Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: cheapwatcher
Origineel bericht van: Neptunus
Hoe dan ook, met twee kanalen red je het dus niet.

Ik heb trouwens zojuist dé brief ontvangen, wat een bla bla verhaal!

Enige pluspunt is dat als je niet wilt hebben je ook niet hoeft te reageren.

En dan dat gelul over die twee fantastische zenders die het gemis van Tele2 wel even zullen compenseren, die twee zenders interesseren mij dus helemaal niets, vooral naar Extreme Sports zal ik werkelijk nooit kijken.

Ik ga ze nu een brief sturen met een downgrade formulier om mij terug te zetten naar basispakket.

Voetbal kijk ik via IPTV van KPN, daar heb je voor 9,95 wél de benodigde vier kanalen.


Je vergeet wel even te melden dat je daarvoor een veel te duur adsl abonnement bij kpn moet hebben en dat een iptv aansluiting ook geld kost. Bovendien kun je dit maar op 1 tv kijken.


Je bent niet helemaal goed geïnformeerd:

Ik heb het abonnement vaste telefonie van KPN en ADSL lite van planet (29 euro) opgezegd en heb de telefonie gekoppeld aan 8mb internet (internetplusbellen extra), dat kost 50 euro per maand en laat dat nu dezelfde kosten zijn die ik al had met mijn planet internet ADSL, abonnementskosten en belkosten. Bij internetplusbellen extra zijn de gesprekken gratis. In feite ben ik goedkoper uit want het internet is nu een stuk sneller geworden.

Dan IPTV. Als je IPTV neemt wordt Digitenne gratis, de kosten voor Digitenne bedragen 7,50 per maand (maximaal 3 tv's aansluiten) de kosten voor IPTV bedragen 10 euro per maand, 2,50 euro duurder maar daar krijg ja heel veel voor terug, harddisk, uitzending gemist, beter beeld, geen regenuitval enzovoort.

Dan het Voetbal: bij IPTV kost het voetbal 9,95 per maand en niet na drie maanden 14,95 of zoiets. En dan heb je dus 4 kanalen en kan je echt alles live zien. De kosten voor het voetbal bij digitenne komen te vervallen.

Ik vind het uitstekende deal, ik ben zeker geen fan van KPN, bel maar eens met het 0900 nummer, dan heb je echt een probleem.

Maar ze zijn op marketing gebied CDS ver en ver vooruit.

Nogmaals: als cds gewoon 4 kanalen had aangeboden was ik niet geswitched, zelfs niet als bijvoorbeeld de prijs 12,95 of 14,95 per maand was geworden.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: conc
Heb nu beeld op EVC1 via CD


Hier ook beeld op ECV1 via CD. En had me nog niet eens geabonneerd.

Er was net tekst tv met voetbalnieuws te zien.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou het niet meer dan fatsoenlijk van Canaldigitaal vinden als zij de 2 kanalen voor de voormalige tele2 kijkers tenminste 1 maand open houden op tot een besluitvorming te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Leontien
Ik zou het niet meer dan fatsoenlijk van Canaldigitaal vinden als zij de 2 kanalen voor de voormalige tele2 kijkers tenminste 1 maand open houden op tot een besluitvorming te komen.


Inderdaad, ze zetten je op deze manier het mes op de keel.

Ik heb zojuist een brief met abonnementswijzigings formulier verzonden met het verzoek mijn combi-pakket om de zetten naar Set top box pakket. Als reden voer ik aan dat de voorgestelde compensatie voor mij onacceptabel is en dat men niet meer levert wat ik verlang, ook even erbij vermeld dat ik zeer teleurgesteld ben over het feit dan men geen vier zenders beschikbaar stelt terwijl daar wel de capaciteit voor is en ook nog eens de twee zender over twee satellieten heeft verspreid.

Daarom wens ik geen nieuwe jaarverplichting aan te gaan.

En nu maar afwachten, het zal wel gedonder geven maar ben bereid flink door te gaan op deze materie want ik ben echt boos en teleurgesteld.

Overigens dacht ik er nog over het om te zetten in basis maar ik kwam erachter dat het gaat om RTL8, daar kijk ik dus nooit naar!
Ik herinner me nu weer dat gedoe om Talpa en RTL8, ook weer een voorbeeld van praktijken van CDS.

Ook die andere zenders in het basispakket zijn voor mij niet interessant.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook net de brief gehad, maar net als de helpdesk bij CDS word er hierin NIET vermeld dat het op 2 sattelieten uitgezonden zal worden, als ik de brief zo lees dan ga ik er vanuit dat het gewoon net als tele 2 word uitgezonden, alleen moet je er nu voor betalen.

 

ik zal dan ook een abbo afsluiten, mede aangezien ik geen alternatief heb, maar als dan blijkt dat ik vh weekend het 2e kanaal niet kan ontvangen dan krijgen ze wel te horen dat ik dan de helft zal betalen aangezien ik maar 1 vd 2 kanalen kan ontvangen !

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag ook de brief gehad (voor entertainmentpakket), ik lees een hoop negatieve reacties hier, maar ik vind de oplossing in deze brief dus wel uitstekend. Sport1 wordt ter compensatie voor tele2 in dit pakket aangeboden. Had gisteren overigens mijn abo al afgesloten, omdat het wel erg lang duurde, die brief.

 

Het enige minpuntje is i.d.d. dat ze in de brief wel hadden mogen schrijven, dat het 2e eredivisikanaal, op de astra3 positie wordt uitgezonden, dit voor alle kijkers die deze positie nog niet ontvangen. Maar voor mij maakt dat niet uit, ik ontvang deze positie al vanaf 1990, heette toen nog Copernicus, maar dit terzijde.

 

Ja, dat het maar 2 kanalen i.p.v. 4 zijn, daar kan ik niet echt mee zitten, hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Bari
ik heb ook net de brief gehad, maar net als de helpdesk bij CDS word er hierin NIET vermeld dat het op 2 sattelieten uitgezonden zal worden, als ik de brief zo lees dan ga ik er vanuit dat het gewoon net als tele 2 word uitgezonden, alleen moet je er nu voor betalen.

ik zal dan ook een abbo afsluiten, mede aangezien ik geen alternatief heb, maar als dan blijkt dat ik vh weekend het 2e kanaal niet kan ontvangen dan krijgen ze wel te horen dat ik dan de helft zal betalen aangezien ik maar 1 vd 2 kanalen kan ontvangen !



deze gok zou ik nooit nemen, het kost je een hoop moeite en er is een kans dat je niet wint. Je weet namelijk zeker (dat vertelt iedereen je hier) dat het 2e kanaal op 22.5 zit

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: erik2222
Heb de brief ook ontvangen als COMBI-pakkethouder. Wat een oplichterij. Oproep aan een ieder om massaal op te zeggen.
Echt klantvriendelijk is die toko niet te noemen.Er zou verdomme eens een concurrerend bedrijf op de schotel moeten komen zodat we kunnen kiezen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben tevreden, maar de meeste willen voor dubbeltje op de eerste rang zitten, dus hou in godsnaam op met die negatieve onzin.

Hiu er rekening mee dat de omroepen de schotel niet meer nodig hebben en cds moet proberen om tegen de kabel en iptv op te boxen.

 

Maar cds altijd nog de zenders op de sat krijgt, al moet cds er nu wel meer voor neer leggen

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mister HaCk
ik ben tevreden, maar de meeste willen voor dubbeltje op de eerste rang zitten, dus hou in godsnaam op met die negatieve onzin.
Hiu er rekening mee dat de omroepen de schotel niet meer nodig hebben en cds moet proberen om tegen de kabel en iptv op te boxen.

Maar cds altijd nog de zenders op de sat krijgt, al moet cds er nu wel meer voor neer leggen


Dat jij er tevreden mee bent is jou zaak. Je hoeft echter niet voor een ander te gaan bepalen of die dan maar zijn mening voor zich moet houden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...