Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Zo ongeduldig als ik ben heb ik vandaag (vannacht)geprobeerd mijn DSX 7071/23E te flashen met spaanse flash.bin(laden) alles ging goed tot hij gereed was (Bonnysecaboxer 0.55 en Serial.exe 0.55 gebruikt)Blok 18 gaf fout aan maar dit zou kunnen kloppen volgens de beschrijving omdat die bij sommige deco's schrijfbeveiligd is) Toen ik echter optie 4 (exit service mode) gebruikte gebeurde er niets (tenminste deco wilde niet uit SE) van alles geprobeerd en uiteindelijk (stom stom stom)de knop van de deco maar eens uit en aan gezet! Nou dat was het dan nu geeft ie alleen nog maar Update error aan. Ik heb al 'n mailtje naar H2Deetoo gestuurd met de vraag of ie hem kan/wil reppen. Maar misscien zitten er hier op het board nog mensen die misschien nog een idee hebben wat ik zelf nog kan proberen. Dus bij deze mijn vraag om hulp (Oslink zal voor mij geen hulpmiddel zijn denk ik want dat ziet er sowieso al veel te ingewikkeld uit)<P>Hopende op enige reakties positief dan wel negatief (maar ik hoop op positief natuurlijk)<P>Vriendelijke Groeten en tot horens, John <BR> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> <HR></BLOCKQUOTE><P>Een ezel stoot zich geen 2x aan dezelfde steen daarom ben ik ook geen ezel.
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Heb je nog geprobeerd met Declink v0.98 of met lookerflash? Misschien reageert ie. Anders meteen opsturen naar H2DEETOO en de Taq+Kiosk versie meteen laten proggen. Als ik me niet vergis: fl. 50,= + verzendkosten. Hij heeft inmiddels ook OSlinks gemaakt voor andere mensen, dus wie weet, bij jou in de buurt.<P>Groeten,<P>Tobo01
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 ja dat zou nog wel ens kunnen kloppen volgens mij kan je met lookerflash hem veer flashen want hij is voledig dood met lookerflash zij je ens kunnen proberen
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Ik heb met declink 98 (en 97 ook) geprobeerd maar ik kom niet in contact met mijn deco! lookerflash heb ik (en jullie misschien ook?) alleen in spaanse versie zonder verdere omschrijving dus daar zou ik niet van weten hoe ik ermee moet werken. hebben jullie of misscien iemand anders op het board een nl omschrijving van die lookerflash? En met liefde en plezier (kosten doen er tot in zekere maten niet zo toe) wil ik hem naar H2Deetoo opsturen maar weet zijn adres niet, vandaar dat ik hem vanmiddag al een mailtje heb gestuurd maar tot op heden nog geen reaktie (hij zal ook maar moeten reageren op al die overleden deco's als ik zo eens in het board snuffel dan moet hij best al wat mail gehad hebben, dan heeft ie net zo veel werk met beantwoorden als met repareren en ik weet 't niet maar zijn hobbie zal wel op een ander deel van de sathobby zitten dan reppen.<P>Bedankt voor de reaktie en als er een nl beschrijving van lookerflash is zie ik hem gaarne tegemoet (via pm of op het board)<BR> Ps Des ik zag dat het gelukt was met declink 98. op jouw vraag die daarna kwam heb ik helaas geen antwoord (MAAR DAT HAD JIJ OOK AL WEL GEDAGD DENK IK ZO)<P>Gr john en <BR>
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Heb je hier wat aan:<P>Lookerflash<BR>Start het programma Lookerflash. <BR>A. Klik na het opstarten op de tekst “Soy un machote, Continuar”<BR>B. Druk dan op de linker knop voor COM1 en de rechterknop voor COM2<BR>C. Klik hierna linksonder op de groene knop “Entrar en –SE-<BR>D. Als alles goed gaat, herkent lookerflash het model van je ontvanger (Kijk bij het veld “Modelo”<BR>E. Klik nu (ook linksonder) op de groene knop “Configurar a 115200 bd” om de verbinding op hoge snelheid te zetten <BR>F. Klik rechtsboven op “Todos los Bloques” (Blokken 0 t/m 18 worden groen)<BR>G. Klik nu rechtsmidden op “Programar Flash” en kies de juiste Firmware<BR>H. Het flashen duurt ruim 100 minuten<BR>I. Op dezelfde manier kun je ook je Eeprom flashen, met de knop “Eeprom a FF”<BR>J. Indien je klaar bent, druk je op de knop “Salir de –SE-“<P>Alls uiteraard op eigen risico.<P>Groeten,<P>Tobo01
Gast Geplaatst: 23 oktober 2001 Geplaatst: 23 oktober 2001 Tobo01, hallo, om een of andere onverklaarbare reden heb ik nu pas jouw antwoord gezien met je vertaling uit het spaans voor lookerflash! ik heb het gelijk geprobeerd maar je komt gewoonweg niet in de deco helaas.<P>Maar ik heb (dankejewel rubyro)contact gehad met H2Deetoo en die gaat hem binnenkort weer reanimeren.<P>Tobo01 wat ik eigenlijk zeggen wilde BEDANKT voor je reply en sorry dat ik nu pas antwoord (en deze topic weer naar voren breng) <P>Gr. John
Aanbevolen berichten