Gast georgest Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Als ik mijn toestel afzet met de afstandsbediening, dan kan ik er zeker van zijn, dat een paar minuten later, het weer actief wordt, "zonder" enige tussenkomst. Daarom ben ik verplicht om telkens de stekker uit het stopcontact te trekken. WAT ZOU DAAR DE OORZAAK KUNNEN VAN ZIJN? Ongelooflijk, maar waar.
Gast TonySoprano Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 De tweede keer als je hem met de afstandsbediening uitzet, blijft hij wel uit....ik heb hetzelfde vreemde probleem sinds de laatste firmware. Succes
WPW Geplaatst: 12 april 2008 Geplaatst: 12 april 2008 Staat er ergus niet iets aan van een timer of EPG ophalen? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Gast georgest Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 ik zal het eens uitzoeken. Alvast bedankt.
WPW Geplaatst: 15 april 2008 Geplaatst: 15 april 2008 Anders een factory reset doen, dat lost vaak de meeste problemen op. (zender lijst is te redden met topset) gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen