acjos1 Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 Laten we nu gewoon blij zijn dat we voetbal kunnen zien!! Ik ben tevreden, amar dat hoef natuurlijk niet iedereen te zijn. Er zijn mensen die allerlei apparatuur en volgens mij een loep erbij nemen om te kijken als het beeld wel goed is!! goeden avond daar ben ook mee eens ik een dreambox 7000 en flipse lcd tv het net een foto als je ziet ook op een gewone tv dus de apperatuur bij die personene die klagen is niet goed of de instellingen van mij mogen het slotje op gooien bij dit mekkeren allemaal grt jos
tajvdz Geplaatst: 30 augustus 2008 Geplaatst: 30 augustus 2008 vreemd, niets geactiveerd nog en toch beeld op eredivisie live 1 en 2. het beeld op het tweede kanaal is bij mij minder dan het eerste hoor. iets minder slecht dan vorig jaar het tweede kanaal maar jammer dat dit nit goed kan..
Neptunus Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: tajvdz vreemd, niets geactiveerd nog en toch beeld op eredivisie live 1 en 2. het beeld op het tweede kanaal is bij mij minder dan het eerste hoor. iets minder slecht dan vorig jaar het tweede kanaal maar jammer dat dit nit goed kan.. Eerste weekend ter kennismaking gratis, vandaar. En inderdaad, ik moet eerlijk zeggen dat het beeld me wel meevalt. Alleen ik blijf erop hameren dat het een gemiste kans van CDS is niet vier kanalen in te zetten. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Henksat Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: Neptunus En inderdaad, ik moet eerlijk zeggen dat het beeld me wel meevalt. Op Eredivisielive-1 valt het mee ja, maar op Eredivisielive-2 wordt in 4:3 uitgezonden, schandalig van CDS. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
guppje29 Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 hier gewoon 16>9 hoor DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Gerard 76 Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: acjos1 de apperatuur bij die personene die klagen is niet goed of de instellingen wat een kortzichtig antwoord over iets wat jij niet kunt weten omdat je niet weet wat voor aparatuur het is en hoe het is afgesteld...
acjos1 Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 wat een kortzichtig antwoord over iets wat jij niet kunt weten omdat je niet weet wat voor aparatuur het is en hoe het is afgesteld... goeden middag dat kan wel, maar ik vind het raar vinden dat sommige klagen over over over beeld ik kijk naar sport 1 en eredivisie live1+2 met mijn db 7000 image is nab. darkstar2 en mijn schotel 1.10mtr en is draaibaar mijn tv is een lcd van philips 42inch ik heb in de slaapkamer een gewone tv van 51cm bij dit alles is ook centrale ant. van ziggo dus ik kan het verschil wel bepalen. maar als via de schotel kijk zie nog geen blokje of pixel die niet goed zijn het zijn net fotos dus ik wel zeggen waar ligt het dan aan aan de dreambox of de schotel . grt jos
Johan45 Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Beeld kwaliteit is goed bij een dood moment en close up's. Maar kijk ook eens als er een overzicht wordt gegeven als een ploeg gaat aanvallen bijvoorbeeld. Ik krijg er in iedergeval pijn in m'n kop van. En geklets over hardware kan je wel vergeten, dat is perfect in orde.... Maar goed, als je het goed vindt dan heb je geen probleem met de kwaliteit, maar dat zegd meer over jouw beleving daarvan en niets over wat een ander waarneemd. Vult u rustig aan !!!
Annema Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik wil hierbij iedereen oproepen om CDS te mailen dat ze de andere kanalen ook gaan doorgeven !! Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI Mini USB DVB-T Stick
acjos1 Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Maar goed, als je het goed vindt dan heb je geen probleem met de kwaliteit, maar dat zegd meer over jouw beleving daarvan en niets over wat een ander waarneemd. dan zit bij jou iets niet goed want of nu voetbal of moterrace of formule1 of wielrennen het blijf mooi beeld zonder strepen ook zo bij premiere sportkanalen of orf of bbc streams of digisat 1west ik kijk tevens met de pc of latop streamen. kijk ik wil niets afkraken van iemand anders maar ik zeg mij bevinding hier grt jos
Johan45 Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: acjos1 dan zit bij jou iets niet goed want of nu voetbal of moterrace of formule1 of wielrennen het blijf mooi beeld zonder strepen ook zo bij premiere sportkanalen of orf of bbc streams of digisat 1west ik kijk tevens met de pc of latop streamen. kijk ik wil niets afkraken van iemand anders maar ik zeg mij bevinding hier grt jos Gelukkig voor jou, jij ziet de kwaliteit als goed en bent daar tevreden mee, en dat is je goed recht. Maar het enige wat scherp blijft is de stand in het blauw rechtsboven. Vult u rustig aan !!!
nylez Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Van mij mogen ze wel wat aan het logo doen. Damn, wat is ie groot. Het trekt meteen aandacht. Sowieso is het dubbelop. Het eredivisie logo bevat al een bal, waarom daarboven dan nog eens een grote bal? Ik pleit voor een kleine 1 / 2 tijdens wedstrijden met evt een kleine bal erboven ofzo. Die een lijkt overigens wel verdacht veel op die van de Duitser.
Gast fatfreddy Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Origineel bericht van: acjos1 Maar goed, als je het goed vindt dan heb je geen probleem met de kwaliteit, maar dat zegd meer over jouw beleving daarvan en niets over wat een ander waarneemd. dan zit bij jou iets niet goed want of nu voetbal of moterrace of formule1 of wielrennen het blijf mooi beeld zonder strepen ook zo bij premiere sportkanalen of orf of bbc streams of digisat 1west ik kijk tevens met de pc of latop streamen. kijk ik wil niets afkraken van iemand anders maar ik zeg mij bevinding hier grt jos Dat jij het allemaal wel o.k. vind is fijn voor jou maar dat je dan om een slotje gaat vragen in een topic waar je verder nog niets aan hebt bij gedragen daar houd ik niet zo van.
aranco Geplaatst: 31 augustus 2008 Geplaatst: 31 augustus 2008 Ik heb gisteren en vandaag naar kanaal 1 zitten kijken, maar ik moet zeggen dat ik perfect beeld heb gehad. Over het 2e kanaal kan ik niet mee praten omdat ik die nog steeds niet heb gevonden op de 23,5. Wel ben ik het er mee eens dat ze min 3 kanalen openen, omdat er bijna ieder weekend wel min 3 wedstrijden tegelijk gespeeld worden.
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 1 september 2008 Geplaatst: 1 september 2008 Ik begrijp het niet goed. Ik heb een dreambox 7000 en heb nu 2x een transponderscan laten uitvoeren. Maar nergens Eredivisie 1/2 of ECV of whatsoever. Kan ik het wel ontvangen ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen