Ga naar inhoud


DM800HD praktijktestje


Ron

Aanbevolen berichten

Gast NDS4Ever
Origineel bericht van: skippie1770
Nog een vraagje :........
Is een e-sata drive van 500 gig teveel of kan de dm800 dit aan.



In Deutschland heeft al iemand een 750 GB E-SATA aan het lopen.

Als mijn DM800 wordt uitgeleverd kan ik mijn 500 GB E-SATA testen.
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 386
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Naar beeldkwaliteit heb ik wel een serieuze opmerking: bij de dm800 via hdmi staat het contrast te hoog ivm mijn dreambox 600 aangesloten via Scart. Ik mis ook een optie in de dreambox om dit contrast te veranderen. Als image gebruik ik de recenste ronaldd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik met de 800 ook m'n schotel etc wil vernieuwen ben ik benieuwd of de diseq 2.0 (switch) ondersteund word?

Nokia Dboxen Sportster Neutrino,

DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli

88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pieterg
Origineel bericht van: dontno
In welk format wordt hd stream richting esata of sata aangestuurd? Is dat MKV container of TS container en wat heb je dan nodig voor replay cq opslag op ander medium.


Alle opnamen zijn ts, net zo als met alle andere dreamboxen.
HD opnamen zijn alleen flink wat groter dan je gewend bent, een 120GB is zo vol smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Deevie
Maar beeld via dvd zal dan een te laag contrast hebben en mag je weer bijregelen.


Er vanuitgaande dat er tussen de DM800HD die ik getest heb en die van jou geen hardwarematig verschil zit, zou jouw contrast van de dreambox perfect moeten zijn want dat heb ik uitgebreid bekeken. Misschien is het contrast op je scart bron niet goed en moet je daarvoor het contrast van je TV bijstellen, waardoor de DM800HD te veel krijgt.
Bij een beetje LCD zijn de bronnen overigens apart van elkaar in te stellen.

Ron
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft misschien te maken met de image die ik gebruik? Het is de recenste beta. Jij hebt toch een andere versie getest met andere drivers hé?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast satlove

Wat ik zou willen weten is het mogenlijk om bv een cas interface aan tesluiten zodat we een cam module kunne gebruiken. Mischien een plugin. Mischien een domme vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satlove
Wat ik zou willen weten is het mogenlijk om bv een cas interface aan tesluiten zodat we een cam module kunne gebruiken. Mischien een plugin. Mischien een domme vraag.


nee , maar waarom zou je dat willen.
~een beetje softcam (bv ccCam ) kan meer dan welke hardware cam dan ook.
de meeste cams werken nog niet met het kaartslot van de 800 , maar dat zal eerder een kwestie van dagen dan weken zijn vermoed ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...