Ga naar inhoud


Miskoop laptop


dalton

Aanbevolen berichten

Hoi ik heb op goed vertrouwen een Laptop gekocht.. 2dehands

in het gesprek daarover vroeg ik duidelijk aan de persoon,

of hij beschadigd was.. er werd mij verteld dat er geen krasje op zat. echt waar

ik vind het niet erg dat er gebruikerssporen op zouden zitten..

toen de post vandaag kwam en ik alles ging uitpakken zat de laptop in een mooie tas die was mij niet beloofd dus ik was erg blij

toen ik de laptop uit de tas hield zagen wij het gelijk,

de gehele bovenklep is zo bekrast dat het net is of er met een schoevendraaier is overheen gegaan

ik heb de verkoper gebeld en die zei nu... dacht je dan een nieuwe Laptop te kopen..

ik zei maar dit zijn geen gebruikerssporen

hij vertelde dat de laptop van de kids was geweest,

en dat hij in een lade had gelegen, mischien dat de klep tegen de kast was gekomen met het schuiven van de lade

ik had mijn geld al overgemaakt naar zijn giro nummer

het kwam er op neer datik niks terug kon sturen dus einde verhaal

het is een toshiba a50-110

weet iemand mijn rechten hier op

of mischien een tip of ik die krassen kan verwijderen

ik voel mij klote en heb weer geleerd ook al kan je de persoon

ergens van betaal nooit van tevoren

groetjes Jan

 

 

 

Groetjes Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die sticker zou idd een optie kunnen zijn.

ik zat ook te denken om aan een autospuiterij te vragen of ze hem misschien kunnen polijsten.

Het lullige is dat ik de laptop aan mijn dochtertje had willen geven.

 

Groetjes Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Kom jongen, geen onzin verkopen. Eenmaal overgeboekt is overgeboekt en wordt er door de bank of giro niets meer terug gestort.
Dat geldt alleen bij automatische incasso.

Ron

Bedankt voor de tip
ik zat daar ook aan te denken namelijk

Groetjes Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat je het nu toch echt mis hebt hoor , ik heb laatst van iemand op een bekende plaats wat gekocht .

Bleek niet in orde heb gewoon de giro gebeld en die hebben het geld gewoon terug gestort op mijn rekening .had ook een hoop zeik met die vent kreeg gekke antwoorden nou .

 

Dus is echt geen onzin daar voel ik te oud voor hoor.

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om maar met de deur in huis te vallen Dalton heeft die notebook van mij gekocht.

 

We hebben contact gehad vooraf per telefoon en omdat Jan de 30 euro benzine die het hem zou kosten niet zag zitten koos hij voor opsturen.

 

Dit is netjes verpakt gebeurd door mij incl een mooie draagtas van Targus die ik nog had liggen, ik dacht dat hij hier wel blij mee zou zijn, hij kwam heel aardig ( wel onzeker) over via de telefoon. Ook aangegeven dat de notebook niet nieuw is, gebruikssporen heeftt maar 100 % goed is met een verse accu, de boekjes, voeding en de oginele software licentie en cd/dvd's erbij.

 

Niemand heeft de notebook bewerkt met een schroevendraaier, de krasjes in de deksel van de lak zijn mijns inziens onstaan door de lade waar hij inlag of speelgoed ofzo wat de kids er soms opleggen. Nogmaals het keyboard/scherm etc ziet er uit als nieuw.

 

Ik heb dat betiteld als gebruikssporen en betere kreet weet ik er dan ook niet voor.

 

jammer dat Jan dat als een giga probleem opeens ziet, voor 250 euro een notebook van 1400.- kopen is natuurlijk geen nieuw apparaat.

 

Ik voel me dan ook niet verplicht om het terug te nemen en zal dat dan ook niet doen.

 

Ik vind het spijtig dat Jan er een naar gevoel bij heeft, ik nu ook, het is niet terecht, koop dan in de winkel een nieuwe of komt langs zodat je alles vooraf 100% kan keuren.

 

Truuken van geld storneren zal je waarschijnlijk niet lukken, lukt je het wel dan heb je morgen een brief van een advocaat op de mat. Als we echt vervelend moeten worden dan kan ik dat als de beste.

 

groeten,

 

Rene

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...