Ga naar inhoud

DSX 6072 = Strong8000 ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Volgens iemand die er in handelt is de Phillips DSX6072 precies hetzelfde apparaat als de strong8000.<BR>Hij wil een gepatchte 6072 ruilen tegen mijn ongepatchte Strong.<BR>Waarom zou ik dit wel of niet doen ?<BR>Ben Leek <BR>(geen familly van Ben L.) wink.gif" border="0

Geplaatst:

Je Strong is ook makkelijk te patchen. Zie hiervoor de diverse handleidingen. Als je verder tevreden bent over je Strong, moet je niet ruilen.<P>De Philips is pas (deze week) een patch verschenen, zodanig dat Kiosque en Taq weer zichtbaar zijn te maken.<P>De werking van de afstandsbediening en de software is wel identiek. Ook de beeld -en geluidkwaliteit maken niet veel uit.<P>Kortom: als het allebei goed en betrouwbaar materiaal is, dan maakt het niet uit uit welke van de twee receivers je gebruikt.<P>Groeten,<P>Tobo01

Geplaatst:

gewoon je eigen box houden en patchen<BR>een Philips is geen Strong! een Nokia is wel<BR>een Strong!!<P>grt,<BR>Bonzi

Geplaatst:

Ik hoor dat er veel problemen zijn met STRONG seca doos...als ik jouw was gauw weg doen dat ding....<P>Philips 'Lets make things better'<P>Greettttzzzz<BR>Roxstar

Geplaatst:

Zo heeft iedereen wel goede of slechte ervaringen met een bepaalde seca box, ik heb onlangs de strong perfect gepatcht. Ik persoonlijk vind het best wel een fijne ontvanger.<P>firefly

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.