Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gisteren heel even gekeken op kanaal 1. (ik ben geen voetbal liefhebber!) Maar dat beeld viel tegen. Erg onscherp voor mijn gevoel en grauw. Bijna alsof de apparatuur nog niet goed is ingesteld. Ik hoop voor de liefhebbers dat het op de kabel wel goed is.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de kabel is alles kraakhelder. Op kanaal 2 van de sat blijft het behelpen. Dit én omdat er maar 2 kanalen beschikbaar zijn, zijn de redenen om over te gaan naar de kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fatfreddy
Dat vraag ik mij ook af er komen steeds meer offtopic reply's.


Sorry.. Nog even een ontopic reactie..

Bij mij eigenlijk heel goed beeld zowel op Eredivisielive 1 als 2. Soms wat kleurverschil maar dit kan zoals een paar postings terug wordt gesuggereerd, ook aan de aanlevering liggen.
Ben er eigenlijk wel tevreden over zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteravond laat even over Eredevisie 1 gezapt en een bit testje gedaan.Heb zelf geen beeld maar de bitrate stond wel op meer dan 6000 geluid op 192. Dit heb ik dit weekend nog niet gemeten toen kwam de test niet verder dan 3500 ongeveer. Kan iemand met beeld vertellen of het beeld nu ook beter is geworden?

Als dat zo is wordt er dus nog steeds door de heren aan gewerkt en moet je ze wel even de tijd geven voor dat we gaan klagen, alles heeft tijd nodig.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist een telefoontje van een medewerker van canaldigitaal ontvangen met de vraag wat de reden van was van het feit dat ik het entertaimentpakket heb opgezegd. Mijn antwoord daarop was : Ik heb destijds dat pakket genomen juist vanwege het feit dat Tele2Voetbal in dat pakket zat en aangezien het er nu niet meer inzit en als ik dan voetbal wil kunnen ontvangen ik in totaal dan 34 euro per maand kwijt ben en dat word mij te duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fatfreddy
Mijn antwoord daarop was : Ik heb destijds dat pakket genomen juist vanwege het feit dat Tele2Voetbal in dat pakket zat en aangezien het er nu niet meer inzit en als ik dan voetbal wil kunnen ontvangen ik in totaal dan 34 euro per maand kwijt ben en dat word mij te duur.


Ik kan je helemaal volgen. wink
Het lijkt het er tot nu toe wel op, dan de kijker voor 10 euro extra meer voetbal krijgt dan er ooit in het Tele2-pakket zat.
Enig prijsverschil is daarom eventueel te rechtvaardigen. De vraag is alleen: hoe zit het met de wijze waarop Tele2 uit de pakketten is verdwenen? Daar zet ook ik vraagtekens bij.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fatfreddy
Ik heb zojuist een telefoontje van een medewerker van canaldigitaal ontvangen met de vraag wat de reden van was van het feit dat ik het entertaimentpakket heb opgezegd. Mijn antwoord daarop was : Ik heb destijds dat pakket genomen juist vanwege het feit dat Tele2Voetbal in dat pakket zat en aangezien het er nu niet meer inzit en als ik dan voetbal wil kunnen ontvangen ik in totaal dan 34 euro per maand kwijt ben en dat word mij te duur.


En toen?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus

En toen?


Dat was het enige wat ie wilde weten. Ik heb nog gevraagd waarom het niet mogelijk was om direkt een downgrade naar het basispakket te krijgen als ik het eredivisiekanaal erbij neem. Dat was dus niet mogelijk. Dat had ik namelijk een goede tegemoetkoming gevonden vanaf de kant van Canaldigitaal.Nu zit ik tot januari nog aan het entertainmentpakket vast waarvan de meeste extra kanalen boven het basispakket ik toch niet bekijk. België en die natuurfilms zal ik niet missen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Het is een beetje off topic maar voor de ere-live-abbo houders misschien goed om te weten.

Er worden namelijk ook niet eredivisie wedstrijden uitgezonden,bijvoorbeeld:

 

 

Donderdag 18 september

 

Kanaal 1

 

19.45-21.30 - LIVE NEC-Dynamo Boekarest

 

BRON

 

Dus zo nu en dan de programmering shecken.

 

Mvrgr

Flodder11

 

 

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: flodder11
Het is een beetje off topic maar voor de ere-live-abbo houders misschien goed om te weten.
Er worden namelijk ook niet eredivisie wedstrijden uitgezonden,bijvoorbeeld:


Donderdag 18 september

Kanaal 1

19.45-21.30 - LIVE NEC-Dynamo Boekarest

BRON

Dus zo nu en dan de programmering shecken.

Mvrgr
Flodder11



Vreemd dat de ECV ook UEFA kan en mag uitzenden, niet verkeerd!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...