Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: allez l'om
[

als je bijna voor niks kijkt moet je ook niet verwachten dat je bij het uitdelen van cadeautjes vooraan staat


Bijna voor niks.!!!
Voel jij je wel lekker om een uitgekleed Toppakket van 42,50 bijna voor niks te noemen.



Ik heb het toppakket,ik voel me genaaid, en die actie 29-30-31 aug gratis kijken mogen ze in hun je weet wel steken.
Ik denk er hard over om te stoppen met cd.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: allez l'om
Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: allez l'om
[

als je bijna voor niks kijkt moet je ook niet verwachten dat je bij het uitdelen van cadeautjes vooraan staat


Bijna voor niks.!!!
Voel jij je wel lekker om een uitgekleed Toppakket van 42,50 bijna voor niks te noemen.


lezen is ook een kunst, uiteraard bedoel ik het settoppkaaet en niet het toppakket van € 42,50


Schrijf dan ook wat je bedoeld.!

Daarbij is het Set Top Box pakket ook niet goedkoop.
Als je eens bekijkt hoe weinig zenders je in het Set Top Box pakket geleverd krijgd is het te duur.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie Nederlanders kunnen tenminste nog voetbal via de schotel kijken. Wij Vlamingen moeten naar de kabel voor het buitenlandse voetbal en naar IPTV voor de Belgische competitie. Nee, dan is CDS met z'n uitgeklede versies van ECV live en Sport1 nog altijd veel beter dan helemaal niks of 2 extra (dure) abonnementen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rudie1956
[
Ik heb het toppakket,ik voel me genaaid, en die actie 29-30-31 aug gratis kijken mogen ze in hun je weet wel steken.
Ik denk er hard over om te stoppen met cd.


Artikel 12 van de algemene voorwaarden geeft je de mogelijkheid om je abonnement per direct te beëindigen.
Moet cds natuurlijk wel even meewerken.

Citaat:
12. CD PREMIUM/CD heeft het recht de in artkel 9 bedoelde abonnementsprijzen en kosten te wijzigen, van welke prijswijziging de Abonnee tijdig vooraf kennis zal kunnen nemen.Prijswijzigingen worden onder meer gecommuniceerd via de website www,canaldigitaal,nl. De Abonnee is gehouden de gewijzigde prijzen te voldoen, tenzij hij niet met de voorgestelde wijziging instemt, in welk geval de Abonnee, in afwijking van het bepaalde in de artikelen 5 en 6, het recht heeft om het Abonnement schriftelijk op te zeggen voor en met ingang van de datum waarop de prijswijziging ingaat.


De algemene voorwaarden vind je op de achterzijde van de brief die je hebt ontvangen en is ook te downloaden in de bijlage.

algemenevoorwaardencanaldigitaal.pdf

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteren een brief gestuurd en ga het toch proberen, ondanks de kleine lettertjes, probleem is dat ik net een factuur heb ontvangen voor weer een jaar combi-pakket want dat is ook weer typisch CDS, als je niet op tijd opzegt zit je er weer voor een jaar aan vast.

 

Nagenoeg ieder ander platform is daarin veel soepeler, lees klantvriendelijker.

 

Jammer dat Pieter Storms geen bedrijven meer bezoekt om misstanden aan de kaak te stellen, zeker weten dat CDS ook dat helemaal verkeerd zou aanpakken.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast The Fiberguy

Ja Johan maar daarop heeft men in de brief naar de Toppakketabonnees wel wat gevonden.

 

"Op dit moment heeft u het Toppakket, waar Tele2 Voetbal zonder meerkosten deel van uitmaakt. De clubs hebben echter besloten de uitzendingen niet langer door Tele2 te laten verzorgen, maar om zelf een voetbalkanaal te starten."

 

M.a.w. u kunt gerust naar het kanaal blijven kijken maar er komt alleen geen voetbal meer op. CDS verandert dus niets, nog eens onderstreept door de slotzin: "Wilt u geen jaarabbonnement op Eredivisie Live dan hoeft u niets te doen."

 

Ben zeer benieuwd hoe men met opzeggingen omgaat.

 

Ik zit nog te dubben of ik zal downgraden naar entertainment plus de Sport1 en ELive combi. Ben ik een euri duurder uit maar mis wel Film1, of toch maar digitaal via de kabel ga (door een combipakket te maken met mn internet en telefoon (lopen al via de kabel) krijg ik een royalpakket gratis, hoef ik alleen 9,95 te betalen voor het voetbal, maar heb dan wel 4 kanalen en is het na 1 jaar(door de tripleplay) per maand opzegbaar.

 

Iemand ervaring met digitale upc te ontvangen op een 43inch pioneer plasma?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat de clubs iets hebben besloten doet er volgens mij helemaal niet toe.

 

Men wringt zich in alle bochten om er maar een mooi verhaal van te maken.

 

Ze zijn toentertijd de fout ingegaan door 19,95 euro te vragen voor 1 tele2 kanaal. Daarna noodgedwongen de prijs verlaagd en zelfs gratis geïntegreerd in bepaalde pakketten.

 

Nu worden ze min of meer gedwongen weer een prijs te gaan aanrekenen. Dat kan gebeuren maar leg dat dan ook op een integere manier uit en probeer je vervolgens te onderscheiden door bijvoorbeeld 4 kanalen in te zetten en een betere beeldkwaliteit, dan heb je ook het volste recht iets meer te vragen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toppakket met voetbal is nu € 9,49 duurder dan voorheen.

Komt dus neer op een prijsverhoging, dat kan zelfs cds niet ontkennen.

Die brief is een reclame folder, en zo moet je die ook lezen.

CDS gaat je echt niet vertellen hoe je op een makkelijke manier van je nu te dure abonnement af moet komen.

 

Gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: The Fiberguy
Ja Johan maar daarop heeft men in de brief naar de Toppakketabonnees wel wat gevonden.

"Op dit moment heeft u het Toppakket, waar Tele2 Voetbal zonder meerkosten deel van uitmaakt. De clubs hebben echter besloten de uitzendingen niet langer door Tele2 te laten verzorgen, maar om zelf een voetbalkanaal te starten."

M.a.w. u kunt gerust naar het kanaal blijven kijken maar er komt alleen geen voetbal meer op. CDS verandert dus niets, nog eens onderstreept door de slotzin: "Wilt u geen jaarabbonnement op Eredivisie Live dan hoeft u niets te doen."

Ben zeer benieuwd hoe men met opzeggingen omgaat.

Ik zit nog te dubben of ik zal downgraden naar entertainment plus de Sport1 en ELive combi. Ben ik een euri duurder uit maar mis wel Film1, of toch maar digitaal via de kabel ga (door een combipakket te maken met mn internet en telefoon (lopen al via de kabel) krijg ik een royalpakket gratis, hoef ik alleen 9,95 te betalen voor het voetbal, maar heb dan wel 4 kanalen en is het na 1 jaar(door de tripleplay) per maand opzegbaar.

Iemand ervaring met digitale upc te ontvangen op een 43inch pioneer plasma?


UPC niet doen!!!

db 7020s Gemini 4.3/ echostar 890DB-2ci/ premiumX 7100 PGU

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: patyv
Origineel bericht van: The Fiberguy
Ja Johan maar daarop heeft men in de brief naar de Toppakketabonnees wel wat gevonden.

"Op dit moment heeft u het Toppakket, waar Tele2 Voetbal zonder meerkosten deel van uitmaakt. De clubs hebben echter besloten de uitzendingen niet langer door Tele2 te laten verzorgen, maar om zelf een voetbalkanaal te starten."

M.a.w. u kunt gerust naar het kanaal blijven kijken maar er komt alleen geen voetbal meer op. CDS verandert dus niets, nog eens onderstreept door de slotzin: "Wilt u geen jaarabbonnement op Eredivisie Live dan hoeft u niets te doen."

Ben zeer benieuwd hoe men met opzeggingen omgaat.

Ik zit nog te dubben of ik zal downgraden naar entertainment plus de Sport1 en ELive combi. Ben ik een euri duurder uit maar mis wel Film1, of toch maar digitaal via de kabel ga (door een combipakket te maken met mn internet en telefoon (lopen al via de kabel) krijg ik een royalpakket gratis, hoef ik alleen 9,95 te betalen voor het voetbal, maar heb dan wel 4 kanalen en is het na 1 jaar(door de tripleplay) per maand opzegbaar.

Iemand ervaring met digitale upc te ontvangen op een 43inch pioneer plasma?


UPC niet doen!!!


Verklaar u nader?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Toppakket met voetbal is nu € 9,49 duurder dan voorheen.
Komt dus neer op een prijsverhoging, dat kan zelfs cds niet ontkennen.
Die brief is een reclame folder, en zo moet je die ook lezen.
CDS gaat je echt niet vertellen hoe je op een makkelijke manier van je nu te dure abonnement af moet komen.

Gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis.


Doe het in ieder geval aangetekend zodat ze je niet later wijs kunnen maken dat ze de brief niet ontvangen hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangetekend zou ik niet doen, die kosten kan je je besparen.

Er gaan geen brieven de prullebak in bij cds.

Vraag om een bevestiging en bewaar wel een copie van je brief.

Verzenden doe je naar.

 

CanalDigitaal B.V.

t.a.v. afdeling abonnementen.

Postbus 444

1200 JJ Hilversum

 

Wel even een postzegel plakken . . . . . .

 

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Aangetekend zou ik niet doen, die kosten kan je je besparen.
Er gaan geen brieven de prullebak in bij cds.
Vraag om een bevestiging en bewaar wel een copie van je brief.
Verzenden doe je naar.

CanalDigitaal B.V.
t.a.v. afdeling abonnementen.
Postbus 444
1200 JJ Hilversum

Wel even een postzegel plakken . . . . . .



Inderdaad, ik kan ze van veel beschuldigen maar niet dat ze mijn eerder verzonden brieven achterhouden of als niet verzonden beschouwen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...