Ga naar inhoud


Eredivisiekanaal gaat 10 euro per maand kosten!!!


dommelsch_fan

Aanbevolen berichten


  • Reacties 1.1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: fatfreddy
Voor de tweede en derde kaart moet je dan wel 3,50 per kaart per maand extra betalen maar ja dan nog is dat niet veel.


Nee, als je al een ontvanger extra ontvanger in bezit hebt, betaal je niet € 3,50 per maand.

Die €3,50 per maand is voor de huur van 2e en/of 3e tuner, je betaalt niets extra per kaart, alleen eenmalige aanschafkosten.

@ littlesat: zie http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1569705#Post1569705

----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even iets anders:

 

Ik zit vanavond(maandag) alemania aachen - mainz 05 (leuke pot) Duitse 2e liga te kijken en dacht dat zou men ook in nederland moeten doen:

 

Jupiler leaque wedstrijd op maandag en eventueel nog een andere avond.

 

Afgezien dat het best wel leuk is voor de bestaande abonnees zal het ook nieuwe abonnees trekken,bovendien houd het ons van de straat.

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: appie39
Origineel bericht van: fatfreddy
Voor de tweede en derde kaart moet je dan wel 3,50 per kaart per maand extra betalen maar ja dan nog is dat niet veel.


Nee, als je al een ontvanger extra ontvanger in bezit hebt, betaal je niet € 3,50 per maand.

Die €3,50 per maand is voor de huur van 2e en/of 3e tuner, je betaalt niets extra per kaart, alleen eenmalige aanschafkosten.

@ littlesat: zie http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/ubb/showflat/Number/1569705#Post1569705


Je hebt gelijk wat betreft dat extra bedrag ik ben echter nog steeds niet helemaal overtuigd van het feit of op kaart 2 en 3 daadwerkelijk eredivisie live vrij te ontvangen is. Kennissen bij mij in de buurt zeggen ook dat ze nog steeds geen 10 euro voor het voetbalkanaal betalen i.p.v. de 6 euro die het eerst was. Ik wacht eerst ff af, wanneer dat er door is ben ik benieuwd of nog steeds alle 3 de kaarten op 1 abo het voetbalkanaal doorgeven zonder extra kosten.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: fatfreddy
Voor de tweede en derde kaart moet je dan wel 3,50 per kaart per maand extra betalen maar ja dan nog is dat niet veel.


Ik heb Digitenne in mijn TV via conax en daarbij voor de kinderen twee losse ontvangers gekocht, via één abonnement drie kaartjes geactiveerd, alle drie met voetbal terwijl er maar één in rekening werd gebracht.

Sinds kort Interactieve TV van KPN erbij genomen omdat zij wel 4 ECV kanalen hebben, nu is het digitenne abonnement gratis, voetbal staat nog steeds geactiveerd.

Ik heb dus drie platforms actief: satelliet, IPTV en Digitenne, tsja, tis een hobby hé! digikabel kan in ons boerendorp niet maar daar ben ik tuurlijk verder niet rouwig om.

O ja, om al dat moois aan te sturen heb is sinds kort een Harmony one AB, werkt allemaal perfect.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat word voor mij dus een kaartje plus conaxcam bestellen. Ik zat mij eigenlijk af te vragen of een Xcam ook werkt. Ik heb er namelijk nog eentje liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb mijn top+thema+HD abbo pas opgezegt deze loopt 31-1-09 af.

Ben in de tussen tijd al meerdere keren gebeld door CDS of ik toch niet wil blijven.

Gisteren werd ik weer gebeld.

 

Ik gaf hem ook aan dat de redenen waarom ik opgezegt had waren:

De beeldkwaliteit is matig en is er steeds slechter op geworden

Spice er af en slechte doorgeprikte natuurzender er voor terug

Geen kompensatie tele2 terwijl andere paketten er sport1 voor in de plaats kregen.

Geen film1/sport1 HD

Voor thema en HD extra betalen Top waren toch alle zenders?

Dat ze duur waren geworden als je de afschrijving van de apparatuur meeteld.

 

En dat ik me als houder van het duurste abonnement om die redenen zwaar genaait voelde.

 

De beste man gaf me op alle punten gelijk echter kon hij niet meer voor me doen dan jawel 1 maand gratis ECV als ik klant zou blijven.

 

Ik LOL waarom zou ik 10 euro meer gaan betalen voor iets wat ik al had, en nu geven jullie zelfs maar een half product door.

De helft van de uitzendingen is namelijk niet te zien omdat jullie vergeten de feed te verwisselen.

 

Dara moest de beste man mij ook weer gelijk geven echter kon hij verder niets doen.

 

Ik zij ik ga lekker naar de kabel want dan heb ik tenminste het beste beeld en alle zenders.

 

 

Ik denk als er genoeg mensen hun top abbo opzeggen er vanzelf wel wat gaat veranderen en ECV gewoon weer in top komt zoals het hoort.

 

 

 

 

 

CDS: Wij bieden goede beeldkwaliteit, dat u geen goed beeld heeft ligt niet aan onze bandbreedte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...