Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: Rog
Origineel bericht van: dr88
Ik wil hierbij iedereen oproepen om CDS te mailen dat ze de andere kanalen ook gaan doorgeven !!

Hebben er al mensen gemaild en antwoord gehad?


Het is maar een suggestie maar ik heb het gevoel dat het weinig indruk zal maken bij Canal Digitaal als er een aantal losse klachten binnenkomen. Je staat veel sterker als er een pakket klachten binnenkomt onder begeleiding van de nodige media aandacht. Zo iets zou je kunnen doen door middel van een online petitie. Zorg daarbij wel dat de reden van de petitie helder en duidelijk is. Wat wil je bereiken met een petitie, welke concessies wil jij eventueel doen als consument (twee extra zenders erbij kost ook het nodige), zorg voor een contactpersoon die ook weet waar men over praat en niet alleen een boehoe roeper, geef het voldoende ruchtbaarheid Sat4all is een groot forum maar vergeet ook niet andere Sat fora en belangengroepen hoe groter de doelgroep hoe groter de slagingskans. Zet ook een tijdspad uit, de competitie is al begonnen en jij wil natuurlijk zo snel mogelijk volop kunnen genieten, laat bijvoorbeeld binnen een maand tijd zoveel mogelijk mensen de petitie tekenen dat maakt meer indruk als een petitie die al een half jaar loopt met nog maar 15 handtekeningen. Kortom verenig je, en laat gezamenlijk weten wat jullie wensen zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Houdt men er hier ook rekening mee dat niet iedereen al die voetbalzenders er bij wil??!! Laten we wel zijn: je hoeft geen wedstrijd te missen, alleen worden ze wat later uitgezonden. Dus twee eredivisiekanalen is er eigenlijk al één te veel!

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pjotrb
Houdt men er hier ook rekening mee dat niet iedereen al die voetbalzenders er bij wil??!! Laten we wel zijn: je hoeft geen wedstrijd te missen, alleen worden ze wat later uitgezonden. Dus twee eredivisiekanalen is er eigenlijk al één te veel!


Dat is echt een opmerking van een NIET voetbal liefhebber.

In het begin van Tele2 voetbal was er maar 1 kanaal en toe keek ik ook later (moest wel) naar een wedstrijd die ik wilde zien. Echter met 2 kanalen hoef je niet heel veel uren te wachten op de wedstrijd die je wil zien.

Ik vind het wachten ook minder en heb ze liever ook live maar het is ook niet zo heel erg. Ik kan ze teminste wel helemaal zien want bij die samenvattingen laten ze heel vaak belangrijke momenten weg. Met zoveel wedstrijden zijn 2 kanalen toch wel minimaal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 3e voetbalkanaal hoeft er echt niet bij.

Er zijn in deze topic al genoeg voorbeelden geweest hoe het met 2 kanalen kan.

Een 3e kanaal benadeeld CD's en Digitenne behoorlijk en is prijs-opdrijvend.

En het lijkt mij dat de kabelboeren het ook graag anders zouden zien.

Dus geen druk zetten op CD's of Digitenne maar op de eredivisie bv.

En dat laatste zou je dus wel via CD's en Digitenne kunnen doen.

 

Leo

 

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949

...

En het lijkt mij dat de kabelboeren het ook graag anders zouden zien.


Als alle providers in Nederland in overeenstemming hadden aangegeven het met 2 Eredivisie kanalen te willen doen, dan had de Eredivisie CV daar gewoon rekening mee gehouden lijkt mij.
De kabelaars hebben echter blijkbaar aangegeven 4 kanalen geen probleem te vinden, dus zijn er 4 gekomen.

Zelfs 5 eigenlijk. UPC heeft ook nog een 5e kanaal, Eredivisie portal.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de site van Eredivisie Live zie ik dat het ook mogelijk is om alle wedstrijden via internet te volgen. (livestreams) Wie heeft hier het afgelopen week ervaring mee opgedaan ? Hoeveel zijn de kosten per maand ?

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: leo1949
Een 3e voetbalkanaal hoeft er echt niet bij.
Er zijn in deze topic al genoeg voorbeelden geweest hoe het met 2 kanalen kan.
Een 3e kanaal benadeeld CD's en Digitenne behoorlijk en is prijs-opdrijvend.
En het lijkt mij dat de kabelboeren het ook graag anders zouden zien.
Dus geen druk zetten op CD's of Digitenne maar op de eredivisie bv.
En dat laatste zou je dus wel via CD's en Digitenne kunnen doen.

Leo



Leo, stel: je komt uit Alkmaar en bent voetballiefhebber en AZ fan, je hoort in de reclamecampagnes rond Eredivisie Live steeds dat "alle wedstrijden kunt zien", "je mis niets" en weet ik veel wat voor slogans ze allemaal verzinnen.

Dan ga je ervan uit dat je jouw AZ op zondagmiddag om half drie live kunt zien. Maar die vlieger gaat niet altijd op: Volendam-Heerenveen was zondag niet live te zien bij CDS en Digitenne.

Ik kan dat van Digitenne begrijpen, die hebben te weinig bandbreedte en zijn sowieso low-cost, bovendien biedt KPN een zeer betaalbaar alternatief: interactieve tv met gratis digitenne en dan heb je 4 kanalen.

Echter CDS heeft op zondagmiddag voldoende bandbreedte, ik noem maar even film 1.3 die toch niets uitzendt. Waarom dan daarop niet ECV kanaal 3?

En waarom zouden niet voetballiefhebbers bezwaar hebben tegen deze oplossing?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...