JW R Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Geen eredivisievoetbal dan geen Canal Digitaal. Ben ze trouwens dan ook zat. Vorig jaar Astra 3 a 69 euro kwijt nu verouderde sattelietontvanger Strong SRT 8000)wat gaat me dit weer extra kosten. De druppel.
allez l'om Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Origineel bericht van: AD.nl Eredivisie Live heeft distributiecontracten afgesloten met alle partijen die digitale televisie aanbieden: UPC, Tele2, KPN en donderdagochtend nog op het nippertje met Ziggo. alle partijen die digitale TV aanbieden? Zie nergens Canal Digitaal staan Toch geen kleine jongen in digitale TV land dacht ik zo Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Neptunus Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: Neptunus Origineel bericht van: W3ird_N3rd Origineel bericht van: Neptunus En tele2 zit op de satelliet, dan is het toch geregeld? Tele2 zit niet op de satelliet, Tele2 is IPTV. Maar zit ook met twee kanalen op de satelliet en is de meest aangewezen partij de distributie te verzorgen op de sat omdat er al overeenstemming is. Dat zijn alleen de kanalen van Tele2. Omdat Sport1 op de satelliet zit wil dat toch nog niet zeggen dat UPC op de satelliet zit? Met Tele2 doelt men hier op de ADSL/IPTV provider, niet op de binnenkort op te heffen voetbalkanalen die nu nog via CDS doorgegeven worden. Voor de satelliet is er dus nog geen overeenkomst! Bron? @Neptunus, Je vraagt naar de bron die zegt dat er geen overeenkomst is? Het lijkt me in dat geval toch duidelijk. Zolang er geen bron is die zegt dat er wel een (nieuwe) overeenkomst is gesloten (met CanalDigitaal) moeten we er toch vanuit gaan dat er nog geen overeenkomst is?! Of bedoel je iets heel anders met "Bron"? Met vriendelijke groeten sattaz Ik vraag naar de bron die de bewering staaft dat de Tele2 kanalen op de satelliet niet de kanalen zullen zijn die het voetbal doorgeven, in sublicentie dus. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
NINjak Geplaatst: 10 juli 2008 Geplaatst: 10 juli 2008 Een brief van CDS, van 3 juni, waarin staat dat er een nieuw Eredivisie voetbal kanaal zal komen maar dat ze er nog mee bezig zijn/waren. Aangezien ze dus nog even geen nieuws hadden kreeg je als vervanger tot 1 aug. 2008 Sport1 erbij!
W3ird_N3rd Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Origineel bericht van: Neptunus Ik vraag naar de bron die de bewering staaft dat de Tele2 kanalen op de satelliet niet de kanalen zullen zijn die het voetbal doorgeven, in sublicentie dus. De Tele2 kanalen worden compleet opgeheven, endemol gaat eredivisie TV in elkaar flansen. Ook Tele2 IPTV/Digitenne zèlf zal straks geen Tele2 Voetbalkanalen meer doorgeven, sublicenties zijn dus ook onmogelijk! Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
Gast djdakman Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Heb bericht gehad van tele2 , de voetbal kanalen gaan gewoon door zoals we dat gewend waren dus iedere competitie dag gewoon de club naar keuze kijken , dat betekent voor mij geen enkele verandering dus en gewoon elke week mijn cluppie fc utreg kijken
Bamoah Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Wat voor zender word het ? Geen HD ? Weer van ouds SD in breedbeeld ? Ik heb gezocht maar hierover niets gelezen Te weinig info !!! <-->Exterminate..Exterminaaaaate !!<-->
Gast djdakman Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 http://www.tele2.nl/prive/nieuwsbrief/tele2/v4/11-07-2008/ dat is alle info tot nu toe .....
Neptunus Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Veel onduidelijkheid dus, ofwel het blijft oorverdovend stil bij CDS. Vanochtend in de krant gelezen dat de ECV het doel heeft bereikt: landelijke dekking en dat klopt voor een groot deel want het is na het akkoord met Ziggo een feit en dus hoeven ze geen deal te sluiten met CDS. Aan de andere kant zal er veel weerstand komen mocht CDS geen portal worden. Overigens zou in mijn gebied alleen Digitenne overblijven, digikabel en IPTV is niet of onvoldoende beschikbaar. Voor mij persoonlijk maakt het niet uit want ik heb naast de sat ook Digitenne. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Hageneis Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Beseft iedereen wel dat er ook nog eens reclameblokken van 3½ minuut komen. En dat voor 10-15 euro per maand. Met TELE2 was dat dus 6-7 euro per maand *zonder* reclame. En dan durven ze ook nog glashard te roepen dat het een verbetering is ten opzichte van RTL want die hadden reclameblokken van 8 minuten (maar dat was dan ook geen abonneetelevisie). En dan denken ze ook nog meer abonnees te krijgen! Wie kan die marketeers nog volgen? Topfield TF-5300k | Samsung SMT-1000T
ac6693 Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Niemand wat meer dichter bij het vuur van CDS?? Het zou toch eigenlijk te gek voor woorden zijn mocht CanalDigitaal het voetbal kanaal niet gaan doorgeven.. Onvoorstelbaar eigenlijk. Op deze manier wordt het Digitenne (ondanks hen mindere kwaliteit) wel heel makkelijk gemaakt in een concurrentiestrijd.
Gast dj33333 Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 ik denk zelf dat dit kanaal na jaar weer verdwijnt door te weining abonees. groeten dj
Gast aart44 Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Origineel bericht van: dj33333 ik denk zelf dat dit kanaal na jaar weer verdwijnt door te weining abonees. groeten dj Nou volgens mij rekenen ze zich helemaal rijk als ik dit lees, Citaat: Alex Tielbeke en Frank Rutten, de twee directeuren van de ECV, beloven de clubs gouden financiële bergen als Eredivisie Live bij de voetballiefhebbers aanslaat. Tielbeke: "De digitalisering is niet tegen te houden. De markt groeit en groeit. Een belangrijk gedeelte, minimaal 60 procent, van de 400.000 huishoudens die nu al digitale televisie hebben, hopen we vast te houden. Daarna moeten we met 150 à 200.000 kijkers per jaar groeien. Ons uitgangspunt is dat we binnen vijf jaar op minimaal één miljoen zitten. Dan is het kassa voor de clubs." Bron.
rudie1956 Geplaatst: 11 juli 2008 Geplaatst: 11 juli 2008 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: dj33333 ik denk zelf dat dit kanaal na jaar weer verdwijnt door te weining abonees. groeten dj Nou volgens mij rekenen ze zich helemaal rijk als ik dit lees, Citaat: Alex Tielbeke en Frank Rutten, de twee directeuren van de ECV, beloven de clubs gouden financiële bergen als Eredivisie Live bij de voetballiefhebbers aanslaat. Tielbeke: "De digitalisering is niet tegen te houden. De markt groeit en groeit. Een belangrijk gedeelte, minimaal 60 procent, van de 400.000 huishoudens die nu al digitale televisie hebben, hopen we vast te houden. Daarna moeten we met 150 à 200.000 kijkers per jaar groeien. Ons uitgangspunt is dat we binnen vijf jaar op minimaal één miljoen zitten. Dan is het kassa voor de clubs." Bron. Optimisten:ik zou zeggen Keep on dreaming. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen