Rocketscientist Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Ik heb een database met allerlei data en getallen. Vanuit MS Word maak ik een koppeling en alle data wordt netjes geimporteerd. Alleen de getallen niet. Waar ze in Acces netjes staat met standaard 2 getallen achter de komma wordt door Word gezien als een heel bedrag. Dus 199 ipv 199,00. 17,5 ipv 17,50. Moet ik aan het mergeveld een code meegeven zodat hij weet dat er twee getallen achter de komma plaatst? Wie weet meer? Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
MehmetArslan Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Het heeft mischien iets te maken met de landinstellingen. Zie bijlage. (bij aantal decimalen) ------------------------------------------------------------------- Als iedereen mekaar helpt zijn er geen problemen meer.
Rocketscientist Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 Bedankt voor het meedenken. Ik kreeg een andere tip en die wil ik met iedereen delen. >> KLIK << Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen