Gast dj33333 Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 hallo ik heb en vraag wat voren schotel hebje nog voor multichoice zuidafrika te kunen kijken. groeten dj
Ou-Tannu Geplaatst: 11 april 2008 Geplaatst: 11 april 2008 ik denk.. aan een niet? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Gast Auggie Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Origineel bericht van: dj33333 Hallo! Ik heb een vraag: wat voor een schotel heb je nodig om Multichoice Zuid-Afrika te kunnen kijken? Groeten dj Geen idee. Zoek eens met Google: http://www.google.nl/search?q=south%20africa%20site%3Awww.lyngsat.com&hl=nl&meta=http://www.google.nl/search?hl=nl&q=south+africa+site%3Anl.kingofsat.net&btnG=Zoeken&meta= Ik denk dat je deze bedoelt: http://www.lyngsat.com/packages/mcafricaintel10.html Klik op beam: http://www.lyngsat-maps.com/maps/intel10_c.html Die is in Nederland blijkbaar met een schotel van 175 tot 225 cm te ontvangen (mits je vrij zicht hebt op de satelliet).
Moderator ceesv Geplaatst: 12 april 2008 Moderator Geplaatst: 12 april 2008 Hier in Kaapstad is een 60 cm schoteltje voldoende. Echter, alles is in Irdeto gecodeerd, en wanneer ik in het ene appartement de kaart uit de ontvanger trek en hem in het andere appartement in de identieke ontvanger terug stop, krijg ik de mededeling, dat de kaart en de ontvanger niet met elkaar "getrouwd" (married) zijn. Multichoice ondersteunt hier alleen huurontvangers. Zelfs BVN zit in een apart boeket. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gerdy Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Op welke satelliet ontvang je Multichoice Africa dan? Op PAS 7/10 op 68,5 oost misschien? Gerdy
Moderator ceesv Geplaatst: 12 april 2008 Moderator Geplaatst: 12 april 2008 Inderdaad, op de PAS 7/10 Ben tijdelijk in Kaapstad gedetacheerd. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Gast Rodajo Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Multichoice Afrika is ook te ontvangen op de W4, 36 E, Ku band voor een groot gedeelte van Afrika, irdeto2 codering.
Gast dj33333 Geplaatst: 13 april 2008 Geplaatst: 13 april 2008 ik bedoel welke maat schotel hebje nodig voor multichio zuidafrika hier in holland groeten dj
Ou-Tannu Geplaatst: 14 april 2008 Geplaatst: 14 april 2008 nee hoor! gewoon een 60cm schoteltje.. met een Fiberoptic LNB er aan en heel veel kilometertjes glasvezel voor in de zee > Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Moderator ceesv Geplaatst: 15 april 2008 Moderator Geplaatst: 15 april 2008 Dit is een sat, die gericht is op het zuidelijk halfrond, met programma's voor dat continent. De zendantenne's staan dus niet naar ons gericht. Het is daarom in de praktijk niet mogelijk deze sat.posities zo noordelijk te ontvangen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Frans B Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Hier op kreta ontvangen wij die 68.5 met een 1.80m schotel (c-band). Dus in nederland zal het wel een stuk moeilijker worden. System Administrator (niet van deze site)
cookie monster Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 2,5m zou moeten voldoen voor 68,5°OOST C-band Multichoice !! Destijds met 185cm lukte het me soms een signaal vast te leggen !! (Dus soms net voldoende signaal) De meeste andere frequenties lukken met 180cm in België !! Ku-band , de Specifieke Zuid-Afrika beam , njet in Europa !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast jaja Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 Om welke frequenties gaat het en welke kanalen zijn het?
cookie monster Geplaatst: 16 april 2008 Geplaatst: 16 april 2008 http://www.lyngsat.com/intel7.html Daar vind je ook de Zuid-Afrika beam zenders in de Ku-band !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen