Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: jimny
niet weer doen eredivisie live want dan gaan we het eredivisie repeat noemen, hopenlijk leest er iemand van canal digitaal mee


Het ligt in eerste instantie niet aan CDS, die zouden weliswaar ECV3 en 4 op een ander kanaal kunnen plaatsen maar dat is een andere discussie. Als ECV niet zo oliedom was geweest een herhaling te doen tijdens live wedstrijden was er geen discussie geweest, of het moet zijn over het feit dat CDS best ruimte kan vrijmaken en daarover is mijn mening genoegzaam bekend.

In dit geval moet de ECV gewoon de live kanalen met live voetbal vullen en niets anders, dat je daarna wedstrijden ga herhalen zal mij een worst zijn, ik kijk nooit naar uitgestelde wedstrijden omdat ik dan de uitslag al weet.

En weer opvallend dat er in de media zo weinig protest over deze actie is, dus doen ze het zo gerust nog een keer!!! madmad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas heeft CDS ervoor gekozen om maar 2 kanalen uit te zenden. Maar Eredivisie live weet dit en weet ook dat Digitenne ook maar 2 kanalen heeft. Of ze zijn zo onklantvriendelijk bij Eredivisie live, of de programmeurs zijn een stelletje rand******* of ze denken een meesterzet te doen dat wanneer de klanten can CDS gaan klagen dat CDS alsnog ruimte gaan vrijmaken voor het derde en vierde kanaal. Misschien moeten ze dan wel weer meer betalen aan Eredivisie Live. Voor de klanten van CDS zijn en CDS en Eredivisie Live alletwee klantonvriendelijke bedrijven. Maar helaas is hier vrij weinig tegen te doen. Een hoop mensen die klagen, maar dat zal ze bij die bedrijven een worst wezen.

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Blackadder
Helaas heeft CDS ervoor gekozen om maar 2 kanalen uit te zenden. Maar Eredivisie live weet dit en weet ook dat Digitenne ook maar 2 kanalen heeft. Of ze zijn zo onklantvriendelijk bij Eredivisie live, of de programmeurs zijn een stelletje rand******* of ze denken een meesterzet te doen dat wanneer de klanten can CDS gaan klagen dat CDS alsnog ruimte gaan vrijmaken voor het derde en vierde kanaal. Misschien moeten ze dan wel weer meer betalen aan Eredivisie Live. Voor de klanten van CDS zijn en CDS en Eredivisie Live alletwee klantonvriendelijke bedrijven. Maar helaas is hier vrij weinig tegen te doen. Een hoop mensen die klagen, maar dat zal ze bij die bedrijven een worst wezen.


Als ECV dit heeft gedaan als breekijzer voor CDS en Digitenne om zo meer kanalen op deze platforms te krijgen kan ik het nog wel begrijpen, het ligt er een beetje aan waar de onwil vandaan komt, is dat CDS of ECV?

Maar ik vrees dat het gewoon uit pure onkunde en dommigheid is gedaan!

Overigens ben ik nog steeds boos, wel ietsje minder, maar toch! mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo juist een e-mail gekregen van eredivisie live

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

Beste plus

 

Canal Digitaal en Digitenne beslissen zelf welke kanalen van Eredivisie Live zij doorgeven. Eredivisie Live heeft daar geen invloed op.

 

Met vriendelijke groet,

 

Klantenservice Eredivisie Live

-----Originele email-----

 

Datum :Sunday, September 21, 2008

Betreft :tweede kanaal als herhaling gebruikt

 

Waarom wordt het tweede kanaal als herhaling gebruikt zo wel canaaldigitaal als Digitenne hebben maar twee kanalen oneerlijke concurentie kan niet overstappen

 

dus conclusie Canal Digitaal beslist

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: plus
zo juist een e-mail gekregen van eredivisie live


--------------------------------------------------------------------------------
Beste plus

Canal Digitaal en Digitenne beslissen zelf welke kanalen van Eredivisie Live zij doorgeven. Eredivisie Live heeft daar geen invloed op.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Eredivisie Live
-----Originele email-----

Datum :Sunday, September 21, 2008
Betreft :tweede kanaal als herhaling gebruikt

Waarom wordt het tweede kanaal als herhaling gebruikt zo wel canaaldigitaal als Digitenne hebben maar twee kanalen oneerlijke concurentie kan niet overstappen

dus conclusie Canal Digitaal beslist







OK, dat is dan duidelijk! Overigens kijk ik er niet van op, CDS en KPN zijn zo flexibel als een loden deur! mad

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is inderdaad misleiding(!!!) Je accepteerd bij CDS en Digitenne dat je twee kanalen minder hebt en dus een wedstrijd kunt missen. Maar je vraagt niet om onlogische herhalingen(!!!)

 

Als de ECV de programmering slimmer maakt is het al opgelost -of- CDS/Digitenne schakelt maar tijdelijk ECV2 om naar een live kanaal(ECV3). Bij digitenne hebben ze zelfs nog een kans om dan tussen de beste wedstrijd per regio te kunnen kiezen ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte heer NINjak,

 

In antwoord op uw e-mail berichten wij u het volgende.

 

CanalDigitaal heeft momenteel niet voldoende 'capaciteit' beschikbaar op de ASTRA satelliet om alle beschikbare Eredivisielive-kanalen via satelliet aan te kunnen bieden.

 

CanalDigitaal onderzoekt momenteel wel de mogelijkheid om op termijn meer capaciteit op de ASTRA satelliet(en)beschikbaar te krijgen. Of en wanneer de uitbreiding exact zal plaatsvinden is nog niet bekend.

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mmmmmm.... klinkt alsof er plannetjes zijn voor wat meer transponders. Hopelijk dan wel alleen ECV3 en ECV4 voor die enkele uurtjes als ze ook nodig zijn. Want zelfs met ECV2 vind ik het zonde van die "Kabelkrant....". Ze hadden er beter het Etalage kanaal op kunnen laten en dit tijdens ECV2 omschakelen. Dat had in ieder geval op de zondag middag op de huidige dagplek van het Etalagekanaal ECV3 gepast ;-)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Dit is inderdaad misleiding(!!!) Je accepteerd bij CDS en Digitenne dat je twee kanalen minder hebt en dus een wedstrijd kunt missen. Maar je vraagt niet om onlogische herhalingen(!!!)

Als de ECV de programmering slimmer maakt is het al opgelost -of- CDS/Digitenne schakelt maar tijdelijk ECV2 om naar een live kanaal(ECV3). Bij digitenne hebben ze zelfs nog een kans om dan tussen de beste wedstrijd per regio te kunnen kiezen ;-)


De enige verklaring die ik voor deze belachelijke actie kan bedenken is dat ECV digitenne en CDS wil dwingen meer kanalen in te zetten.

En als dat niet de reden is dan is het pure domheid, zou me overigens niets verbazen.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: NINjak
Geachte heer NINjak,

In antwoord op uw e-mail berichten wij u het volgende.

CanalDigitaal heeft momenteel niet voldoende 'capaciteit' beschikbaar op de ASTRA satelliet om alle beschikbare Eredivisielive-kanalen via satelliet aan te kunnen bieden.

CanalDigitaal onderzoekt momenteel wel de mogelijkheid om op termijn meer capaciteit op de ASTRA satelliet(en)beschikbaar te krijgen. Of en wanneer de uitbreiding exact zal plaatsvinden is nog niet bekend.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Dit is een nietszeggend, uitwijkend, niet concreet antwoord waar je helemaal niets mee kan.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...