arcticbreeze Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Beginners vraagje. Is het ook mogelijk om een quad lnb, 1 aansluiting via een swictch 2 aansluitingen naar twin ontvanger en de laatste naar een andere tuner laten lopen? Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
WPW Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Wees eens wat duidelijker want ik kan er geen touw aan vast knopen wat je nu wilt doen. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
arcticbreeze Geplaatst: 10 april 2008 Auteur Geplaatst: 10 april 2008 Oke heb 2 schotels een T55 met een switch + een wok van 80cm deze heb ik op Astra met twin lnb naar 2 tuners waarvan 1 tuner aan de T55 zit. Vervolgens heb ik van wok 80 cm via switch van T55 lopen naar Dreambox. Nu wil tevens een twin tuner aansluiten op wok van 80 cm dmv van een quad lnb. ( T55 heb ik niet op astra 19E staan. Ik wil dus een quad kopen waar geen switch achter moet. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
WPW Geplaatst: 10 april 2008 Geplaatst: 10 april 2008 Dat kan, 2 kabels van de quad erbij naar de pvr. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
arcticbreeze Geplaatst: 11 april 2008 Auteur Geplaatst: 11 april 2008 Stom van me, als je het zo bekijkt is het simpel. Bedankt voor je antwoord. Weer wat wijzer. Humax 5100 "Het zijn slechte ontdekkingsreizigers, die menen dat er geen land is, wanneer zij niets dan zee kunnen zien."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen