lqf Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Hi, ik heb een raar probleem met mijn 5400 met origineel CD cam en kaart. RTL5, SBS6 en BVN werken zonder enig probleem, Nederland 1,2 en 3 alleen sound en heel veel andere (zelfs Free2Air kanalen) geven helemaal niets. LNB instellingen zijn correct, vrij recente firmware erop ... iemand die me op weg kan helpen wat het probleem is?
smetje limb.BE Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 ik heb de indruk dat jou voeding aan vervanging toe is zou jij ze eens kunnen nameten of de spaningen nog voldoende zijn van je voeding 2x Dreambox 900UHD TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
looney2 Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Voordat je in de voeding duikt.(zeg niet dat het fout is) Welke firmware zit erin? wat heb je gedaan voordat het mis ging? Is je schotel nog in goede staat (goed uitgericht) Heb je zelf ervaring met de humax (ben je handig, ken je de instellingen) Wat heb je tot nu toe zelf al gedaan? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
lqf Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 firmware is ToH3.4 Hot 10.x schotel (Wavefrontier T90) staat prima ... met een oude analoge ontvanger (op Astra) krijg ik alles wat ik verwacht, Thor/Sirus werken ook zonder probleem. Radio werkt met de Humax ook zonder probleem ... alleen beeld niet. Niet op NL, niet op FTA kanalen ... wat heb ik gedaan: nieuwe firmware geladen (zowel ToH en orgineel) nieuwe zenderlijsten ingeladen met andere ontvanger signaal getest
looney2 Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Origineel bericht van: lqf firmware is ToH3.4 Hot 10.x schotel (Wavefrontier T90) staat prima ... met een oude analoge ontvanger (op Astra) krijg ik alles wat ik verwacht, Thor/Sirus werken ook zonder probleem. Radio werkt met de Humax ook zonder probleem ... alleen beeld niet. Niet op NL, niet op FTA kanalen ... wat heb ik gedaan: nieuwe firmware geladen (zowel ToH en orgineel) nieuwe zenderlijsten ingeladen met andere ontvanger signaal getest De laatste firmware is ToH3.4 Hot 10.9 in humax forum staat juiste versie De settings KUNNEN het probleem zijn, bij "josje01" zijn ze te vinden daar is ook een pmc te vinden dit kan het verhelpen. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
lqf Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 maar het probleem is zomaar ontstaan ... heb van januari tot maart zonder probleem kunnen kijken ... nu kan ik zelfs niet eens FTA kijken ... maar ik zal nog eens nieuwe firmware inladen dank
looney2 Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Origineel bericht van: lqf maar het probleem is zomaar ontstaan ... heb van januari tot maart zonder probleem kunnen kijken ... nu kan ik zelfs niet eens FTA kijken ... maar ik zal nog eens nieuwe firmware inladen dank Je hebt een andere zenderlijst geladen. Dan is kan het daar door zijn gebeurd. Neem aan dat je de problemen pas kreeg na het inladen van de nieuwe firmware en zenderlijst? HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
de herder Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 Probeer eens de software van de cam te updaten. Ik had het zelfde probleem met een mediaguard cam. Deze even geupdated en na een aantal minuten had ik weer o.a. NL 1,2 en 3
Edmund Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Ooit eeb vergelijkbaar probleem gehad. Bijna geen zenders meer te ontvangen zelfs geen FTA. Bij mij gebeurde dit na een "update". Een nieuwe firmware inladen hielp niet. Ik heb 'm helemaal gecleaned zenderlijsten en al en toen werkte alles weer perfect. Er is dus nog hoop. Edmund
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen