Ga naar inhoud


DM800HD praktijktestje


Ron

Aanbevolen berichten


  • Reacties 386
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: pendragon1
Origineel bericht van: Deevie
Maar beeld via dvd zal dan een te laag contrast hebben en mag je weer bijregelen.


Kun je het contrast niet instellen per bron? Bij mijn Samsung Plasma werkt dat wel zo.

New drivers solved the problem. wink Ik heb in het menu van de dreambox ondertussen een optie gevonden om het contrast ed te regelen, maar dit werkt niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: boekkie
De afstandbediening van de 800,is die het zelfde als een 7025?

dit i.v.m de 800 en 7025 naast elkaar te plaatsen!


Ja, heb ik gezien op de foto's.
Spelfouten in bovenstaande tekst zijn met opzet gemaakt en dienen ter vermaak van de lezer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

en zou die de db500 storen als je zapt op de 800 ?????,

dit omdat ik anders vanaf dinsdag dit moet oplossen dat ze niet naast elkaar staan.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
en zou die de db500 storen als je zapt op de 800 ?????,

bijna 100% zeker, immers de AB van de 7020,7025 en 600, daar kan je ook de 500 mee bedienen.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft iemand nu al getest of een 4:2:2 kanaal werkt op de Dreambox.

 

Er zijn naast veel feeds op 7 graden oost ook zenders die constant uitzenden in 4:2:2. Op Atlantic Bird 1 zit bijvoorbeeld een Turkse HGC op 11.188 GHz die altjd in 4:2:2 in de lucht is.

Satwatcher

---------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arie kanarie
Citaat:
en zou die de db500 storen als je zapt op de 800 ?????,

bijna 100% zeker, immers de AB van de 7020,7025 en 600, daar kan je ook de 500 mee bedienen.
De AB van de 600 is ook dezelfde als de 800. Dus geen 2 boxen naast elkaar plaatsen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pieterg
Origineel bericht van: Deevie
Origineel bericht van: arie kanarie
Citaat:
en zou die de db500 storen als je zapt op de 800 ?????,

bijna 100% zeker, immers de AB van de 7020,7025 en 600, daar kan je ook de 500 mee bedienen.
De AB van de 600 is ook dezelfde als de 800. Dus geen 2 boxen naast elkaar plaatsen.


Je kunt de afstandsbediening (en de box) op een bepaald kanaal (1-4) vastzetten, gebruik bij beide boxen een verschillend kanaal, dan hebben ze geen last van elkaar.

(zie onder andere de 'Remote Control Channel' plugin op de 7025 en de 800, PLi Iolite)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: skippie1770
werkt elke e-sate harddrive met de 800 ?
Ik vond deze : HDE IOMEGA Desktop 500GB USB2.0/e-SATA aan de schappelijke prijs van €109
.... of iemand al geprobeerd op te nemen op e-sata drive.

Samsung QE55Q90R

VU+ ULTIMO 4K

Sonos Arc - Sonos Sub

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast pieterg
Origineel bericht van: skippie1770
Origineel bericht van: skippie1770
werkt elke e-sate harddrive met de 800 ?
Ik vond deze : HDE IOMEGA Desktop 500GB USB2.0/e-SATA aan de schappelijke prijs van €109
.... of iemand al geprobeerd op te nemen op e-sata drive.


Er is slechts 1 sata aansluiting, als je een interne hdd gebruikt haal je de eSata kabel binnenin van het mainboard, en sluit je de interne kabel aan.

Het maakt dus geen enkel verschil, of je nu een interne sata schijf aansluit, of een eSata achterop.
Alleen beide tegelijk kan niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag de DM800HD kopen. Echter het feit dat de box automatisch de SD kanalen opwaardeerd naar 1080i baart me zorgen. Ik ben in het bezit van de Pioneerplasma PDP5080 XA en o.a de Denon DVD 3930, waarvan de scaler alom geroemd wordt. Als ik echter een DVD opwaardeer tot max 1080i, dan gaat de beeldkwaliteit op deze plasma significant achteruit.

Ik denk dat ik mag concluderen dat de software van de Pioneerplasma het signaal beter verwerkt dan de scaler in de DVD speler.

De vrees is dan ook dat de DM800HD hetzelfde resultaat (dus vermindering van de beeldkwaliteit)zal geven?

 

Pioneer PDP5080XA, Dreambox DM500, Topfield TF7700HDPVR, Visiosat HD met 4 duo LNB's van Alps voor Astra1,2,3 en Hotbird, Denon DVD 3930

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke afstandbediening zit erbij???? dezelfde als 70** series.

Ik hoop het wel want deze vind ik persoonlijk gewoon de fijnste die er is

 

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...