Penthe Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 Volgens mij zijn er geen Nederlandse kanalen beschikbaar op Zattoo en heeft downloaden ook weinig zin.
Lamko Geplaatst: 18 april 2008 Geplaatst: 18 april 2008 Jawel, twee belgische. Linkje ? Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
Penthe Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 Zattoo verhaal even vergeten is beetje offtopic namelijk. Ik heb ondertussen Mandriva pwp 2008.1 onder windows in de Virtualbox draaien en Perfecto! Het werkt vrijwel net zo snel als een normale installatie waardoor ik zonder enig probleem XP en Mandriva tegelijk kan gebruiken. Nu blijft dit niet zo de bedoeling is straks om als main os ook op deze pc Mandriva te draaien en in de Virtualbox XP. Ik ben zeer happy met deze Mandriva release.
Lamko Geplaatst: 19 april 2008 Geplaatst: 19 april 2008 verwijderd Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
aranco Geplaatst: 21 april 2008 Geplaatst: 21 april 2008 Origineel bericht van: sathopper Morgen even een nieuwe DVD branden en anders maar de CD's downloaden. Ik kan op de site van mandriva alleen 1 cd vinden van 695MB, dus waar kan ik de dvd vandaan halen.
sathopper Geplaatst: 22 april 2008 Geplaatst: 22 april 2008 Even in de link de naam van de CD weghalen en je ziet alle bestanden incl. 2 extra CD's
aranco Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Origineel bericht van: sathopper Even in de link de naam van de CD weghalen en je ziet alle bestanden incl. 2 extra CD's Ok bedankt Sathopper. Ik heb hem gevonden en geinstalleerd werkt perfect moet ik zeggen. Alleen kan ik mijn webcam niet werkend krijgen en ook heb ik een wireless lan kaart die het niet helemaal doet, ik heb hem wel zo ver dat ie het doet bij een onbeveiligd netwerk, maar ik heb een gedeelde web beveiliging en daar doet ie het niet in.
Penthe Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Met ndiswrapper laad je de windows driver voor je wireless en zou het wel moeten werken, ik heb ze tot nog toe van stickjes tot kaartjes van verschillende merkjes allemaal aan de praat gekregen met wpa beveiliging erop. ook met de webcams geen problemen. Ik zeg daarom ook eesrte linux distro waarbij vrijwel alles direct werkt en weer een stap dichterbij de ondergang van M$. Zit alleen nog wat te klooien om windows in de virtualbox aan de gang te krijgen zonder een BSOD, nu is er 2 mei een nieuwe versie van virtualbox released 1.6.0 die dit probleem zou moeten verhelpen. De virtualbox rpm voor mandriva 2008.0-1 kun je op de virtualbox site downloaden, bij de online installs van mandriva staat hij nog niet.
NINjak Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Windows XP draait hier perfect onder Virtualbox (nu op Kubuntu)! Zit vaak voor mijn werk thuis te werken met oa. Autocad 2007 en pas een 1 keer een BSOD gezien. Gelijk een tip: Standaard zuigt de snelheid van het netwerk enorm maar dat kan je oplossen door een "bridge" te maken en dan voor "host" te kiezen! Met NAT kan je ook het netwerk op maar als je met grotere files werkt merk je dat het ongelofelijk traag is en vooral het wegschrijven van bestanden.
aranco Geplaatst: 6 mei 2008 Geplaatst: 6 mei 2008 Origineel bericht van: Penthe Met ndiswrapper laad je de windows driver voor je wireless en zou het wel moeten werken, ik heb ze tot nog toe van stickjes tot kaartjes van verschillende merkjes allemaal aan de praat gekregen met wpa beveiliging erop. ook met de webcams geen problemen. Ik heb ndiswrapper erop staan,alleen zoals ik al zei hij doet het wel met een onbeveiligt netwerk maar niet met een beveiligt met een gedeelde web. Citaat: Ik zeg daarom ook eesrte linux distro waarbij vrijwel alles direct werkt en weer een stap dichterbij de ondergang van M$. Dit zou heel mooi zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen