Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

Deze komende zondag de primeur voor eredivisie live want dan wordt er voor het eerst met 4 live kanalen gewerkt.

 

Zondag 21 september

 

Kanaal 1

11.30-12.30 - Eredivisie Live

12.30-14.15 - LIVE Feyenoord-Ajax

14.30-16.15 - LIVE sc Heerenveen-NEC

16.15-17.00 - Eredivisie Live

17.00-18.30 - Feyenoord-Ajax (Herhaling)

18.30-20.00 - Roda JC-NAC Breda (Herhaling)

20.00-21.00 - Samenvattingen Eredivisie Speelronde 3

21.00-22.00 - Samenvattingen Jupiler League Speelronde 7

22.00-22.30 - FIFA Futbol Mundial

22.30-23.30 - Samenvattingen Eredivisie Speelronde 3

 

Kanaal 2

12.30-14.15 - LIVE De Graafschap-ADO Den Haag

14.30-16.00 - Feyenoord-Ajax (Herhaling)

16.15-17.45 - Roda JC-NAC Breda (Herhaling)

17.45-19.30 - Volendam-FC Twente (Herhaling)

19.30-21.00 - sc Heerenveen-NEC (Herhaling)

 

Kanaal 3

14.15-14.30 - Eredivisie Live

14.30-16.15 - LIVE Roda JC-NAC Breda

 

Kanaal 4

14.15-14.30 - Eredivisie Live

14.30-16.15 - LIVE FC Volendam-FC Twente

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wat dom feyenoord - ajax in de herhaling op 2, terwijl Roda-Nac op 3 zit(!!!!) Echt belachelijk... Is dit om de kabel te promoten???

 

Op deze domme manier heb je bij CDS niet alleen de helft van de kanalen maar ook nog is niet live terwijl het live kan....

 

SCHANDALIG(!!!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is een beetje de omgekeerde wereld natuurlijk. Ik denk dat Eredivisie Live niet wil betalen voor doorgifte van kanaal 3 en kanaal 4, of denk je dat Canal Digitaal die kanalen voor 0,- op de sat zet?

Receiver: VU+ Solo 4K

Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Murdock
Is een beetje de omgekeerde wereld natuurlijk. Ik denk dat Eredivisie Live niet wil betalen voor doorgifte van kanaal 3 en kanaal 4, of denk je dat Canal Digitaal die kanalen voor 0,- op de sat zet?


goh laat ik nou denken dat de kijkers cds moeten betalen. jij krijgt blijkbaar geld van cds.

maar even serieus: eredivisie live verkoopt iets en dat betekent dat ze er geld voor willen hebben niet dat je er geld bij krijgt.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is toch niet normaal meer! Niet alleen CDS, ook digitenne heeft hier last van. CDS en Digitenne bepalen niet op welk kanaal er iets wordt uitgezonden, dat doet de ECV.

 

Maar waarom kan CDS niet bijvoorbeeld film1.3 op de zondagmiddag tijdelijk vrijmaken?

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs voor de kabel delen ze het achterlijk in. Vorige week zaterdag had je PSV om 18.45 op kanaal 1 Feyenoord om 20.45 kanaal 1. AZ om 19.45 kanaal 2 en NEC om 19.45 kanaal 3. Als NEC supporter kom ik dus een helft PSV kijken, toen NEC en toen de 2de helft van Feyenoord. Als ze nu 2 wedstrijden om 18.45 laten beginnen en 2 om 20.45 dan kon je het op 2 kanalen gooien en je kon 2 complete wedstrijden bekijken.

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij EredivisieLive hierover per email een klacht ingediend. Inmiddels heb ik antwoord van hun waarin ze toegeven dat het inderdaad niet handig is om op het tweede kanaal een herhaling uit te zenden als er inderdaan op hetzelfde tijdstip nog live wedstrijden zijn. Ze zullen proberen of het mogelijk is de programmering aan te passen. Dus Hold On(!) En komt het misschien toch nog goed.

 

@Blackadder,

Daar geef ik je ook groot gelijk in. 2 om 18.45 en 2 om 20.45. Tja dan lees je als argument van de prokabelaars hier dat dat niet kan vanwege risicowedstrijden??? Lijkt me ergens ook een onzin argument... Dat uurtje eerder of later wat maakt dat nu uit??? Als er een risico wedstrijd is dan verschuiven ze het tegenwoordig toch al naar de middag (zie eerste ronde).

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neptunus
Dit is toch niet normaal meer! Niet alleen CDS, ook digitenne heeft hier last van. CDS en Digitenne bepalen niet op welk kanaal er iets wordt uitgezonden, dat doet de ECV.

Maar waarom kan CDS niet bijvoorbeeld film1.3 op de zondagmiddag tijdelijk vrijmaken?

Film 1.3 begint toch pas 's avonds iirc?

Maar waarom niet gewoon RTL8. Toch niemand die naar teleshop kijkt.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...