Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 hallo ik wil graag mijn Philips Patchen.<BR>MAAR MET WELK PROGRAMMA LEES IK DE FLASH UIT??? (die ik uit de BOX hebt gehaald)<P>Flash.bin<P>pen de flash file met een hex editor en zoek naar de string dsx.<P>nu heb ik een Hex editor maar hier snap ik niks van plzz help!!!!!!!!
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 ik gebruik nc, je viewed de file en zoekt naar de ds . hier wordt dan je type weer gegeven, 6071 of 6072.<P>mvg Sduck
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 Thnxs maar waar kan ik NC downloaden<P>Gr. Dennis
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 sorry... dat ik zo zeur maar ik wil zo min. mogelijk risico lopen met het patchen<P>Volgens mij heb ik een DST5816/23A Firmware maar hoe kan ik nu zien welke Firmware ik nu nodig heb om de Tiq. en Kiosk. weer te zien
Avalon Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 Hallo <P>Deze posting is verplaatst naar het Philips forum. Daar kan de discussie verder gaan.<P>Groetjes <BR>Avalon <P>Moderator Sat4all™
Johan45 Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 @=DES= etc.<P>Welke hex editor heb je nu om de flash uit te lezen.<BR>Kan je niet vertellen wat NC is misschien wil sduck hier nog wat over vertellen.<P>gr. Johan Vult u rustig aan !!!
Gast Geplaatst: 15 oktober 2001 Geplaatst: 15 oktober 2001 nc staat voor norton commander, maar met een hex editor moet dit ook gewoon kunnen (ik neem aan dat er een zoekfunctie op zit). dan hoef je alleen maar te zoeken op " dsx " <BR>ik heb de DST5816/23A ook, hier hoort de 6071 firmware bij, deze kun je op verschillende philips sites downloaden.<BR>Je kunt kiezen voor NL + taq, NL + Kiosk of NL + Palco. Dus niet voor taq en kiosk, hier is nog geen aangepaste firmware voor.<BR>Ik zeg er wel bij, het flashen is op eigen risico !!!<P><BR>mvg, Sduck
Aanbevolen berichten