Ga naar inhoud


5816


mr_jack

Aanbevolen berichten


Hoe lang heb jij niets gelezen op de deverse forums, of kom je van Mars? Er staat genoeg her en der op diverse forums, en al wekenlang. Dus veel lees -en patch plezier.<P>Groeten,<P>Tobo01

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zal allemaal wel maar er wordt alleen maar over andere types gesproken, maar die van de 5816 heb ik nog niet gezien.<BR>Het enige wat ik lees is dat de deco vastloopt met nieuwe software.<BR>Kwam ik maar van mars was ik misschien wat slimmer.......

Waf waf....

 

Dreambox 500 + Moteck sg 2100, Triax 88.

Dreambox 600 Triax 64

Ubuntu Server met CCcam

500+250+120 NAS

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Regiocode is nog steeds niet uit te schakelen. Wat er gedaan is/wordt, is de regiocode van spanje, italie of frankrijk inzetten. Daar nederland geen regiocode kent(nog niet) is het mogelijk om met je deco Nederlands en een van de andere landen te kijken. dus niet alle tegelijk. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

welke 5816 heb je (staat op de onderkant van bakkie)<BR>voor de 23a moet je de 6071 firmware hebben, voor de 33e de 6072.<BR>misschien heb je nog een ander type. <BR>tip: bekijk de vorige postings eens, staan veel antwoorden al in!!!!<P>mvg, Sduck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie kan mij helpen, heb een 5816 serie 03G en werkt perfect met goldcard, wil graag kanalen kunnen wisselen en eventueel nieuwe software plaatsen om Taq ook te kunnen zien. Als dit nog niet kan wat is er dan wel mogelijk met 5816 serie 03G en welke software heb ik nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt echt <B>PECH</B> met deze.<BR>Gaat niet zoals bij de aandere versie`s.<BR>Decoder lijkt het zelfde van buiten maar is van binnen anders.Iets met chips enzo waardoor de "normale" behandeling hier niet werkt.<BR>Ergens wel gelezen over een Oslink waardoor het mogelijk zou zijn maar dit apparaat is/was nog niet in de handel en zal voor een eenmalige behandeling denk ik wel te duur zijn. Ik heb er in iedergeval nooit meer iets over gehoord.<P>Hoop dat je meer succes hebt in je zoektocht dan ik.<P>suc6 Johan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...