Con Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Binnenkort mag ik even uitrusten in de USA (florida). Ik vraag me af of er een mogelijkhied is om vandaaruit goedkoop te bellen als je een Voipcheap account hebt. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
borsjea Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Als je daar een internet verbinding en pc hebt is het geen enkel probleem. Heb zelf onlangs is een ziekenhuis in Sao Paulo alwaar men gratis WIFI aanbood gebruik gemaakt van me voipbusterpro account met Pocket-Loox smartphone, Gebruikte hiervoor het programma XPDA
Con Geplaatst: 9 april 2008 Auteur Geplaatst: 9 april 2008 Ik bedoelde eigenlijk met mijn mobieltje. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
WPW Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Hangt af of je ergus een flatfee internet abbo kan krijgen voor je gsm, dan wel. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
borsjea Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Betamax, de club waar voipcheap onder valt heeft bij een aantal voipdiensten ook inbelnummers in diverse landen. Let op dat je dan naast je voipgesprek ook betaald voor het bellen naar het inbelpunt.
borsjea Geplaatst: 9 april 2008 Geplaatst: 9 april 2008 Inbellen nummer voipcheap in de USA United States 06466520455 (local rate). Het nummer waarvan je belt dien je wel te registreren op je persoonlijke pagina van voipcheap
pukje Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Koop (hier of) in usa een calling card met een 0800 tollfree usa inbel nummer. Met die kaarten kan je tussen de 2 en 10 dollarcent/min wereldweid bellen. Haal in usa een gsm kaart (b.v. t-mobile usa). Je hebt een quad band gsm nodig. voip via gsm is daar moeilijk ze hebben bijna geen umts dekking en data flatrate krijg je alleen met een 6 of 12 maanden abbo en in de usa is de umts band anders dan hier. Dus onze umts telefoon kan daar geen umts doen
pukje Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 Dit had ik nog vergeten te melden: Van hieruit bellen naar een usa gsm nummer is net zo duur als bellen naar een usa fast nummer dus 0 of 1 cnt per minuut via voipbuster. in usa moet je voor alle gsm gesprekken (ontvangen en voeren) air time betalen. Het goedkoopste is dus je daar laten bellen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen