Hellum Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Is het ook mogelijk om de motoraanpassing in de Strong 8000 te doen met de 1n4448 diode, ik kan ze gratis krijgen. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
interpol Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Ik zou het gewoon proberen. Ik heb ook weleens een ander type gebruikt. Zijn ze te licht, dan gaan ze stuk. Dan plaats je een paar anderen. groetjes van John Openbox sg9 HD PVR
VREESWIJK Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 ik gebruik altijd de 1n4148 deze kosten 10cent dus waarrom zou je er iets anders inzetten, als het niet goed werkt is het sonde van je tijd. Eerste Strong 8000 en 8100 van NL & BE met : Motor sm3uni 28-12-03, : Spdif (AC3) 30-10-04, : 3x8 mb Flash 07-02-05
Hellum Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 aangezien ik die diodes helemaal gratis kan krijgen, dus hoef ik ook niet de verzendkosten ed. te betalen. ik ga het toch wel eerst proberen, werkt het wel weten we dat ook voor de volgende keer. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen