Ga naar inhoud


DM800HD praktijktestje


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 386
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Begrijp nog steeds iets niet en dat zijn:

\De 7025 zou in principe de zelfde software hebben Enigma2 dus dan zou de officiële kaart toch moeten werken?

\Ook zou dan Gbox moeten werken (werkt wel in de 7025)

Dat zijn nog brandende vragen dus als Ron of Ronald daar nog een antwoord op kunnen geven ben ik helemaal blij wink

 

Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 7025 en 800 gebruiken inderdaad allebij enigma2 maar dat heeft niets met kaart ondersteuning te maken. De hardware is anders en kaart ondersteuning hang af van de hardware drivers en van de gebruikte emulator. In het ergste geval moet je dus wachten op kaart ondersteuning totdat de makers van de emulatoren hun spullen hebben aangepast.

 

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Toxic[Q
]Ik heb er toen ik ik hem getest heb zo'n dagelijkse originele versie op gehad en die schakelde wel 4:3.
Volgens mij zijn ze nog dingen aan het wijzigen, want met de ene software versie werkt het wel en met de ander niet.

Ron

Met drivers en enigma2 van vandaag, werkt het schakellen weer.

Ronald

My DM(800|7025) is Ronaldd powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de DM7000 zi die optie van WSS. Hierdoor kan je een 4/3 in SMARTZOOM stand op een SONY TV krijgen. M'n HUMAX via HDMI kan dit dus niet met gevolg dat je of een 16/9 of 4/3 beeld steeds krijgt. Is de DM800 wel in staat om via DVI die WSS optie aan te sturen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is een beetje wat ik bedoelde of je zelf kan schakelen als het beeld 4/3 is of het automatisch kan naar een vol beeld,

want bij humax heb je in de meeste gevallen een 4/3 of 16/9 die niet omgeschakeld kan worden via de tv.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

WSS is specifiek voor PAL volgens mij. Ik heb altijd begrepen dat WSS (in de huidige vorm) nooit over DVI/HDMI kan werken. Er schijnt wel een alternatief te zijn (een specifiek infoframe?) maar dat wordt (nog?) niet vaak ondersteund.

 

Groet, Yo!

DM800 en DM8000. Visiosat bi-sat 13,19,23 en 28 via EPM 17/8 multiswitch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NDS4Ever

Eind april is vandaag en de meeste winkels zijn dicht. Geen DM800 dus. Mijn sat-dealer weet het ook niet meer en zal dan ook geen tijdstip meer noemen, hij zal er ooit komen.

 

Alleen jammer dat de importeur niet kan aangeven wat de reden van vertraging is. Er zijn test boxen ter beschikking gesteld en door een aantal op- of aanmerkingen is de box teruggegaan voor wijzigingen. Wat zijn die wijzigingen?

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fransyvy
Het begint wel een beetje lachwekkend te worden. sick

Overdrijven is ook een vak. De DM800 is pas vorige maand officieel aangekondigd. 1,5 maand geleden schreef iedereen die DM800HD zag staan nog "je vergist je, je bedoeld DM8000 zeker?"
Ze hebben tijdens het uitgebreid testen nog een bugje gevonden in de hardware (i.v.m. aan/uitschakelen) en ik heb liever dat ze dat nu oplossen dan later als hij bij ons thuis staat, jij niet?
Bovendien, als ik distributeur zou zijn, zou ik helemaal geen aankondigingen op de website plaatsen. Iedere keer dat er een kleine vertraging ontstaat, lopen er op boards weer lieden over te zeiken, dus dan voorkom je dat toch mooi?:-))

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NDS4Ever
Origineel bericht van: Toxic[Q
]Bovendien, als ik distributeur zou zijn, zou ik helemaal geen aankondigingen op de website plaatsen. Iedere keer dat er een kleine vertraging ontstaat, lopen er op boards weer lieden over te zeiken, dus dan voorkom je dat toch mooi?:-))

Ron


Dat bedoel ik!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil eigenlijk helemaal niet zeiken maar volgens mij weten ze bij Dream niet goed hoe ze aan een goudmijn geld kunnen verdienen. Ik bedoel het dus niet sarcastisch maar meer ironisch.

Volgens mij is er gewoon in de bedrijfsvoering bij Dream iets niet helmaal goed geregeld. Dit wil dus weer niet zeggen dat de producten niet goed zouden zijn. Ik koop liever iets van een Nerd dan van een gelikte zakenman!

 

Uit je wat "gekruide" reactie Tox, maak ik op dat je het zelf ook wat lang vindt duren.....

 

Ik zal me verder rustig houden....of weet je toevallig wanneer de 8000 komt....;-)))))))))))

Fransyvy

Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik krijg wel gelijk net voor heel europa vakantiegeld krijgt komt ie op de markt ik heb het al vaker gezegt.

 

 

Dreambox 800 PVR

Dreambox 8000 PVR met dvd en 500 gig hdd

Full abbo op Canaldigitaal met Eredivisie Live-pakket en Thema-pakket en een 2de en 3de kaart

 

**Groetjes mojo-jojo**

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nog geen 6 weken geleden dat voor het eerst officieel aangekondigd werd dat er een Dreambox DM800 aan gaat komen. Ze zijn nu nog geen maand te laat. De DM8000 is ook nog nooit officieel door DMM aangekondigd. Ook al staat die al twee jaar geleden als demo op beursen. DMM is nog nooit met een release datum gekomen. Die twee jaar vertraging zijn veroorzaakt door geruchten op boards(!) De DM800 komt, de DM8000 ook dat is een feit en daar is niets belachelijks aan.

 

In het geval van de DM800 is DMM nu extra voorzichtig. Noem bijvoorbeeld de "Field-Aktie" met die voedingen van de eerste DM7000.... zoiets kost DMM veel geld en het is ook lastig voor de klanten. Dat willen ze nu voorkomen(!)

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

@littlesat: Waarom zetten ze dan zo'n niets zeggend plaatje op hun website met nieuwe favorieten. Mensen die alleen op die site kijken en zich niet verder verdiepen in diepgaande boards begrijpen niet veel van deze mededeling.

 

Maakt ook allemaal niet uit, vindt het gewoon grappig dat jullie het zo opnemen voor Dream...soort Stockholm effect zou ik het willen noemen.

Fransyvy

Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...