdag 30 augustus 18:45

Roda JC FC Twente zaterdag 30 augustus 19:45

FC Utrecht PSV zaterdag 30 augustus 20:45

Heracles Almelo Feyenoord zondag 31 augustus 14:30

FC Volendam sc Heerenveen zondag 31 augustus 14:30

Sparta Rotterdam ADO Den Haag zondag 31 augustus 14:30

AZ NAC Breda zondag 31 augustus 16:30

 

hmm zover ik al kan zien is vrijdag op 1 kanaal voetbal

zaterdag moet je wel 4 kanalen inzetten en zondag

red je het met 3

nu zou ik toch al willen weten welke westrijden nu op CDS kanalen uitgezonden gaan worden.

En denk dat het zo wel elke week gaat uit zien met de programmering.

En word het net al vroeger bij Tele2 de andere wedstrijden die gespeeld zijn, maar niet live getoond, dat deze later tijdstip uitgezonden worden?

Ik ben benieuwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe dan ook, met twee kanalen red je het dus niet.

 

Ik heb trouwens zojuist dé brief ontvangen, wat een bla bla verhaal!

 

Enige pluspunt is dat als je niet wilt hebben je ook niet hoeft te reageren.

 

En dan dat gelul over die twee fantastische zenders die het gemis van Tele2 wel even zullen compenseren, die twee zenders interesseren mij dus helemaal niets, vooral naar Extreme Sports zal ik werkelijk nooit kijken.

 

Ik ga ze nu een brief sturen met een downgrade formulier om mij terug te zetten naar basispakket.

 

Voetbal kijk ik via IPTV van KPN, daar heb je voor 9,95 wél de benodigde vier kanalen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Hoe dan ook, met twee kanalen red je het dus niet.

Ik heb trouwens zojuist dé brief ontvangen, wat een bla bla verhaal!

Enige pluspunt is dat als je niet wilt hebben je ook niet hoeft te reageren.

En dan dat gelul over die twee fantastische zenders die het gemis van Tele2 wel even zullen compenseren, die twee zenders interesseren mij dus helemaal niets, vooral naar Extreme Sports zal ik werkelijk nooit kijken.

Ik ga ze nu een brief sturen met een downgrade formulier om mij terug te zetten naar basispakket.

Voetbal kijk ik via IPTV van KPN, daar heb je voor 9,95 wél de benodigde vier kanalen.


Je vergeet wel even te melden dat je daarvoor een veel te duur adsl abonnement bij kpn moet hebben en dat een iptv aansluiting ook geld kost. Bovendien kun je dit maar op 1 tv kijken.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: cheapwatcher
Bovendien kun je dit maar op 1 tv kijken.


Dat is bij canalDigitaal niet anders, dus ook slechts één kanaal tegelijk kijken.
Een goedkoper tweede abonnement op Eredivisie Live is daarnaast ook niet mogelijk.
Ja je kan voor dezelfde prijs een tweede abonnement nemen op Eredivisie Live en dan durft CanalDigitaal ook nog eens éénmalig extra € 9.95 voor activatiekosten te vragen.
Die extra activerings kosten van € 9,95 betaal je overigens ook bij het eerste abonnement.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb ook net een brief ontvangen die is gericht aan abonneehouders met een combipakket. Ik heb het familiepakket en los het Film1 / Sport1 pakket. Strekking van de brief is dat in het vorige seizoen het voetbal via Tele2 zonder meerkosten inbegrepen was bij mijn Combi abonnement. Vanaf het komende voetbal seizoen echter niet meer, wil ik het blijven ontvangen dan gaat dit € 9,49 per maand kosten. Pure commerciële beslissing van de eredivisieclubs om zelf een kanaal te starten en de kijkers nog even lekker uit te melken. Voetbal is niet mijn sport maar mijn ouwe kijkt er wel graag na. Namens hem mag de eredivisie Live de bal ergens stoppen waar de zon niet schijnt hij gaat wel kijken naar de samenvattingen.

 

Hoewel ik altijd redelijk positief wist te blijven vraag ik me toch af waar Canaldigitaal mee bezig is. Bij UPC betaald je de eerste drie maanden € 6,- per maand daarna € 9,95 maar daarvoor krijg je wel vier kanalen. Bij Ziggo betaald je voor vier kanalen tot 1 januari € 9,95 per maand daarna € 14,95 per maand.

 

In de brief van Canal Digitaal die ik heb ontvangen staat nergens iets over een leuke korting voor de twee kanalen die je kan ontvangen via de schotel. Hallo Marketing Manager van Canal Digitaal word eens wakker! Als compensatie een van UPC Direct doorgeprikte zender zonder Nederlands audiospoor en onleesbare EPG denken ze nou echt dat we achterlijk zijn? (antwoord niet nodig is retorisch bedoeld) En waarom op Astra1 en Astra3 erg handig als je een draaibare set hebt, en even snel heen en weer wil schakelen, even vergeten over na te denken?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...