Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik zie dat er op het 2de kanaal ook al beeld is wink

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

• Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Hmmm, ligt het nou aan mij of kan je nergens (online) zien welke wedstrijden op welk kanaal er gespeelt wordt?

Ik heb wel het programma gevonden maar hebben ze de kanalen niet bij gezet. Ook erg leuk is dat die site het alleen in IE het goed doet.

Geplaatst:

ik vond de beeldkwaliteit van de 1e wedstrijd niet om over naar huis te schrijven

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:
Origineel bericht van: Rog

Lijkt mij dat er nu dus wel meer ruimte is om de rest van de voetbal kanalen door te geven.

Alsjeblieft zeg, geen kostbare ruimte voor een HD station verspillen aan voetbal. Laten we hopen dat ze Eurosport HD of liever nog Film1 HD op dat kanaal gaan zetten.

DM8000HD-SSCT & Kathrein UFS910, Triax 88 cm Astra1/Astra2/Astra3/Hotbird 4xtwin LNB

Geplaatst:

mensen loop niet te zeuren over bleedkwaliteit is goed bij eredivisie live

Geplaatst:

Als die net zo goed is als jou taalgebruik krijg ik toch echt mijn twijfels. :D

Geplaatst:

Ik vond het beeld bij ziggo prima zowel op de samsung als op de dm500c. cheers.gif

Mvrgr

Flodder11

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Geplaatst:
Origineel bericht van: allez l'om
ik vond de beeldkwaliteit van de 1e wedstrijd niet om over naar huis te schrijven

Ik vond het beeld op UPC zeer goed. maar op Canal Digitaal toch een stuk minder. Maar dat kan ook met mijn Dreambox 500 te maken hebben. Ik zal het vandaag eens op de Kathrein testen.

I have a cunning plan !

Geplaatst:

Nou hier bij CD niet hoor. Zal vandaag weer eens kijken om half 3.

En vind het geen zeuren hoor.This goed of is niet goed. ik zeg was gister niet goed.Zo.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Blackadder
Origineel bericht van: allez l'om

Ik vond het beeld op UPC zeer goed. maar op Canal Digitaal toch een stuk minder. Maar dat kan ook met mijn Dreambox 500 te maken hebben. Ik zal het vandaag eens op de Kathrein testen.

Nee hoor,

Via mijn Topfield heb ik dezelfde ervaring als jij. Bij UPC absoluut mooier beeld dan CDS.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen