dalton Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Hoi ik heb op goed vertrouwen een Laptop gekocht.. 2dehands in het gesprek daarover vroeg ik duidelijk aan de persoon, of hij beschadigd was.. er werd mij verteld dat er geen krasje op zat. echt waar ik vind het niet erg dat er gebruikerssporen op zouden zitten.. toen de post vandaag kwam en ik alles ging uitpakken zat de laptop in een mooie tas die was mij niet beloofd dus ik was erg blij toen ik de laptop uit de tas hield zagen wij het gelijk, de gehele bovenklep is zo bekrast dat het net is of er met een schoevendraaier is overheen gegaan ik heb de verkoper gebeld en die zei nu... dacht je dan een nieuwe Laptop te kopen.. ik zei maar dit zijn geen gebruikerssporen hij vertelde dat de laptop van de kids was geweest, en dat hij in een lade had gelegen, mischien dat de klep tegen de kast was gekomen met het schuiven van de lade ik had mijn geld al overgemaakt naar zijn giro nummer het kwam er op neer datik niks terug kon sturen dus einde verhaal het is een toshiba a50-110 weet iemand mijn rechten hier op of mischien een tip of ik die krassen kan verwijderen ik voel mij klote en heb weer geleerd ook al kan je de persoon ergens van betaal nooit van tevoren groetjes Jan Groetjes Jan
satede Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Je hebt stickers die speciaal zijn voor de klep van een laptop, misschien is dat wat The birdman has left the building
dalton Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Geplaatst: 9 april 2008 Die sticker zou idd een optie kunnen zijn. ik zat ook te denken om aan een autospuiterij te vragen of ze hem misschien kunnen polijsten. Het lullige is dat ik de laptop aan mijn dochtertje had willen geven. Groetjes Jan
1pm Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 bel op naar de giro en laat het geld terug storten , komt die de lap zelf nog halen. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Ron Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Kom jongen, geen onzin verkopen. Eenmaal overgeboekt is overgeboekt en wordt er door de bank of giro niets meer terug gestort. Dat geldt alleen bij automatische incasso. Ron
dalton Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Geplaatst: 9 april 2008 Origineel bericht van: Toxic[Q ]Kom jongen, geen onzin verkopen. Eenmaal overgeboekt is overgeboekt en wordt er door de bank of giro niets meer terug gestort. Dat geldt alleen bij automatische incasso. Ron Bedankt voor de tip ik zat daar ook aan te denken namelijk Groetjes Jan
1pm Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 ik denk dat je het nu toch echt mis hebt hoor , ik heb laatst van iemand op een bekende plaats wat gekocht . Bleek niet in orde heb gewoon de giro gebeld en die hebben het geld gewoon terug gestort op mijn rekening .had ook een hoop zeik met die vent kreeg gekke antwoorden nou . Dus is echt geen onzin daar voel ik te oud voor hoor. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Ron Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Ik geloof daar echt helemaal niets van! Overgeboekt = overgeboekt. Ik denk dat je jezelf vergist. Ron
dalton Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Geplaatst: 9 april 2008 Ik heb ook een bang vermoeden dat Ron gelijk heeft. Ik heb zelf het bedrag over gemaakt.. Het is er niet af gehaald. Ik bel morgen de bank Groetjes Jan
HDvideo Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Om maar met de deur in huis te vallen Dalton heeft die notebook van mij gekocht. We hebben contact gehad vooraf per telefoon en omdat Jan de 30 euro benzine die het hem zou kosten niet zag zitten koos hij voor opsturen. Dit is netjes verpakt gebeurd door mij incl een mooie draagtas van Targus die ik nog had liggen, ik dacht dat hij hier wel blij mee zou zijn, hij kwam heel aardig ( wel onzeker) over via de telefoon. Ook aangegeven dat de notebook niet nieuw is, gebruikssporen heeftt maar 100 % goed is met een verse accu, de boekjes, voeding en de oginele software licentie en cd/dvd's erbij. Niemand heeft de notebook bewerkt met een schroevendraaier, de krasjes in de deksel van de lak zijn mijns inziens onstaan door de lade waar hij inlag of speelgoed ofzo wat de kids er soms opleggen. Nogmaals het keyboard/scherm etc ziet er uit als nieuw. Ik heb dat betiteld als gebruikssporen en betere kreet weet ik er dan ook niet voor. jammer dat Jan dat als een giga probleem opeens ziet, voor 250 euro een notebook van 1400.- kopen is natuurlijk geen nieuw apparaat. Ik voel me dan ook niet verplicht om het terug te nemen en zal dat dan ook niet doen. Ik vind het spijtig dat Jan er een naar gevoel bij heeft, ik nu ook, het is niet terecht, koop dan in de winkel een nieuwe of komt langs zodat je alles vooraf 100% kan keuren. Truuken van geld storneren zal je waarschijnlijk niet lukken, lukt je het wel dan heb je morgen een brief van een advocaat op de mat. Als we echt vervelend moeten worden dan kan ik dat als de beste. groeten, Rene
Ron Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Zo, jullie hebben allebei gezegd wat jullie er van denken en daarmee is dit topic gesloten. Sat4all is niet de plaats om dergelijke conflicten te beslechten. Ron
Aanbevolen berichten