Crazy Sat Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Hello, Heb een Skystar 2 card in mijn PC en die draait perfect met DVBDream ( versie 1.4i ). Ik heb deze kaart aangekocht omdat het een Rev. 2.3 versie is en ik had gelezen dat dit de enkele versie is die weg kan met de blindscanfuntie. Nu heb ik de bestanden die in het map "blindscanner_ss2_rec23" (o.a. Blindscan.exe en Blindscan.cfg ) staan gekopieerd naar de supmap tools in de map van DVBDream . Bij het opstarten van DVBDream staat onder tools nu boven de functie graphedit inderdaad de functie blindscanner. Als ik echter deze functie start krijg ik een foutmelding van windows nl : In Sat-Blindscanner for SS2 Rev 2.3 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak. M.a.w. ik kan de blindscanfuntie niet uitvoeren in DVBDream. Weet iemand hoe ik dit wel aan de praat kan krijgen ? Misschien zie ik iets over het hoofd. Mijn card heeft volgende kenmerken : Model SKY2PC 92100 - 20010 REV 2.3 feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen