Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten

ik kijk wel naar sailing channel en ongetwijfeld wel meer mensen die in boten geïnteresseerd zijn,die hoeven niet perse op sat4all te zitten toch?

Als er geen kijkers zouden zijn zou die zender er allang niet meer zijn, want die is er al jaren iig op de Hotbird.

Dus als hij niet op astra/CD zat keek ik er wel naar op de Hotbird

 

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: metoo
ik kijk wel naar sailing channel en ongetwijfeld wel meer mensen die in boten geïnteresseerd zijn,die hoeven niet perse op sat4all te zitten toch?
Als er geen kijkers zouden zijn zou die zender er allang niet meer zijn, want die is er al jaren iig op de Hotbird.
Dus als hij niet op astra/CD zat keek ik er wel naar op de Hotbird


Nee joh, voel je niet aangesproken, het ging mij er meer om aan te tonen dat al die zenders inderdaad ook kijkers hebben.

In mijn opinie kan je best voor alleen zondag middag een carrousel kanaal benutten, die programma's komen toch steeds weer terug.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Ik heb bij EredivisieLive hierover per email een klacht ingediend. Inmiddels heb ik antwoord van hun waarin ze toegeven dat het inderdaad niet handig is om op het tweede kanaal een herhaling uit te zenden als er inderdaan op hetzelfde tijdstip nog live wedstrijden zijn. Ze zullen proberen of het mogelijk is de programmering aan te passen. Dus Hold On(!) En komt het misschien toch nog goed.



Niets veranderd, BELACHELIJKE MINACHTING VAN ABONNEES DOOR ECV!

dat moest er even uit! madmad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad is er nog niets aangepast. EredivisieLive2 is dus op zondagmiddag onnodig een herhalingszender. Maar laten we nog ff afw88 wat om half drie gebeurt.

 

Als er een herhaling is dan zeg ik per direct mijn abbo af vanwege misleiding en wanprestatie... Of CDS moet omschakelen naar ECV3 in dit geval of de ECV moet de programmering aanpassen...

 

Ik wist dat niet alles live werd uitgezonden bij CDS - dat neem je voor lief - maar dat er ONNODIG wedstrijden niet live worden uitgezonden en daarvoor in de plaats een herhaling (het gaat toch om live voetbal daar neem je toch het abonnement voor(!!!) -Dat abonnement neem je niet voor onnodige herhalingen - Ook al is het Feyenoord-Ajax, die later op die dag nogmaals herhaald wordt) is toch wel echt belachelijk...

 

En om nu te zeggen dan had je maar moeten kiezen voor de kabel omdat die 4 zenders hebben vind ik nergens op slaan. Het is simpelweg een niet slimme manier van programmering -of- het bewust voortrekken van de kabel... Die herhaling kan toch op ECV-4??? dat levert toch meer tevreden klanten op bij niet alleen CDS maar ook bij Digitenne...

 

 

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Eredivisie Live op 18.09.2008 ook een mail gestuurd inzake de herhaling van Feyenoord-Ajax op kanaal 2 en met het verzoek deze uit te zenden op kanaal 3 of 4. Nog steeds geen antwoord van hen ontvangen. Valt me wel tegen. Waar is de klantenbinding.

Technisat Multytenne 45, Inverto Scena 5550 S CI

Mini USB DVB-T Stick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dr88
Waar is de klantenbinding.


@dr88,

De klanten van Eredivisie Live zijn KPN, Tele2, UPC, Ziggo, Caiway, Delta Digitale TV en Canal Digitaal.

Het zou uiteraard niet zo moeten zijn maar ik ben bang dat jij door Eredivisie Live
letterlijk en figuurlijk niet als klant gezien/ervaren wordt blush


Met vriendelijke groeten wink

sattaz
Link naar reactie
Delen op andere sites

Of de ECV moet deze programmering aanpassen (kost geen geld) of CDS/Digitenne moeten dan maar het tweede kanaal tijdelijk voor die twee uurtjes omschakelen naar ECV3... waar een extra mannetje voor moet zitten om de boel om te schakelen ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Of de ECV moet deze programmering aanpassen (kost geen geld) of CDS/Digitenne moeten dan maar het tweede kanaal tijdelijk voor die twee uurtjes omschakelen naar ECV3... waar een extra mannetje voor moet zitten om de boel om te schakelen ;-)


Toch eerst maar eens even ECV de schuld geven, welke idioot binnen de ECV heeft beslist om Feyenoord-Ajax in de herhaling te gooien op het moment dat er andere live wedstrijden zijn???? mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...