Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Delen Geplaatst: 10 oktober 2001 Kent iemand de 6072........ik geloof dat het een Italiaanse seca box is. Kun je deze box regiovrij maken en de Nederlandse kanalen mee ontvangen.<P>Greetzzzz<BR>Roxstar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 10 oktober 2001 Delen Geplaatst: 10 oktober 2001 De Philips dsx6072 is er in iedergeval in de nederlandse uitvoering.<BR>Kijk eens of je in het menu de taal kunt wijzigen in nederlands.<P>Johan. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 10 oktober 2001 Delen Geplaatst: 10 oktober 2001 Johan45,<P>De taal veranderen maakt het hem nog niet geschikt voor Nederlandse kanalen en dat is iets wat ik graag wil weten. Deze box wordt nl niet verkocht in NL wel in Italie!!!!<P>Wie het weet mag het zeggen...;-)<P>Greetz<BR>Roxstar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 11 oktober 2001 Delen Geplaatst: 11 oktober 2001 Op de site van Duck staan verschillende software versie`s voor de Philips decoders.<BR>Deze zijn voor de dsx 6071/6072/6073 en worden gebruikt om met de nederlandse decoderversie de Ned.en Spaanse zenders te ontvangen. Er staat ook een ned.soft.<BR>Je zal eerst de soft.van je Italiaan moeten uitlezen om te kunnen bepalen welke soft er in jouw Italiaan moet.Bewaar de org.soft dan kan je altijd nog terug als dit nodig blijkt te zijn.<BR>Voor uitleg over de werkwijze zijn er in het verleden al div. postings geweest en deze kan je vinden door de oude postings op te roepen op dit board.<P>suc. Johan. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 11 oktober 2001 Delen Geplaatst: 11 oktober 2001 Volgens mij is de dsx6073 wel in nederland verkocht maar dan wel met de nederlandse soft.en is dit dan ook de reden dat er software gemaakt is om ook de Spaanse zenders te kunnen ontvangen. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Delen Geplaatst: 11 oktober 2001 Johan45,<P>Bedankt voor je uitleg!! Hier kan ik wel iets mee.<P>Greetz<BR>Roxstar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten