Ga naar inhoud


Beeld op de HD kanalen.


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Is er iemand die met de ufs-910 beeld heeft op het Nederlandse HD kanaal en zo ja hoe?

De kaart heb ik vanmiddag aangemeld en heb nu beeld op de themakanalen maar geen beeld op Brava TV de Kathrein heeft 1.4 software en er staat AAF 1.4 op.

 

Ook het inlezen van die transponder ging al zo beroerd na veel proberen heb ik ze gekregen door transponder 11937 met de thema kanalen in te lezen met netwerk aan, zo gauw ik de ontvanger uit zet en weer start is hij de kanalen weer kwijt maar OK ik weet nu hoe het moet.

Beeld op Brava TV heb ik nog niet gezien geprobeerd met een,Ucas 3.0, Ucas 3.1, MM met penta 1.20, Xcam en een Aston 1.05 maar helaas. cry

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Afgelopen maandag het HD-pakket aangevraagd en had binnen een klein uurtje beeld op BravaHD (een uur de tuner op SBS6 laten staan). Werkt zowel met de originele CD mediaguard CAM als met NewCS en Mgcamd als client.

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou sinds vandaag heb ik wel de hele dag geluid op Brava met verschillende cams, maar geen beeld.

Dus het lijkt er op dat ik nog een CD Mediaguard ci module of een Aston dual 2.18 moet aanschaffen.

Heb zes al oudere modules getest maar met allemaal alleen geluid geen beeld. shocked

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jakkoi
je hebt wel een hdtv ontvanger nodig als je deze kanalen wilt ontvangen...


Lees het eerste bericht eens door het is een Kathrein UFS-910. cool
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels ook de HDTV opwaardering van mijn abbo Canaldigitaal aangevraagd. Deze is binnen een uur ontvangen.

 

De eerste indruk is, dat het goed lijkt te werken op de Kathi ufs-910.

 

Firmware is AAF 1.04 en de CAM is een Aston dual 1.07 opgewaardeerd met de laatste software versie.

 

Jammer, dat men de nederlandstalige (belgische)zender Esqi niet heeft opgenomen.

 

Deze zender is wel beschikbaar met een Euro1080 kaart.

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelezen dat met een Topfield en een Magic Module met Tetra 1.0 wel beeld geeft, nou even mijn MM omgeprogd met Tetra en op de Kathrein UFS-910 nu ook beeld op de NL HD kanalen.

 

Heel af en toe kan hij het niet bijhouden en blijft het beeld een moment staan maar dat mag de pret niet drukken ik heb beeld!!! laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: pietnoeck
met de Exqi zender mis je totaal niets.
Zitten momenteel aan hun 25635ste herhaling.


Het is in ieder geval de moeite van het kijken zeker waard en het is bovendien Nederlandstalig. Met veel aandacht voor concerten.

Tja, probleem voor alle zenders is: Hoe vul je de uitzendingen met HDTV uitzendingen.

Niet alleen aan de ontvangstkant moet je de nodige investeringen doen. Maar de opneemapparatuur voor het HDTV beeld en Dolby geluid vergen ook forse investeringen.

Overigens BBC HD heeft ook maar een beperkte programmering, waaronder ook veel herhalingen.

Groet,


Bram
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hier ging het ook moeilijk maar het gaat wel,probeer bij handmatig inlezen dan met de hand 11778 intypen dan DVB S2 instellen en dan QPSK 9/10 en netwerk aan dan scannen en hij vind ze.

 

Bij Kingofsat staat 8PSK in plaats van QPSK en dat is fout, verder haal alles er even uit dus module en kaart. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...