Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Volgens iemand die er in handelt is de Phillips DSX6072 precies hetzelfde apparaat als de strong8000.<BR>Hij wil een gepatchte 6072 ruilen tegen mijn ongepatchte Strong.<BR>Waarom zou ik dit wel of niet doen ?<BR>Ben Leek <BR>(geen familly van Ben L.)
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Je Strong is ook makkelijk te patchen. Zie hiervoor de diverse handleidingen. Als je verder tevreden bent over je Strong, moet je niet ruilen.<P>De Philips is pas (deze week) een patch verschenen, zodanig dat Kiosque en Taq weer zichtbaar zijn te maken.<P>De werking van de afstandsbediening en de software is wel identiek. Ook de beeld -en geluidkwaliteit maken niet veel uit.<P>Kortom: als het allebei goed en betrouwbaar materiaal is, dan maakt het niet uit uit welke van de twee receivers je gebruikt.<P>Groeten,<P>Tobo01
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 gewoon je eigen box houden en patchen<BR>een Philips is geen Strong! een Nokia is wel<BR>een Strong!!<P>grt,<BR>Bonzi
Gast Geplaatst: 18 oktober 2001 Geplaatst: 18 oktober 2001 Ik hoor dat er veel problemen zijn met STRONG seca doos...als ik jouw was gauw weg doen dat ding....<P>Philips 'Lets make things better'<P>Greettttzzzz<BR>Roxstar
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Zo heeft iedereen wel goede of slechte ervaringen met een bepaalde seca box, ik heb onlangs de strong perfect gepatcht. Ik persoonlijk vind het best wel een fijne ontvanger.<P>firefly
Aanbevolen berichten