Ga naar inhoud


DM800HD praktijktestje


Ron

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Littlesat
De DM8000 is ook nog nooit officieel door DMM aangekondigd. Ook al staat die al twee jaar geleden als demo op beursen. DMM is nog nooit met een release datum gekomen.


Daar ben ik het niet mee eens als ik het goed heb heeft DMM gezegd dat die tweede kwartaal uit zou komen dit jaar.




 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 386
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het feit dat ze al 2 jaar de DM8000 demo naar beurzen meesleuren en nog steeds niet op de markt brengen is op zich al lachwekkend vind ik.

ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat.

Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)
Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV
(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tje en in dat tweede kwartaal is nu pas de eerste maand nog net niet verstreken. So keep on smiling...

 

Sinds februari stonden voor het eerst wazige foto's bij dream op de site. Daarvoor heeft er nooit iets op hun site gestaan - laat staan release data...

 

En op beursen is het gebruikelijk dat de neusjes van de zalm getoond worden... Ook al duurt het 5 jaar voordat het pas op de markt komt...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

@littlesat

lijkt me veel te vriendelijk gesteld. Dream wekt wel degelijk al langere tijd de indruk dat eerst de 8000 en nu de 800 bijna te koop is.

De technische redenen voor uitstel geloof ik al lang niet meer. Uiteindelijke leverdatum maakt mij ook nog niet uit omdat ik de produkten die ze maken uiteindelijk wel de beste vind. Ik zou het wel jammer (en verkooptechnisch een blunder) vinden wanneer de EK en olymische spelen niet gehaald worden.

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Vmax145
stel nu eens dat de ontwikkelaars daar GEEN sport fanaten zijn


Het is toch helemaal niet relevant of de ontwikkelaars sportfanaten zijn of niet ? Het gaat toch om de consument ? Die moeten hun product kopen. En er zijn nu eenmaal een hoop sportfanaten en het EK en de Olympische Spelen zijn natuurlijk 2 mega evenementen. Ik gok dat ze tenminste die DM800 wel voor die tijd in de winkel hebben liggen anders zou dat een enorme blunder zijn als dat niet het geval zou zijn.

mvg,

Blackadder

I have a cunning plan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Blackadder
Ik gok dat ze tenminste die DM800 wel voor die tijd in de winkel hebben liggen anders zou dat een enorme blunder zijn als dat niet het geval zou zijn.


Met jou hopen dat een heleboel Dreambox liefhebbers, waaronder ik zelf. Anders kan ie zo mee in Bloopers.

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Vmax145
stel nu eens dat de ontwikkelaars daar GEEN sport fanaten zijn


Maar ik wel en ik betaal die box. smile

Het is een eindeloze discussie die steeds weer terug komt en die ik persoonlijk ook wel begrijp, maar niks toevoegd aan dit forum, want de boxen komen er heus niet sneller door. Ik ga zeker wachten tot de 8000 er is. En als dat nog 4 maanden duurt, dan zei het maar zo. Ik had in 2000 al een breedbeeld TV, maar voor er echt veel breedbeeld op kwam waren we een aantal jaren verder. Nu zijn de meeste NL zenders in breedbeeld en vinden we het heel normaal. HD begint nog maar net te komen, dus is die 800/8000 nog niet echt noodzakelijk. En ja, er komen 2 grote evenementen aan en ik zou die ook graag in HD zien, maar als de Dreambox er dan nog niet is, dan heb ik gewoon pech. Dat overleef ik heus wel. Uiteindelijk is de dreambox toch het wachten wel waard.

Andre

1x DM900 en 1xDM800

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een link "van achter de schermen" deze staat klaar, maar is infeite nog niet officieel bereikbaar.

Het laatste nieuws dat ik gisteren in Aalst (Belgie) vernam is dat Dream een oplossing zou gevonden hebben voor de s/w bug (welke werd mij niet meegedeeld) en als alles nu zou goedzitten mogen we de doos eerstdaags verwachten.

Hopelijk duikt er geen nieuwe "vlooi" op.

Dreambox DM920UHD - Echostar 120cm draaibaar - Tooway Internet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Its_Johan
Het feit dat ze al 2 jaar de DM8000 demo naar beurzen meesleuren en nog steeds niet op de markt brengen is op zich al lachwekkend vind ik.


Schijnt toch pure ernst te zijn. Het gerucht gaat dat Dream er de "vaporware of the century award" mee wil behalen. Ze hebben nog een beursje of 2 te gaan, dan mag de trofee omarmd woren... :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast NDS4Ever

Ik heb nog een ander gerucht gehoord: De dreambox 8000 komt pas als de prijzen voor blu-ray spelers zijn gezakt, dan kan deze als bonus gratis worden meegeleverd.

 

En nog een gerucht: DMM bestaat helemaal niet.....

 

:D

 

Als we met zijn allen pas reageren als de box bij de dealer staat/ligt. Kijken wie dit volhoudt.........

 

Of er moet weer iemand zijn die weer wat heeft gehoord van de de broer van de zus van de boerman van de neef van de sat-dealer over het feit dat de box pas rond 5 mei komt bijvoorbeeld.

 

We spreken elkaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb begrepen dat degene die het meest zitten te zeiken op Dream hem als eerste krijgen...om het weer goed te maken!

Fransyvy

Dreambox 8000 en 7000, Wavefrontier 55, Pioneer 505XDE, Denon 4306/3930, B&W Nautilus 802 en HTM3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...